Orta geliri olarak zenginlere arkadaş olmak ve akraba olmak çok kötü bence?

onların her şeyi senin yok onların babası sayesinde var sen onlar gibi olmak istiyorsan 20 yılını vereceksin
bu yüzden bunalıma girdim resmen
Orta geliri olarak zenginlere arkadaş olmak ve akraba olmak çok kötü bence?
Cevapla