Annesiyle yazışmalarında eşim annesine “babasının evine götürüp atacağım bunu”, “akşam akrabasına götüreyim de sesini kessin”, “şuuru yok ki bunun” gibi laflar etmiş. Okudum o kadar üzüldüm ki.. her şey yalanmış.
2 ay
Annesiyle yazışmalarında eşim annesine “babasının evine götürüp atacağım bunu”, “akşam akrabasına götüreyim de sesini kessin”, “şuuru yok ki bunun” gibi laflar etmiş. Okudum o kadar üzüldüm ki.. her şey yalanmış.
Anasının yanında erkek olmuş klasik Türk erkeği valla ben adamı kazığa otuturuyorum sıkıyorsa benim yanımda desin o lafları sanada tavsiye ederim ona gün yüzü gösterme hizmetini yapma yemek yapma kendisi ne tamam yesin sende onun parasını ye
Okuduğun o cümleler kalbine bıçak gibi saplanmıştır 💔 Bu kadar aşağılanmak kim olursa olsun çok ağırdır ve duyguların çok haklı. Önce sakinleşmeye çalış sonra uygun bir anda eşinle yüz yüze konuş bence. “Bunu okudum çok kırıldım ve saygısızlık hissediyorum” de. Kendini küçültme sınırlarını net koy. Değerin bu sözlerden çok daha büyük 🌿💫
Cevap
4Cevap
Eşin Eğer annesiyle birlikte bu mesajları birbirlerini yazıyorlarsa gerçekten çok karaktersizmiş
insan yaşattığını yaşamadan ölmezmiş onuda ilerde huzur evine bırakırlarsa anlar neyin ne olduğunu
Üzücü şeyler okumuşsun
boş ver et erkeklerin hepsi böyle
Gerçektenmi
İnsan eşi hakkında nede böyle konuşurki
cok ayip cokk
Boşan şundan Bune bi halta benzemiyordur kesin
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?