Görücü usülü çok mu kötü bir sistemdi?

şimdi kızlara "kendi eşlerini seçme hakkı" veriyoruz onlar da gidiyor "hırt" "keko" seçiyor. daha mı iyi oluyor? herkes görücü usulüne laf eder nenelerimiz hatta annelerimiz bile görücüyle evlendi? peki mutsuzlar mı? "hırt"larla evlenip boğazı kesilenlerden daha mutlular.

Görücü usülü çok mu kötü bir sistemdi?
Cevapla