Gerçekten çok zengin insanlar çok kötü mü?

Zengin derken dünyanın en zengin 100 insanından bahsediyorum böyle çok zengin tanımadık ama İstanbul'da Boğaz'da yalıda oturan akrabalarımız vardı halamı istemeye gelmişlerdi benim dedem yeni olduğu için kabul etmemişti
o kadar zengin insanlarda değiliz gayet normal insanlardılar



sevdiğim sensin izleyince baya soğudum zenginlerden
Gerçekten çok zengin insanlar çok kötü mü?
Cevapla