Eşim ailesine benden daha çok değer veriyor, boşanma kararımda haksız mıyım?

Evlendikten sonra önceliğinizin eşiniz olması gerekmiyor mu, ben mi yanlış biliyorum, düşünüyorum arkadaşlar, ben eşimle kaçarak evlendim bir yıl olacak ne bir evlilik teklifi aldım ne balayına getirdi beni ne bir hediye, nikahımda saçımı, makyajımı bile kendim yaptım yük olmayayım diye 8/9 ay 1+1 eşyalı evde yaşadım, ailesi bir şey yapmadı, daha sonra ev aldılar bize ama öyle güzel planlar yapıldı ki ben ailemin evinde kaldım birkaç gün, o sırada proje çizilmiş, bir öğrendim ki ev eşimin annesinin üzerine olacakmış, baya bir söylendim, kavga gürültü ayrılmadık ama o günden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı, eşim benim aileme karşı çok soğuk ama kendi ailesi canını istesin verir, ben ameliyat oldum ameliyat olalı da 10 ay oldu, asla eski enerjim yok, eşim de bir işin ucundan adam akıllı tutan biri değil, bugün de evi dip bucak temizlemek istedim perdeleri yıkadım, camları sildim ama gücüm yetmiyor, ben de aradım bazaları, kanepeleri yarın beraber çekelim yapalım bir iki saat tutar, kabasını aldım evin dedim, yok işte el arabası yaptırdı babam, gideceğim oraya yardım edeceğim diye laf sıkıştırdı hemen araya, ben de dayanamadım açtım ağzını yumdum gözümü, sen ailenin yanında olduğun kadar benim yanımda olmuyorsun, onlara değer verdiğin kadar bana vermiyorsun, hafta sonu onların yanında bir iş var oraya yardım edecek, bana da gelmiş sen de gel dedi dün, ben de bakarız dedim, dün beni gezmeye getirdi dolaştırdı lafta, hafta sonu sırf annesinin evini temizleyeyim diye yaptı biliyorum, kusura bakmasın annesine babasına acıdığı kadar bana acımadı asla, utanmadan annemin durumu belli bir işin ucundan tutarsın işte yemek falan yaparsın biz çalışırken dedi, ulan ben ev taşıdım gelmediler temizliğe, benim ailem annem babam geldi, babam elinde bez temizlik yaptı bana, sırf ben ameliyat oldum aman dikkat edeyim diye, kısacası boşanma kararı aldım ben, sizce haklı mıyım, değil miyim, artık çok yoruldum, ne anlayış ne başka bir şey, evdeki eşyalar bile benim bileziğim, altınımla alındı siz düşünün gerisini, ama onun ailesi melek, bütün hata bende, ben boşanınca bile tek bir şey istemiyorum, lanet olsun böyle insanlara, siz siz olun böyle aptallıklar yapmayın lütfen

Eşim ailesine benden daha çok değer veriyor, boşanma kararımda haksız mıyım?
Cevapla