Kayınvalidemle her gün görüşmek zorunda kalıyorum, özel alanımı nasıl koruyabilirim?

Arkadaşlar kayınvalidemgile her gün gideceğim ya da onlar gelecek, ben bir gün gitmesem onlar geliyor oğlumu görmeye 8 aylık, yani sürekli iç içe olmaktan bıktım ne yapmalıyım hani bir bahanem de olmuyor, marketteyim yok çarşıdayım diye çünkü yaşadığımız yer kasaba gibi, evlerimiz de yürüme mesafesinde yakın ama gerçekten her gün onlarla görüşmekten bıktım özel diye bir şey kalmadı, eşime anlatsam yanlış anlar sen istemiyor musun der ne yapacağım kafayı yemek üzereyim düşüne düşüne evimde diken üstünde oturuyorum acaba ne zaman gelecekler diye

Kayınvalidemle her gün görüşmek zorunda kalıyorum, özel alanımı nasıl koruyabilirim?
Cevapla