• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Israrla ev işi yapmayan erkekten boşanılır mı?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
515
Yapay Zekaya Sor

Bence evet. Kadına değer vermez, hizmetçi muamelesi yapar.

Güncellemeler
1 yıl
Boşanılır mı?
Israrla ev işi yapmayan erkekten boşanılır mı?
Cevapla
İş Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
20 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.

    İkisi de çalışıyorsa evet boşanmalı. Artık sadece erkeğin para kazanıp kadının ev işi yaptığı dönem bitti.

    Şimdilerde 2 tarafın da çalışması gerektiğinden, ev işleri ve çocuklar sadece kadının değil erkeğin de görevi.

    Bunu idrak edemeyeni kaderine terk etmeli. Sonra buraya gelip 'yalnızım mutsuzum' deyip duruyorlar tabii.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Yesimcik__
    Yesimcik__ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 57%
    1 yıl

    8 aylık hamileliğe kadar çalıştım. Eşim vardiyalı bir düzende çalışıyor ve yemek ev işi pek yapmazdı ama beni zorlamadı hiç. İstediğin zaman temizlikçi tut, bugün yorgunsun dışarıdan yiyelim kafasındaydı. Şu an 2 yıldır çocuk bakıyorum ücretsiz izindeyim 3 ay sonra ise döneceğim. Bebek olunca evde zaten ev işi geri kalıyor yani bebekli evden tertemiz olmasını beklemek saçma her gün en az 1 saat temizlik yapmama rağmen. Bu süreçte de bebek durmadiysa ya da ağrım sızım varsa disardan yedik o gün ev dağınık kaldı vs. Ben çalışmazken bile dedi bebek de var cok yoruluyorsun birini tutalım temizlik icin haftada bir gelsin diye ben istemedim. Ben bu adamdan neden bosanayım ki? Elinden gelir her is mecbur olunca yapar ama yorgun olduğu icin istemiyor. Ben yorgunken beni dinlendirmek icin çaba harcıyor. Önemli olan bunlar bence temizlik yemek o kadar da dert degil. Şimdi ise döneceğim biliyorum ki yine yorgunsan söyle yapalım diyecek bana. Çocuk olmadan evde olan bir kadın zaten evi temiz düzenli tutması gerekir yani yemek de yapması gerekir ama bebek olunca iş başka o zaman ya yardım edecek ya da kendince rahatlatacak eşini.

    1
    2 Yorumla
    • Mert41419345
      Mert41419345
      1 yıl

      Abla umarım senin gibi birisiyle evlenirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence eşini alıştır yapsın.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kızım bugün bir kız bana bakıcam diye yere düştü. Millet koca bulamıyor. Size rahatlık batıyor 😂 20-30 arasın da kolay... Beğendiğiniz dağdan kaçma kekolara şahinler de her türlü muamaele çekip keyfe keder yaşıyorsunuz... nasılsa baba sağ ana sağ onların evinden geçiniyonuz ama 30 ların da anne-baba rahmetli oluyor... Bu sefer başlıyorsunuz koca koca diye yapmayın evladım şöle şeyler. 35 lik adam 27-26 bakar... siz 30 lar da beklersiniz ki 40 lık dayıların karısı kanser olsun vs diye. İnsan gibi sevdiğiniz adamla erkenden beraber çabalıyarak evlenin kurun düzeninizi kafanız ağrımasın.

    0
    25 Yorumla
    • Belin35
      Belin35
      1 yıl

      Hak verdim😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yanlız bakılmıyıcak gibi değilim boynum da 57 gr ezme kral var 😂 kolum da ki saat orjinal. Dükkan tertemiz bakımlı ve deli gibi ışık saçan altın var. Yardım etmem için bile düşmüş olabilir. Bana biraz söylendi dikkat felan dağıttın dedi sanırım ağzının kenarıyla. Tek sıkıntı kadınları sevsem de artık içim kıyıldı bu samimiyetislziklerinden doyumsuzluklarından çoğu erkekte öyle sanırım işler eskisi gibi değil. Hep yaşlı eski müşteri geliyor hediyelik altın alıyor eşine. genç müşteri yok. Kaç zamandır genç bir çift gelmedi. Bizim işleri de etkiliyor bu *. Kız içi gidiyor ama sevgilisi yok , vurucusu bile yok , kocası hiçç yok... bakamadan gidiyor. Düzelin azcıkta işimiz gücümüz bereketlensin şöle. Eski müşteri nereye kadar ölüyor yaşlılar.😅

