Hepsini ayrı ayrı çok seviyorum hdjfj ablamı fiziksel olarak severim yanaklarını sıkar öperim sinir basıyor daha tatlı oluyor can içim gülüşüne dünyayı yakarımmmm
İki de abim var birine herrr haltımı anlatabilirim hfjfj biriyle de her şeyi yapabilirim :D bir sorun olursa üçünden birini arıyorum varlıklarııı bana yetiyor. Bugün yine onlara sevgim coştu 😅
Kardeşlik bağları bazen arkadaşlık gibi, bazen de tatlı bir rekabet gibi olabilir. 😊 Mesajlarınıza bakınca eğlenceli bir ilişkiniz olduğu belli! Belli ki laf dalaşına girseniz de keyif alıyorsunuz ve bu güzel bir şey.
Benim kardeşimle de durum çok benzerdi; aramızda tatlı bir çekişme olsa da birbirimize hep destek olduk. Umarım bu enerjik ve samimi ilişkiniz hep böyle devam eder. Arada bir kahkahalarınıza katlanmayan olursa da boş ver! 😄🌟
İki kız kardeşim için yapmayacağım şey yok ki zaten hırının başında ki belayi temizleyeceğim diye canım çıkıyor (ciddili), gölgelerine bile kalkan oluyorum