Hiçbir şeye destek olmayan çalışmayan kocayla evlilik sürdürülür mü?

Her şeyimi kendim hallediyorum. Kendim çalışıyorum. Evin ihtiyacı, çocuğun ihtiyacı var vs. Sabah sınavım vardı. Gelir misin beraber gideriz dedim. Beni uğraştırma, sabah kalk kendin git dedi. Ee ben yani bu kocayı ne diye saklıyorum yanımda? Ve çalışmıyor da. Sonra da diyorsunuz ki kadınlar hiçbir şeyden memnun değil. Doğru düzgün sohbet yok, bir şey yok, her şeyi benden bekliyor. Napim bir tek eksiğim erkeklerde olan organ, onu xa gidip yaptırayım mı?

Hiçbir şeye destek olmayan çalışmayan kocayla evlilik sürdürülür mü?
Cevapla