40 yaşını geçip hiç evlenmemek ayıp mı, yoksa artık normal mi?

Benim amcam 45 yaşında hiç evlenmedi, dayım 50'ye yakın, o da hiç evlenmedi. Böyle hiç evlenmemek o yaşlarda çok itici geliyor bana. Ben şu an 19'um, en geç 25'te evlenmeyi düşünüyorum.
böyle 40 yaşını geçip evlenmemek çok ayıp değil mi?

40 yaşını geçip hiç evlenmemek ayıp mı, yoksa artık normal mi?
Cevapla