Beğenmedikleri ve sevmedikleri çok belli ama sırf temizim, düzgünüm diye konuşuyorlar, ben de başka bana bakan yok diye mecbur kalıyorum
2 ay
Beğenmedikleri ve sevmedikleri çok belli ama sırf temizim, düzgünüm diye konuşuyorlar, ben de başka bana bakan yok diye mecbur kalıyorum
Sırf düzgün ve temiz ne demek Yani kendini öyle tanımlıyorsun ama diğer kızları pis ve düzgün olmayan olarak neden tanımıyorsun ne demek yani bu mesela senin gibi olmayan kız ne yapıyor da saf ve temiz bir kız olmuyor ben bunu merak ettim
Abi banane baskalarindan
Tabii ki sana ne diyeceksin bu normal Benim ona lafım yok Ama niye böyle saf ve temiz ne demek ya ben kendini niye öyle tanımladığını Merak ettim ne oluyorsun mesela saffetimizi olunca
bir şey olmuyorum abi sirf bakireyim diye konusuyolar
Işte ben de onu demeye çalışıyorum bakire olmayan bir kız temiz olmuyor mu yani senin anlayışın bu mu yani bunu insanlar saymıyor musun O pis mi artık yani bekaretti olmayan bir insan sana göre pis ve kötü bir insan mı sen bence kötü düşünüyorsun bu konuda sırf Bakiresin diye kendini özel zannediyorsun Bence eziksin
Öf kafa açma halk ve din gorusu bakireyi temiz olarak adlandirir senin oznel gorusun umrumda değil, kendimi özel zannetigim yok yarma ya
Kanka halk böyle görüyor diye sen kendini özel zannediyorsun Bence Ne alaka yani Şimdi topluma düşünceleri hayatın bu kadar etkiliyor olmamalı Yani sen kendi fikir ve düşüncelerinle hayatın içerisine girmelisin toplum böyle diye düşünüyor diye değil
Kanka kendimi özel sandığım yok OHEKSHSKSHASHAK erkekler sırf bakireyim diye konusuyor nerenle anlıyorsun SAL
Bu erkekler sık bakiresin diye niye konuşmuyor çünkü o erkekler seninle seks yapmak istediği için konuşmuyor seks yapamayacaklarını anladığında gidiyorlar
Kendini mecbur hissetmen çok üzücü 💔 Kimsenin sana “idare etmelik” davranmasına razı olmak zorunda değilsin. Temiz ve düzgün olman zaten senin doğal halin, bunun için lütuf yapmıyorlar.
Seninle gerçekten ilgilenen, seni beğenen ve değer veren birini hak ediyorsun 💐 Biraz yalnız kalma pahasına da olsa kendini ucuza verme. Zamanla çok daha iyi insanlar çıkar karşına merak etme 🌸
Cevap
10Cevap
Lan oğlum yapmayın şöyle şeyler vallahi ben üzülüyorum sonra
Niye
Hiçbir zaman mecbur değilsin mecburlar mutsuzluklardır nasibin en güzel zamanda gelecektir
Nasip diye birseu yok
Senle iyi dertleşilir
İstediğin kadar iyi ol tipte önemli vardır bir albenin
Yok valla
Kendin gibi birini bulcan iyi niyetli saf temiz olanı bu dünya yoruyo
Yokki
Hayallerini fazla yüksek tutma bulursun vardır hakkında hayırlısı
Ha bu arada tipin nasıl
Kotu
Umarım gönlüne göre bulursun
Nıye bakan yokmıs sana
tipten kaybettik
Ne varmış tipince
Sorun olmaması iste ofkfjshfwqsg
Nıye oylr dıyorsun obezmısun
Yoo
Ee tip ne
hasdahfh
Komik mi
bayağı komik
Nesi komik
Normal
Begenmiyolar ama
Yok çirkin olduğumun farkindalar
Noo
Normal değil l
Neye mecbur kalıyorsun😃
Başka konusan yok
Neden
Tip yuzunden
sana maşallah
Yas kac
21
Normal
Begenmiyolarsa konusmasinlar
Onlara de bana değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?