      Yorumla
    • Belin35
      Belin35
      1 yıl

      Tamam bul boş birini işte sjdj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kim uğraşıcak evlilikle... Ev hazır kiraya verdik... Geri kalan faso fisolar asıl sıkıntı veren kısım. Çok sitresli bir olay imzayı atana kadar ara da olan şeyler inanılmaz yorucu işlemler. Biraz daha moruklayıp iler de morukladım ben gari benden imza dışın da bir materyal çıkmazı kabul edicek birini bulursak bakarız. Bulamazsak kader... Taylanta daha sık giderim 😀 İngiliz amcaların arasın da yerimi alırım artık. En kötü faruk dayım gibi bir tane kapunkapta ben getiririm eve 😅

      Yorumla
    • Belin35
      Belin35
      1 yıl

      Hey yarabbim elbet çıkar ya yormayanı😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Takılıyorum ya evlilik çekesim yok. Umarım sana kısmet olur da tabi... Bana olsa da olur olmasa da... Hayatıma pozitif bir şey katmıyıcağından dolayı mesele değil. Olurda pozitif olursa o kadını yılda 2-3 kere tatile çıkarırım. Kutu büyükte çıkar küçükte belli olmaz. Her şey karşılıklı da ihtimal vermiyorum böyle kadınlar 1920 kaldı. Umarım lafımı bana yediren çıkar da ben de hata etmişim derim.

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      La erkeklerden bakımsızlıktan hıyyarlıktan 30da 45 gibi duruyor kadınlar her zaman bakımlı ve güzel devir değişti devir bakımsız köylü kadın devri değil 💅

      Yorumla
    • LeylAsiye
      LeylAsiye
      1 yıl

      Karşina çiksam sana lafini yedirirdidmde sirf 1920 kaldı dediğin için neyse

      Yorumla
    • LeylAsiye
      LeylAsiye
      1 yıl

      Yanliş anlamayin sadece oyle kızlar var demek istiyorum umudunuzu kaybetmeyin size layik olanı size denk gelir

      Yorumla
    • elifca4555
      elifca4555
      1 yıl

      Valla çok dogru

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Nasıl hak veriyorsunuz? Hwhdhshdhsjd bakımsız ve çirkinseniz zaten 20nizde de kimse bakmaz bakımlı güzel bir kadın 50 yaşında olsa bile bir sürü evlenmek isteyen çıkar shdjshshs

      Yorumla
    • Mert41419345
      Mert41419345
      1 yıl

      @wearekılinay artık el arabasıyla takılmaktan sıkılmış düz duvara tırmanacak erkekleri bulursun ya da abaza nefes alsın yeter ki dayılarla beraber olursun 50 yaşında ancak o gelir

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Lan mine tugay örnek kadın ünlü olmasa bile çoğunuz evlenmek istersiniz çünkü çok güzel ve bakımlı genç de duruyor ajjdjs erkeklerde de tip önemli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Çocukları pistten alalım. Gençler ayıp oluyor ama yorum cenk bayırı gibi oldu mesajlaşın canlarım mesaj. Yorumlar kılıç kalkan oynancak yerler değil. İyi geceler

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Kasma abi

      Yorumla
    • Belin35
      Belin35
      1 yıl

      @wearekılinay bıldırı gelip duruyor allahtan yorum yaptım fjdjdjdj

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Bıldırı mı ahahshhahs abla çok güzelsin bu arada mesela bu abla 35 yaşına da gelse talibi çıkar abi biraz haksız bazı kısımlarda bence erkekler ancak parası oldu mu genç kadınlarla evlenebilir 🙄 biraz gerçekçi olalım bu ülkede damanacaya hallenen herifler kadın mı beğenmeyecek

      Yorumla
    • Belin35
      Belin35
      1 yıl

      @wearekılinay 35 mi 45 imde çıkar ego degıl Kesınlıkle eminim sende çok güzelsindir canımıniçiii❤️ bende öyle dicektim adamada demedim işte kendımı öne sürüyor gibi olmasın diye annem 45 yaşındayken 30 sanarlardı. Babam annem hala kıskanır 55 yaşında annem. Bana şu an 22 yaş sanıyorlar 28 im düşün. Hem neşeliyim hemde yüzüm minnak gösteriyor.

