6 aydır uzaktan konuştuğum kız 1. buluşmadan sonra aileyle tanışıp direkt nişan istemesi normal mi?

6 aydır konuşuyoruz, ayrı şehirlerde yaşıyoruz, bana ben seni artık tanıdım diyordu, sen bir gel sonra ben gelip ailenle tanışayım, sonra sen gel benim ailemle tanış, sonra nişan yapalım dedi. Ben 25, kız 30 yaşında, senin iyi birisi olduğunu biliyorum, seni tanıyorum dedi. 6 aydır konuşuyoruz, bana yaptıkların, verdiğin değerden belli oluyor dedi, ben bu değeri görmedim daha önce diyordu ve bu belliydi. Çiçek falan aldım, daha önce hiç almamış, bana bunu ispatladı. Buluştuk 1 hafta önce, her şey güzel geçti, şimdi ailemle tanışmak istiyor gelip, ne yapayım sizce hızlı mı ilerliyoruz, bu normal mi böyle ilerlememiz

6 aydır uzaktan konuştuğum kız 1. buluşmadan sonra aileyle tanışıp direkt nişan istemesi normal mi?
Cevapla