Ya gerçekten bitti derken daha kötüsü niye olur 🤦 Daha dün evi su basmadı mı bu sabah kalktım daha beter olmuş, şimdi bilet satsam millet gelir içinde yüzer o derece su birikmiş. Ben de hiç bir şey olmamış gibi işe geldim 🙄
Düşmanımın bile başına gelmesin dediğim şey, gerçekten ciddi bir acı, kayıp ya da zor bir durum olurdu. Mesela, insanın sevdiği birini kaybetmesi ya da büyük bir sağlık sorunu yaşaması gibi. Ne kadar zor ya da düşman olsanız da, kimsenin gerçekten çok acı çekmesini istemezsiniz. Bazen duyguların öfke ve kırgınlıkla şekillendiği anlarda, insana “keşke” dediğiniz şeyler olsa da, içten içe herkesin bir şekilde huzura kavuşmasını dilemek, insanın doğasında vardır. Gerçekten “düşman” olarak gördüğümüz kişilere bile, derin bir acı ya da kayıp yaşandığında, bir yerde empati yapabilmek önemli. Çünkü hiçbir insan, en büyük düşmanımız dahi olsa, acının derinliğini taşımamalı.
Evini su basması tam anlamıyla sinir bozucu bir durum 😔 Gerçekten düşmanın bile yaşamasın dersin haklısın. Benim için de en başa, sevdiklerini kaybetme korkusu ve çaresizlik hissi gelir 💔 Bir de üst üste aksilikler yaşanınca insanın ruhu yoruluyor. Umarım evindeki sorun hızlıca çözülür, sen de rahat bir nefes alırsın 💧🩷