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Haaa demek ki genler sağlammışş maşallah 🧿 yaşından daha genç görünüyorsun çok güzel bir şey, evet 45lerinde de gayet çıkar abi çok ezbere konuşuyor kusura bakma abi ama. d sen yakışıklısın diye her erkek senin gibi mi ahahahah

      Yorumla
    • Belin35
      Belin35
      1 yıl

      @wearekılinay öyle olmuş biraz teşekkür ederim canımmmmm

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Rica ederimmm💗💗

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yakışıklı mıyım 🤔 Hayır değilim. Olup ne yapıcağım. Bakımlıyım dışardan mutlu işte spor yapıyor felan gibi gözüküyor ama değil. 14 lerimdeyken beyin sapın da bir inme oluştu. Bazı ince kas dokuların da kararsızlık oluştu. O bölge kasları sırf güçlü kalsın diye her gün egzersiz yapıyorum. İnsanlara şaşıyorum. Ellerinde ki şeyi kaybedene kadar neleri kaybedebiliceklerinin farkın da bile olamıyorlar.

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      abim geçmiş olsunnnnn💙

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      😂🤣 @wearekılinay Hasta değilim kızım. Nezleymişim gibi geçmiş olsun diyor zilli ya.

      Çokta memnun değilim ama zararı yok bedelini ödediğim sürece hayat kalitemi arttırıyor. Normal de olsa spor yapıcak biri değilim. İyi hissettiriyor yaptığım beden. Bazen allah bazı şeyleri alıyor ve daha iyisini veriyor görmek istiyene.

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Ya ahsjhahsajha e ne güzel üzülmüştüm sevindim şimdi shdjshhd Allah göstermesin yaaa kimseye bu biraz imkânsız bir cümle oldu ama bari iyi insanlara🥺
      Sporrrrr hayattır su gibi shjdjsh yap bak iyi bir şeye vesile oluyor

      Yorumla
  • H2__O
    H2__O Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 98%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı.

    Kadın da erkekte çalışıp evin geçimini sağlıyorlarsa tabi ki ev işlerini de paylaşmalılar.

    Ama bir taraf çalışıp diğer taraf evde oturuyorsa evde oturan ev işlerini yapmalı.

    Erkek çalışıyor kadın oturuyorsa kadın ev işlerini yapmalı, kadın çalışıyor erkek oturuyorsa erkek ev işlerini yapmalı.

    Yani adam bütün gün çalışıyor ve evin geçimini sağlarken, kadın evde oturuyorsa bir zahmet ev işlerini erkekten beklememeli. Kadın çalışıp erkek oturuyorsa da erkek ev işlerini halletmeli.

    0
    9 Yorumla
    • flflfllf
      flflfllf
      1 yıl

      Evde oturuyor diye her işi kadın yapamaz ev işi dışarı işinden daha zor bunu herkes farkında boş yapmayın taş taşımıyor kimse dışarda

      Yorumla
    • flflfllf
      flflfllf
      1 yıl

      Herkes yaşadığı evin işini ortak yapmak zorunda yapmayacak olan evlenmesin kadınlar köle değildir

      Yorumla
    • flflfllf
      flflfllf
      1 yıl

      Kadınlar insandır narindir destek olunmalı

      Yorumla
    • H2__O
      H2__O
      1 yıl

      @flflfllf İki tarafta çalışıyorsa ortak yapmak zorunda, bir taraf çalışıyorsa diğeri ev işlerini tek başına yapmak zorunda. Tabi erkek kas gücü gerektiren ağır eşyaları taşımak gibi şeyler hariç.

      Eğer ev işi ortak olacaksa eve para getirme işi de ortak olacak, kadın da işe gidip çalışacak, yok öyle adam hem eşşek gibi çalışıp evin geçimini sağlayacak hem de ev işlerine de ortak olacak...

      Bir de taş taşımıyor demişsin, sanırım fiziksel güç kullanımı dışında bir iş ile ilgili tecruben yok, zihin yorgunluğu nedir bilmiyorsun, özellikle teknik işlerde ve insan ilişkisi gerektiren işlerde.

