Hiç arkadaşı olmayanlar neler yapıyor?

Yakın zamanda tüm arkadaşlarım evlendi ve ben tek bekar olarak kalakaldım. Asla görüşmüyoruz, ya ayda bir ya da iki ayda bir buluşuyoruz. Sevgilimden de zaten hayır yok, uzatmaları oynuyoruz ve şehir dışında çalışıyor. Benim de işim yok. Ben ne yapacağım zaten işe girmek istemiyorum, bir avuç maaşla sigortasız işçi çalıştırıyor her yer. Bana biraz akıl verir misiniz, çok büyük boşluğa düştüm :( Yaş 27

Hiç arkadaşı olmayanlar neler yapıyor?
Cevapla