onların her şeyi senin yok onların babası sayesinde var sen onlar gibi olmak istiyorsan 20 yılını vereceksin
bu yüzden bunalıma girdim resmen
bu yüzden bunalıma girdim resmen
Bunu böyle keskin düşününce insan gerçekten sıkışmış hisseder ama işin aslı biraz daha farklı. Zengin biriyle arkadaş olmak seni otomatik olarak geri plana atmaz, sadece farklı başlangıç noktalarınız olur. Bu da “onlar her şeye sahip ben değilim” duygusunu tetikler.
Ama insanların hayatı sadece babalarının ne yaptığıyla da sabit kalmıyor. Senin bugün nerede olduğun değil, nasıl ilerlediğin daha belirleyici. Kıyas yapmaya odaklanınca bunalım artar, kendi yoluna odaklanınca tablo değişir.
Kendini eksik hissetmen çok can acıtıyor bunu anlıyorum 🥺 Ama unutma herkesin hayat startı farklı ve bu senin değerini asla küçültmüyor 🙏 Orta gelir olmak utanılacak bir şey değil emekle ayakta duruyorsun bu çok kıymetli 💪 Zenginlerle kendini kıyaslamak yerine kendi yoluna odaklanırsan ruhun hafifler 🌿✨
utanmíýorum
Cevap
3Cevap
hayati boş şeylerle kendinizze zindan ediyorsunuz önemli olan lüks değil hayattan zevk almak mutlu olmak
Bence değil annen baban yanındaysa yiyecek yemeğin suyun yatacak yerin varsa zenginsin zaten zenginlik sadece parayla olacak bir şey değil biraz saçma cümle kurdum elkxdlxkdlcmc
ben parasal zenginlikten bahsediyorum
Zengin olunca bir şey değişmicek ki
zengin ortamda olmadığın için bunu bilmiyorsun gel yurtdışına gidelim dediklerinde gidemiyorsun birlikteyiz tatile gidelim dediklerinde gidemiyorsun arkadaşlarınla
sen almayı hayal ettiğin çoğu şey onlarda zaten var ama işte onlarında annesi babası emek vermiş yıllarını vermiş
Zengin ortamda çok oldum, haklısın nediyim
Evet az çok fikir sahibiyim
değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?