Gençler abi ya da ablasıyla dargın olan var mı biz bayadır konuşmuyoruz da aynı evin içinde hem de
2 ay
Gençler abi ya da ablasıyla dargın olan var mı biz bayadır konuşmuyoruz da aynı evin içinde hem de
Cevap
3Cevap
Çok büyük bir şey olmadıkça yapmayın böyle şeyler
Malasef böyle hep bi mobing yapar tükendim artık 😏😒🙁
Üzüldüm senin adına, ama çokta kendini darlama bu senin için bir fırsat bence. Çalışıp çabalayıp bir an önce o ortamdan kurtulmakta senin elinde başarırsın sen inanıyorum ben sana şimdilik sineye çekip çabalama zamanı :)
Çok haklsın inan bana çok emeğim oldu öğrenciyken az para göndermedim ona telefon aldım şimdi banamısın demiyo bu arada çok güzel yorumun ya Allah razı olsun ☺️
Senden de içini biraz olsun rahatlatabildiğime sevindim. Artık insanlar maalesef bunların çok önemsiz olduğunu düşünüyor
Devlet kurumunda çalışma hedefim var yoksa evlenmeden ayrı Eve çıkmam imkansız
Bir süre daha sana Allah sabır versin diyeyim o halde. Ama sen önceden de dediğim gibi kalkarsın bu işin altından o hissi geçirdin bana
Dimi inşallah abimi annemi çok seviyorum bi dediklerini iki etmem ama o bencil beni çok ezdi şu an pişman farkındayım ama ben adım atarsam bu kez yine aynı olacak onun ciğerini biliyorum
Ay inşallah hislerine yüreğine sağlık 🙏☺️
Atma ağırdan al sakın
Haklısın Ya annem halimize üzülmesin ölümlü dünya diyorum ama çok rahat kimseyi önemseniyor annemi dinlemiyor bana kalıyor hepsi
Atmadım daha son yaptığı zulümden sonra
Bazen aile bireylerini seçemiyorsun ne yazık ki takma sen kendi geleceğine bak her şey yoluna girer :)
Biliyomusun biz bi ülke olsaydık sence hangileri olurduk onunla?
Bilmem sen söyle bakalım
Sen söyle hadi hadi 😂
Olmazzzzzzzzz :D
Haha repliği anlamışsındır
İsrail filistin 🥲
Çok bariz belliydi :D
Anlamana sevindim gerçekte de ☺️🙏
Anlarımmm hislerim kuvvetlidir :))
Yani bi ülke olsak biz İsrail /filistin olurdu 💔
Üzücü.
Allah biliyor ya bu benim rahat nefes almamı sağlıyor doğru bi insan olduğumu düşünüyorum sabrumdan dolayı neyse Allah Kerim
Beni dinlediğin için teşekkür ederim ben uyumam lazım sabah iş 😅
Rica ederim kolay gelsin :)
Vardı ve barışmadım da, hepsinin canı 🔥🔥🔥
Dimi demekki İnsanı bu raddeye getirmiyorlar demekki
Bende ablamla konuşmuyorum 3 aydır kız arkadaşım la bungalov a gidecektik sabahtan uyku hapı vermişti gitmiyim die
Yuh niye öyle yapmış ya ne kadar tehlikeli bi ablan varmış
Maalesef
Peki neden kız için mi normalde bi sorununuz var mı çekememezlik ya da ne biliyim yıldızlar tutmaz vs
Çekememezlik uyuzluk vs birazda Bi kızla evde kalmamı istememsinden
Olan olmuş bence ablan doğru olanı yapmış sende uyuz olmuşsundur ama hayaller kız arkadaşınla bungalov hayatlar evde yatağında mışıl mışıl uyumuşsun
Aslında farklı bir sorununuz yoksa kötü yapmamış yanlış bişeyler olur diye seni de korumuş boş ver
Kesinlikle bende katılıyorum kaslı yakışıklı bir çocuk ona yapılabilecek en güzel şeyi yapmış korumak adına onu uyutmuş
Yaaa ben ne kadar sinirlendim kız arkadaşım hazırlanmış beni bekledi uyandım nasıl uyuz oldum ne iyi yapması
Vallahi ablan en sağlıklısı yapmış bungalov a içmeye kıza şey yapmaya gidecek kardeşini mışıl mışıl uyuttu helal olsun ablana uyanınca sakinleştirilmen zor olmuştur
Sana zor gelir ama ilerde neyseki dersin azıcık durul be 😂
Onu hiç affetmiycem çok zoruma gitti yaptığı
