Üniversiteye geç başlayanlar, aile baskısı ve özgüven kırıklığıyla nasıl başa çıkıyorsunuz 🥺?

Ben üniversite hayatına geç başladım. Kendi dönemimde istediğim puanı kazanıp gidemedim ailemin maddi ve manevi sıkıntılarını da vardı bu bahane değil biliyorum ama kendimi uzun yıllar eve kapattım hayattan zevk almamaya başarısız vasıfsız değersiz biriyim gibi hissediyorum artık , yıllardır girip bir yere çalışabilirim garsonluk kasiyerlik vs ama utandım yapamadım istemedim, 8 sene sonra üniversite okumaya karar verdim ama istediğim puanı alamadım 70 bursla özel üniversite kazandım ailem ödemeyi bir şekilde yapıyor zor bela kötü hissediyorum yeterince gözüme sokup duruyorlar bizim neyimize özel okul kazanıp düzgün yere gitseydin, orada burada gezme eğlenme bir şey yapma okula git gel diyorlar… ben insan değil mişim gibi boktan zamanlarım olmamış gibi gençliğimi dört duvar arasında yememişim gibi gözüme sokup beni okula göndermemekle tehdit ediyorlar 🥺 gezmek eğlenmek benimde hakkım, zamanında cesaret edip kendimi kurtaramadığım için bu acıyı çekiyorum… Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum artık

Üniversiteye geç başlayanlar, aile baskısı ve özgüven kırıklığıyla nasıl başa çıkıyorsunuz 🥺?
Cevapla