Kaynanam sürekli büyük gelinini benden üstün tutuyor, kıskanacağımı sanıyor ama ben daha da soğuyorum, kendimden soğutsam, mesafeli olsam ne kaybederim 😀
2 ay
Sevemiyorsan sevme bırak saygıda kusur etmediğin sürece hiçbir sıkıntı olmaz. Öteki gelini senden üstün tutup ortalık kızıştırmaya çalışıyor umursama boş ver sanki senin mi annen
Kaynananın tavrı gerçekten yorucu 😕 Sürekli kıyaslanmak insanın içini acıtır ve doğal olarak soğutuyor. Kendini geri çekersen huzurun artar ama eşinle aranda gerginlik oluşabilir. En sağlıklısı kontrollü mesafe kurmak 😊 Gerektiği kadar görüş, sınırlarını sakin ama net koru. Eşinle de kırmadan açıkça konuş 💗✨
Cevap
3Cevap
Bak yemin ederim kiskandirdigini düşünen insanlar kadar boş yok ya kendini bisey sanıp allahim :D günde 40 kelimeyle hayat yaşıyorlar
Zorunda değilsin zaten
Ama eşim mecbur bırakıyor
Bırakamaz ya ben tek jelüme etmiyorum bu konuda seven sever yapacak bir şey yok
Öyle şey mi olur zorla değil
Eşini sev yeter
kac yillik evlisiniZ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?