      Yorumla
    • darkghost86
      darkghost86
      1 yıl

      @flflfllf git sende çalış o zaman
      durumları eşitle

      Yorumla
    • darkghost86
      darkghost86
      1 yıl

      @flflfllf seni alan adama yazık

      Yorumla
    • candycandyne
      candycandyne
      1 yıl

      @flflfllf yoo adam sabahtan akşama kadar amele gibi dışarıda çalışıp eve yorgun argın geliyorsa kadın da g*** büyütmek yerine köpek gibi kalkıp bütün ev işlerini yapacak

      Yorumla
    • Mert41419345
      Mert41419345
      1 yıl

      @candycandyne helal olsun senin gibi düşünen bir kadın için hem ev işini yaparım hem de çalışırım önemli olan zihniyettir benim için

      Yorumla
    • candycandyne
      candycandyne
      1 yıl

      @Mert41419345 insani olan bu zaten. Erkek olsam evleneceğim kadında ilk dikkat ettiğim şey bu olur, böyle değilse evlenmem o kadar önemli bir şey bu

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

74

Cevap

80

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    boşanabilirsiniz evet

    0
    0 Yorumla
  • ODriscoll
    ODriscoll Takip Et
    Xper 2 Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl

    Bu tarz basit ve mânâsız meseleler şartlara göre değişir. Evliliğin kanun ve kurallarında her iki cinsiyetin de kendine ve fıtratına has ve uygun vazifelerini bilmesi evlilikte temel bir esastır. Kendi vazifesine karşı itiraz ile mühalefet ederek terk eden kadın, hiç kimseye değil kendi fıtratına karşı muhalefet etmiş olur.

    Bunların birde erkek versiyonu vardır, bunları bu tarz platformlarda çok sık görürüz, kendi fikirlerine zıt olan birini görür görmez yırtıcı bir canavar gibi ona hücum ederler.

    Sen hangi evlilik kanunu üzerinde bir hâkimsin de, kendi keyfiyetine göre bir kanun ve kuralları koyuyorsun? Hem bu şartlara göre değişir, meselâ erkek çalışsa kadın evde kalsa bu temizlikten kadın mükelleftir. Bunun zıddı olsa elbette erkek mükelleftir, her ikisi birden çalışmış olsa her ikisi de mükelleftir denilebilir.

    Ancak sen her şartta erkek ev temizliğinden mükelleftir diyorsan eğer, “hiç durma hayvanat bahçesine git vahşî bir canavarın kafesine gir ve hayvan ol kurtul. İkinci seçenek daha var. Senin istidad ve kabiliyetine en uygun sıfat ve nitelik mahiyeti olarak 'şeytan' ol kurtul”.

    Bu milletin fıtrat pusulası iyice bozuldu, Hem diyorlar ki evlilikte veya genel şeylerde bir kânun olsun, fakat o kanunlar üzerinde bir hâkim bulunmasın. Bunları söyleyen aynı kişiler, şahıslar ve kalemler, öncekinden bir fayda ve menfaat göremeyince bu defa da diyorlar ki, Bir hâkim bulunsun lâkin bir kânun olmasın.

    Neticeye bakıldığı zaman böyle yönü ve fıtratı ve anlayışı bozuk ve bozulmuş ucubelere. Hangi dille, hangi üslûbla ve hangi hakikatle anlatırsan anlat “öküzün boynuna inci takmak gibi bir iş olacaktır”...

    3
    0 Yorumla
  • WiLD_ANGEEL
    WiLD_ANGEEL Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Benim adamım dışarda ekmeğinin peşindeyse, evdeki düzen benim işimdir gün boyu alın teriyle çalışıp yorgun argın eve döndüğünde, onun gözlerine bakınca her şeyi unutsun isterim Sofrada sıcak yemek, evde huzur varsa buda benim yüreğimden gelen bir emektir. Ev işi paylaşmak güzel ama bazen sevgiyle üstlenmek daha kıymetlidir. O bana dış dünyanın yükünü getirmesin, ben de ona evin içinde savaş çıkarmayayım. benn onun sırtını yasladığı dağ olayım o da benim göğsüme huzurla yaslansın. hesap değil, huzur yaparız. Çünkü ben onun kadınıysam, o da benim dağ gibi adamım..

