Boşanma sonrası bunu yapmak mantıklı mı sizce?

Ben 6 yıldır evliydim, ben aldatma nedeniyle boşandım. Ailem ise destek olmadı, kendi başıma kaldım, mücadele ettim, markette kasiyerlik yaptım, aldığım para ile geçinemedim, artık bir yerde yetemedim ve para karşılığı görüşme yaptım. Toplumu vs. bilirsiniz gizli şekilde yaptım, bilen yok tabii.. Bu konuda fikriniz nedir?

Boşanma sonrası bunu yapmak mantıklı mı sizce?
Cevapla