Bir arkadaş grubu vardı tatsız bir konu yüzünden ben onlara kırıldım. Aradan haftalar geçtikten sonra bana soru sordular ben de cevap vermedim. Aralarından biri bugün ayrı bana yazmış tebessüm etmiyor muyum cevap vermeye diye. Halbuki kendilerinin suçlu olduğunu biliyorlar benim de uğraşıyor sessiz bir insanım çünkü. Ben de ona değil direkt gruba yazdım artık katılmak istemediğimi vs ve çıktım.. Sadece biri bana hakkını helal etmiş diğerlerinden yine ses yok.. Kendileri bilir. Ama bu baştaki bana laf söyleyen yönetiyor onları, o iyiyse hepsi iyi 😏 bunu anladım.. Ama o da benim de uğraşıyor nasıl davranacağımı bilmiyorum. 🤷🏻♀️ Neylersem yapayım hep kötü ben olacağım biliyorum
Güncellemeler
2 ay
Basari en büyük intikammidir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durumda kötü hissetmen çok normal 💔 Grubun seni suçlu hissettirmesi sağlıklı değil. Uzak durman kendi psikolojik sınırını korumak için çok doğru bir adım olmuş 👏✨
Şu an en iyisi mesafeni koruyup nezaketini bozmadan yoluna devam etmek 😊 Selam verilebilir ama içini açmak zorunda değilsin. Suçlu değilsin sen, sadece kendini koruyorsun 🌿💚
Niye böyle yaptılar hala anlamıyorum ben kötü bir insan değilim
Kesinlikle kötü bir insan değilsin canım 💔 İnsan bazen karşısındakinin karakter eksikliğini kendi suçu sanıyor. 🥺 Sen sadece kalbin kırılmış, bunu fark edip kendini korumaya çalışmışsın, bunda yanlış olan hiçbir şey yok. 🍀 Onların yaptığını anlamak zorunda değilsin; saygısızlık ve mobbing zaten mantıklı bir sebebe dayanmaz çoğu zaman. Sen duruşunu bozma, vicdanın rahat olsun, gerisi gerçekten önemli değil 😌💚