Eşimi çok seviyorum ama ailesini sevmiyorum buna mecbur muyum?

Asla saygısızlık etmem bizden uzakta yaşıyorlar ama aramak sormak istemiyorum hiçbirini aramıyorum da zaten eşimle aram çok iyi bebeğimiz yolda dışardan kimseyi aramıza katmak istemiyorum o sevsin ailesini konuşsun görüşsün ama ben samimiyet istemiyorum benden uzak olsunlar bu durumda eşim üzülür mü diye düşünüyorum sadece
Eşimi çok seviyorum ama ailesini sevmiyorum buna mecbur muyum?
Cevapla