Otobüste sürekli göz göze geldiğim çocukla tanışmak için ilk adımı ben mi atmalıyım?

İlk defa böyle, biraz heyecanlıyım. Ben günübirlik bir şehre geldim şimdi eve dönüyorum. Otobüsteyim, terminalde iken peronların orada bir çocukla sürekli göz göze geldim. Dikkatimi çekti. Aynı otobüsteymişiz, otobüs gelince anladım, biraz bakıştık. Şu an benim birkaç koltuk arkamda oturuyor. İçim diyor ki belki bir daha denk gelmez, diye de düşünüyorum. Acaba tanışmak istese o bir adım atar mı yoksa ben mi bir denesem diye düşünüyorum.
Güncellemeler
2 ay
Arkadaşlar az önce daha fazla emin oldum. Beklemiyordum ama araba 5 dk mola verdi ben inerken ona doğru baktım bana gülümseyerek sessizce bir şey söyledi gözlerimi kaçırdım ya indim sonra da o inmedi cesaretimi topladım mola bitiminde birinde arkama dönüp doğruca baktım oda bana baktı sonra önüme döndüm ya
Güncellemeler
2 ay
Ne düşündü bilmiyorum ama. Modadan sonra arada dönüp baktım ya ne zaman baksam bana bakıyor. Otobüs merkez terminale gelince arkama dönüp sessiz şekilde inecek misiniz dedim. Evet dedi ben ortada ki iniş kapısının oradaydım inerken pardon bana molaya geçerken bir şey söylediniz ama ben duymadım dedim bana ha yo hayır bir şey demedim dedi bende öyle mi pardon dedim sonra inişe yöneldi tekrar dönüp iyi akşamlar dedi bende iyi akşamlar dedim bana bakarak gitti terminalden. 🤦‍♀️
Otobüste sürekli göz göze geldiğim çocukla tanışmak için ilk adımı ben mi atmalıyım?
Cevapla