Mobing yapan arkadaşa ve onu destekleyen arkadaş grubuna nasıl davranmalıyım?

Bir arkadaş grubu vardı tatsız bir konu yüzünden ben onlara kırıldım. Aradan haftalar geçtikten sonra bana soru sordular ben de cevap vermedim. Aralarından biri bugün ayrı bana yazmış tebessüm etmiyor muyum cevap vermeye diye. Halbuki kendilerinin suçlu olduğunu biliyorlar benim de uğraşıyor sessiz bir insanım çünkü. Ben de ona değil direkt gruba yazdım artık katılmak istemediğimi vs ve çıktım.. Sadece biri bana hakkını helal etmiş diğerlerinden yine ses yok.. Kendileri bilir. Ama bu baştaki bana laf söyleyen yönetiyor onları, o iyiyse hepsi iyi 😏 bunu anladım.. Ama o da benim de uğraşıyor nasıl davranacağımı bilmiyorum. 🤷🏻‍♀️ Neylersem yapayım hep kötü ben olacağım biliyorum

Güncellemeler
2 ay
Basari en büyük intikammidir?
Mobing yapan arkadaşa ve onu destekleyen arkadaş grubuna nasıl davranmalıyım?
Cevapla