Hiç sorma ya 🤣
Fotodaki senmisin harbi
Evet
Niye kendini ifşa ediyon len as durul 🤣
Böyle bir kardeşim olsa güven vermez bende aynısı nı yapardım 😂
🤣
Haklısın
Baya gizlendin nasıl yaptın onu 😂
Ablası görünmezlik hapı atmıştır kahvesine 🤣
@Azrakurt9494 hahah dalga geçme çocukla ama doğru yapmış cevap trol değilse eğer 🤩😂
Ahahahahahs bencede ne hayaller kurmuştur biralar alkoller beraber uyumalar mışıl mışıl evde uyutmuş ablası deliksiz 😂😂
Ben bir yetişkinim 27 yaşındayım izinimi herşeyimi hallettim bu şekilde yapılan bir şey hiç de doğru değil
Yani öyle de ne boş ver en kötü günaha girmedin
Siz erkek milletine güven olmaz kıza istemediği birşeyi yapabilirsin belli olmaz
Aynen bende sana katılıyorum ablana teşekkür etmelisin günaha girmedin ablan en sağlıklısı nı yapmış
Hayır kahvaltı yapıcak tık mangal yapıcak tık Netflix de film falan izleyecektik kız arkadaşım o kadar hazırlandı süslendi ben ise akşama kadar uyudum
@Azrakurt9494 😅🤣
Aynen aynen bak bu da var erkeksin çıplak fotoğraf atıyorsun buraya kim bilir kıza neler yapardın kıza, istemediği bir şeyi yapabilir sin he, he meyve suyu falan içersiniz ablana helal olsun çok güzel bir hareket yapmış
Sen durmazdın okuz🤣 beni eski flört çağırdı gitmedim azgınlıktan ne dediğini bilmiyordu şutladım onu
😂😂 Canım
Okuz bencede durmazdın sen uyku hapı ile durduruldun o da kaçtane atmıştır bu bünyene 😂
@Azrakurt9494 siz kızlar hep böylesiniz
@Azrakurt9494 😂😂valla bi tane avukat flörtüm vardı popolar oda çağırdı beni bungalovw maaşı ı alayım gidelim dedi düşün daha sevgili olmamışız şutladım onu mlı
Popolar ne ya KS düzelmtiş sapık dı işte got**lek yazmıştım 😂
Kız yazsana bana 😂
Nasılız ille de istiyorsan o kız da istekliyse tekrar gelirsiniz bi araya rahat ol
@Azrakurt9494 tamam canım
Ahahaha iyi yaptın mlı kız bunu şutluyamadı ama ablası şutladı ya uyanınca ne yapmıştır merak ediyorum ben olsam bağlardım okuz gibi 😂😂 kızada şey yapamadı ya ne zoruna gitmiştir
Ayrıldık bitti biletler yandı ev kirası gitti isimlerimiz bitti
Niye isimler anlamadım
Herkese yaydımı ablan
Hayır kimse ye bir şey söylemedi kız ayrıldı izini parası yandı
Uyandım zaten nasıl uyuduğumu anlayamadım
Ahaha bışver nasip değilmiş yaymadıysa sorun etme
Elin kızıyla uğraşmaya değmez
Ahahaha içinde kalmış
@Azrakurt9494 offfff
Offf uzatma buda sana ders olsun hem paran gitti hem iznin gitti hem de kızı s.. Dın ablan doğru sunu yapmış kudur
@Azrakurt9494 aynen öyle 🙏
👊👊👊🤫 Ahahaha
@Azrakurt9494 ya sinirlendirmeyin beni
Noldu niye gizlendin sen rahat ol bışver
Olur öyle
Hepmi olur be 🚬
Trip atıyoruz bazen ama küslük yok
Abin mi ablanlamı
Ben ablayım kwmskwm
Hım ne güzel bizde durum farklı
Abim le küsüz 1 haftadır
Neden kuzum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aynı evin içinde küs kalmak kalbi çok yoruyor 🥺 Belli ki ikinizin de canı yanmış ama gurur araya girmiş. İlk adımı atan olmak zayıflık değil tam tersi güç göstergesi 💪
Küçük ve sade bir başlangıç deneyebilirsin. “Çay içer misin” ☕ ya da “Konuşmak ister misin” demen bile kapıyı aralar. Suçlu aramadan sadece hislerini anlat. Kardeşlik bağı çoğu kavgayı iyileştirir ❤️
Ah chat keşke senin aklın kadar onun da aklı vicdanı merhameti olsaydı kıt nefretle geldi öyle gidecek
Bazen bazı kardeşler kan bağına rağmen ruhen yabancı kalabiliyor maalesef… 😔🖤