Haliyle maddi durumu kötü biriyle yapamam. Maddi durumu aynı şekilde iyi biriyle evlenmek isterim. Sadece o da değil, karakterli de bir insanım ama hem maddi durumu iyi hem karakterli insan zor bulunuyor. Evlenmem zor mu?
2 ay
Haliyle maddi durumu kötü biriyle yapamam. Maddi durumu aynı şekilde iyi biriyle evlenmek isterim. Sadece o da değil, karakterli de bir insanım ama hem maddi durumu iyi hem karakterli insan zor bulunuyor. Evlenmem zor mu?
Maddi durum bir kıstas olduğunu düşünmesem de senin seçimin Seninle durumu aynı olan kişilere bak ortalama karakterleri nasıl. Bazen sorularımızın cevapları önümüzde olur ama göremeyiz.
Ben dünyaya baktığımda zengin fakir farketmeksizin karakterli insan cok göremiyorum zaten. Karakterin maddiyatla bi ilgisi yok. Para görünce karakteri bozulanın karakteri baştan bozuktur zaten. Hazırda açığa çıkmış olurlar daha bile iyi
Bu tür şeyleri bilmen, farkında iyi olsa da illa ki karakterinden de taviz vermeyen ( az da olsa ) insan var, ama ne aradığın önemli çoğu zaman gözlemlediğim kadarıyla tüm isteklerimiz bir kişide olmaz kimse kusursuz değildir, önemli olan önceliklerimiz. Günü geldiği zaman doğru kişinin de karşına çıkması ve mutlu olman dileklerimle.
İnşallah. Teşekkür ederim
Düşüncelerinde yalnız değilsin, bunu söyleyeyim önce 😊 Maddi denge istemen çok doğal, kimse bile bile hayatını zorlaştırmak zorunda değil. Hem maddi durumu iyi hem karakterli biri elbette var 💫 Ama bu biraz zaman ve doğru çevre meselesi. Kendini geliştir, sosyal çevreni genişlet, sabırlı ol. Zor değil sadece biraz emek istiyor ❤️
Cevap
9Cevap
Bende oyle aileden geliyorum esim de oyleydi sonra isleri bozuldu hersey berbat oldu, evlenmesem daha iyiymis
Neden öyle diyosun? Sırf parası için evlendiysen yanlış yapmışsın. Karaktere de bakman gerekiyordu
Para degil mevzu paraya ihtiyacim yoktu ki para arayayim. Hicbir zorluk cekmeden refah icinde buyumus esim, simdi zora dusunce surekli mizmizlaniyor. Gozumde eril bir durumu kalmadi
Hee bak o kötü işte. Kendi dişiyle tırnagıyla çalışıp hayatını kurmuş birini isterim ben. Kendi ayakları üzerinde durmayıp baba parasıyla biryerlere gelen erkeklerin eril enerjisi olmuyor maalesef
Ama bence bunu aranızda çözebilirsiniz. Yani çalışmayı gerekiyorsa çalışacak. Erkekliğini gösterecek
Evet onu kasettim bende, secenek de cok olmayinca baba isinin basinda goze hos gelmisti, e simdi is de kalmadi hersey bitti
Ne calismasi babam bakiyor bize, calisiyor guya git gel bir ise yaradigi yok sogudum vallahi ya
Hmm 🙁
Zor , bence taliplerinden bordro istemelisin ve belli bir gelir altındakileri döverek senden uzaklaştırmalısın hanımefendi
Sorum niye sinirlendirdi ki seni bu kadar kıskanmayın insanları. Kıskançlığa sebep olacak bir soru sormadim
Öfkeni başka yere kusmalısın
Hem maddi durumu iyi hem karakterli zor mu bulunur diyorsun :)))
Eee bak sen de ikiside varmis seni niye bulamadılar oleyse
Bilmiyorum niye bulamadılar
Yarın fakir olmayacağının ya da hep durumunun iyi olacağının garantisi var mı
Hayır yok tabiki ama böyle bir ihtimal var diye niye direkt gördüğümden geri kalmayı seçeyim? Bu daha zor bişey
Niye dedin o zaman
Elbette öyle. Ben ona bişey demiyorum zaten. Ben baştan kendime göre biriyle evlenirim ama Allah korusun sonra işler ters gider de maddi durumumuz düşerse de ben yine de eşimin yanında olup onun destekçisi olurum. Bırakıp gidecek değilim. Ama baştan evlilik kararı verirken direkt fakir birini seçmek o olmaz işte
Teşekkürler
Geçmişin temizse tipin ortalamaysa kolay
Evet geçmişim de temiz ve ortalama güzelliğim var ama evleneceğim erkekten de aynı özellikleri beklerim tabi.
Temiz erkek çok kızlar sıkıntı
Ne alaka? Tamamen taraflı bakıyorsun. Erkeklerin hepsi çok düzgün zannedip kadınları da sıkıntılı gören zihniyet algı sorunu yaşıyor.
Aynen temiz erkek çok da kirlenen kız kendi kendine kirleniyor zaten işin icinde hiç erkek yok!
Hipergami, kızların %90 ı erkeklerin %5 ne layık olduğunu sanıyor erkeklerin %5 i kızların %90 yla beraber onlar skor tutuyor
% 5 lik kısım ortalama 200 kızla beraber oluyor
18-35 yaş arası 204 ay var, ilişkileri bir ay süren çok kız var denklem basit her ay biriyle takılıyor sonra sıradakine geçiyorlar
He o %5lik erkeklerin hepsinin sapık olduğunu mu iddia ediyorsun o kadar kızla birlikte oldukları için? Para ahlaksizligi getirmez herkes için. Karakter meselesidir. Tezin de burada çürür
Fakir kızlar zengin bir erkek hayali kuruyor olabilir ama bu gerçekçi değil. Davul dengi dengine. Zengin kız fakir oğlan ilişkisi de mantıklı değil fakir kız zengin oğlan ilişkisi de mantıklı değil. Bi kere görgü farkı var anlaşamazlar. Ben bana yakın maddiyatta birini isterim. Aşırı zengin de sıkıntı, fakir de
Tez değil çevremde %5 lik kısımda 2 kişi var ortalama her ay bir kızın bekaretini alıp skora ekliyorlar
Paradan bağımsız konu
Kızların %90 ı %5 lik kısma denk olduğunu sanıyor bunun bedelini de kullanılıp atılmakla ödüyorlar
Hahaha kızların %90 ının kullandildigini sanman baya komik. Kızların çoğunun namuslarini koruduğu aşikar. Bence sen matematik bile bilmiyorsun. İstatistiksel rakamı bu kadar sallamandan belli. Kendini geliştir biraz. Dediğin kızlar çok az bir kesim. Dünyadan haberin yok senin
Ayrıca başkalarını bilmem. Davul dengi dengine. Ben dengimi istemekte de haklıyım
Yok değil yaaa hiç olumsuzluğa düşme
Degil hayirli nasibin denk gelir elbet
zengin bulcan
Bulursun
evlenme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?