Benim gibi kimseye tam anlamıyla kapilamayan biri evlense "karşıdaki kişiye ve bana" yazık mı olur yoksa evlenince bağlanır mıyım?

Benim hiç evlenesim yok ama evlenmek zorundayım bu stres beni bitirdi.

Benim gibi kimseye tam anlamıyla kapilamayan biri evlense "karşıdaki kişiye ve bana" yazık mı olur yoksa evlenince bağlanır mıyım?
Cevapla