    7
    4 Yorumla
    • darkghost86
      darkghost86
      1 yıl

      senin gibi kadınların var olduğunu öğrendim ya
      helal olsun senin gibi kadınlara

      Yorumla
    • WiLD_ANGEEL
      WiLD_ANGEEL
      1 yıl

      ;))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      burada iki taraf da çalışıyor

      Yorumla
    • Mert41419345
      Mert41419345
      1 yıl

      Helal olsun

      Yorumla
  • Anthonystark00
    Anthonystark00 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 101%
    1 yıl

    Boşanmaya yer aranılan bır gun daha. Bugun ne sorun cıkartsamda evde hıc bısey yapmadan köle gibi calısan eşime birde ev işi yukleyıp ayrılma kararı alsam. Hayat müşterektir zaten dengelı bır ev işleri sorumluluğu ekonomik geçimi bunlar saglanmadan adı evlılık degıl evcılık oluyor. Bu soruyu sorma eğiliminde olan kişilerde hali hazırda “ eşim evın gecımını saglıyor bende evdekı sorumlulkklarımı yerıne getıreyım. Cok yorgun hıssedersem esımden rıca ederm oda yardımcı olur “ gibi ılımlı yaklasımlarınız olmuyor. Kısacası iş iletişimde bitiyor. Evın ve ailenın gecımını saglayan adamda sizin mentalıtenıze gore ırgat olmuş oluyor ama biz erkeklerın gozunde hic bir vakıt hızmetcı olmadıgınız bir donemde sızlerın bukadar acımasız tanımlar yapmanız vefa duygunuzu yitirmişliğinizin en buyuk gostergesı. Saygılar.

    1
    0 Yorumla
  • noperva1975
    noperva1975 Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Erkekten ev işi bekleyen kadından derhal boşanmak icap eder...

    Tabi erkekle aynı şekilde çalışıp evin bütçesine katkı yapıyorsan o başka ancak ev kadınının aile içindeki görevi ev işlerini yapmaktır.

    Kendisi evin geçimine katkı vermediği halde erkekten ev işi bekleyen kadın bencildir. Kendini prenses sanıyordur ve erkeğe düşen de ona haddini bildirmektir.

    4
    26 Yorumla
    • Frankenstein16
      Frankenstein16
      1 yıl

      Kadın ev işi yapar diye nerede geçiyor?

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      @Frankenstein16 her yerde aynı soruyu soruyorsun... daha önce de yazdım

      Yorumla
    • Valeriyax
      Valeriyax
      1 yıl

      Kadın çalıştığı halde ev işi yapan erkek milyonda bir falan

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      @Valeriyax
      Dalga mı geçiyorsun... kadın çalışıyor olacak kocasıyla aynı parayı getirecek sonra da tüm evin işini kendisi yapacak... ben hayatımda görmedim öyle bir erkek...
      Ama adamın işi iyidir eve tek başına bakacak gücü vardır; eşine der ki ister çalış ister çalışma ama benim ev işi yapmaya niyetim yok. Para kazanırsan kendine harcarsın ama ben ev işi filan yapmam. O zaman yine erkek haklıdır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kimin ne kadar para getirdiği önemli değil. Çalışma saatlerine göre ayarlanmali.

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      Niye önemli değil? Kadın adamın onda biri para getiriyorsa hatta kazandığını sadece kendine kçharcıyorsa p paranın adamın yaşam standardına faydası yoksa adam neden ev işi yapsın? Adam ece tek başına bakmaya hazırsa ev işi yapması gerekmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Siz evliliği ne sanıyorsunuz ki? Her şey maddiyat mi? Esi ev hanımı olup yardım edenler de var. İnsan sevdiğine kıyamaz. Kısa zamanda halledip beraber vakit geçirmek ister.

