19 gün evli kalıp boşanan bir adam, nafaka sistemine isyan etti:
“26 yıl çalıştım emekli oldum. Kadın gelip bir imza iki şahit ile 19 günde emekli oldu.”

19 gün evli kalıp boşanan bir adam, nafaka sistemine isyan etti:
“26 yıl çalıştım emekli oldum. Kadın gelip bir imza iki şahit ile 19 günde emekli oldu.”

en acil değişmesi gereken durumların başını çeken hadise bu. nafaka ödenmesi için çoluk çocuğa bakılmadan belli bir yıl, atıyorum üç beş sene evli kalmalı çiftler. mesela üç sene sonra kanun devreye girmeli. o günden itibaren evli kaldığı gün hafta ay ve yıla bakılarak nafaka bağlanmalı. yani bugün evlenen bir kadın üç sene içinde boşanırsa nafaka alamaya hak kazanmasın. üç sene sonra bugün süre dolduğu zaman o günden itibaren ne kadar süreyle evli kaldıysa o kadar nafaka alsın bir günse bir gün nafaka alsın. yeter artık bu saçma kanunun erkekleri somurmesi nasıl olsa kadınlar güçlüler artık feministler falan kendi ayakları üstünde dursunlar
19 gün evli kalıp ömür boyu nafaka bence de adil durmuyor 🥺 Özellikle adamın yıllarca emek verip böyle hissetmesi çok acı 😔 Nafaka tamamen kalkmasın ama süreli ve evlilik süresiyle orantılı olmalı 💔 Hem kadın mağdur olmasın hem de erkek ömür boyu borca mahkûm olmasın ⚖️🕊️
Cevap
5Cevap
O zaman güvenmediği tanımadığı kadınla evlenmeseymiş. bu yüzden eşinizi iyi seçin.
19 günde ne oldu onu da bir bilelim ama?
Bu sistem adil değil, ama bazı insanlar da hakediyor.
İlk seçimde iktidara gelen partinin En acilen el atması gereken Durumlardan birisi
Sonra neden cinayet işliyolar
Değil adaletsizlik
Değişmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?