Hiç arkadaşın olmadığında ne yaparsin?

şu an hiç arkadaşım yok arkadaşım dediklerim arkamdan konuştu onlarla konuşmak istemiyorum aynı odadayiz ama nerdeyse 1 haftadır hiç konusmuyoruz bile onların da umrunda değil gibi görünüyor ama ben yalnız olmayı seven biri degilim üniversitede de ilk gunden sonra birileriyle tanışmak zor geliyor herkes kendi grubunu kurmuş kimse tanışmak istemiyor gibi ne yapacağımı bilmiyorum kendimi berbat hissediyorum

Hiç arkadaşın olmadığında ne yaparsin?
Cevapla