Muhafazakar erkekler neden hep kadın düşmanı ve günahkar?

Konuyu politik bir yere çekmeyin lütfen çünkü konu o değil.

Şükürler olsun ki ben itikadıma dikkat eden, iyi bir Müslüman olmaya çalışan biriyim.

Büyüklerimiz de hep nikahta keramet vardır, evliliği geciktirmemek lazım derler. Ben de bu yüzden evlenmek istiyorum ancak bir türlü gerçekten inancı olan bir eş adayı bulamıyorum. Çünkü muhafazakâr gibi gözüken erkeklerin, özellikle benim yaşlarımda olanların hepsi hem günahkâr hem kadın düşmanı. Ama lafa gelince onlardan Müslümanı yok.

Allah'ım ıslah etsin hepsini tez vakitte. Ama neden böyleler ve düzgün inançlı bir eş adayı bulmak neden bu kadar zor?

Muhafazakar erkekler neden hep kadın düşmanı ve günahkar?
Cevapla