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      her şey maddiyat değil ama adil düşünmek ve al-ver dengesine bakmak icap eder.
      Mesela evin erkeği eşimden hiç talep gelmediği halde evde tamamen kendi tercihinde tamamen kendi özel istekleri doğrultusunda ev işleri yapsa sonra da ben ev işi yapıyorum çok yoruluyorum o yüzden daha hafif çalışmak istiyorum bunun için de karımın çalışması gerekir diye düşünüp karısını dışarıda çalışmaya zorlasa haklı olur mu? olmaz değil mi? yani sen bu işi kendi isteğinle çıkardın karın senden ev işi istemedi ama sen kafana göre iş yapıp yoruluyorsan bu karına çalışması için baskı yaoma hakkı vermez diyebilirsin...
      Eşi ev kadını oldupu halde yardım edenler de var diyorsun evet var... yani zaten kendi parasıyla alınan makarnaların tuşuna basmaktan ibaret ev işlerini karısı yetiştiremiyor diyerek ev işlerini de erkek yapıyorsa burada kadın kendisinin aşağılandığını hissetmeli aslında

      Yorumla
    • Valeriyax
      Valeriyax
      1 yıl

      Sen bu dediğine kendin inandın mı erkekle aynı parayı getiripte hala karısına her işi yıkıyor erkekler sanki Türk erkeklerini tanımıyorsun.

      Yorumla
    • Hehehehehhekk
      Hehehehehhekk
      1 yıl

      @Valeriyax yo benim abim yengemden çok alıyor. Çalışma saati de fazla. Gayette yemek de yapıyor temizlik de çocuk da bakıyor. Karşındakine gorre değişiyor bence

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      @Valeriyax
      Tanıyorum ben hayatımda karısından daha fazla veren konumunda olmayan tek bir erkek görmedim.

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      @Hehehehehhekk abinin sorunu bu. P al ver dengesinde veren konumunda olmayı kabullenmiş. Bu onun tercihidir. İsterse köle olmayı da kabuloenebilir. Kimseyi ilgilendirmez. Ama o veren olmayı aldığımdan daha fazlasını vermeyi kabullendi diye başka erkeklerden de bunu bekleyemeyiz...
      Şöyle düşün. Bir kadın kocası kadar hatta daha fazla kazanıyor ama ev işlerinin de büyük kısmını kendi yapıyor. Ben hiç karşılaşmadım ama böyle fedakarlık yaoan kadınlar da vardır peki bir kadın bunu yaptı diye her kadından bu beklenir mi

      Yorumla
    • Valeriyax
      Valeriyax
      1 yıl

      O kadar çok kadın var ki çalışıpta ev yemeği yapan görüyorsunuzda görmezden geliyorsunuz yazık…

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      @Valeriyax
      Yüzlerce erkek kqnıdım. Karısı da kendisi gibi çalışırken kendisi gibi para kazanıp eve para getirirken ona evde destek vermeyen bir erkek ne gördüm ne duydum. Böyle birinden bahsedildiğine bile rastlamadım..
      Ama aslında kadının erkeği sömürdüğü durumlarda bile kadınların nasıl mağduru oynadığına hergün rastlıyorum

      Yorumla
    • Valeriyax
      Valeriyax
      1 yıl

      Bırakın lütfen Türkiye gibi bir ülkede erkekler asla ev işi yemek çocuk bakmaz. Ben anlamam der.

      Yorumla
    • Valeriyax
      Valeriyax
      1 yıl

      Kaç tane gördüm ben yapmam eşim hem çalışır hem yemek yapar beni seviyorsa. Ben yapmam diyen.

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      @Valeriyax karısını çalıştıran her erkek yardım ediyor... buna karşın hem ev kadını olup kocasının parasıyla her hafta temizlikçi tutar Türk kadınları

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      @Valeriyax çalışmak kadının kendi tercihi ise ve çalışmak için buna razı olduysa bunda sorun yok. Yukarıda dediğim gibi karısı çalışmasa bile yardım eden ve/veya kendi parasını verip yardımcı tutan bile var

      Yorumla
    • Valeriyax
      Valeriyax
      1 yıl

      Karısını çalıştırıpta ortak iş yapan bir erkek bile yoktur. Buna kendin bile inanmıyorsun. İşi batırmaya çalışır ki kadın iş vermesin. Ayrıca ben etrafı topladım hadi geri kalanı sende demek ev işi yapmak değil kusura bakma.

      Yorumla
    • Frankenstein16
      Frankenstein16
      1 yıl

      @Valeriyax işi batırmaya çalışmaktan ziyade kadınlar kadar özenli yapamıyorlar çünkü alışık değiller

      Yorumla
    • Valeriyax
      Valeriyax
      1 yıl

      @Frankenstein16 istese yaparlar.

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      @Valeriyax yahu kafayı mı yedin... evde ev işi yapmayan çalışan kadınla evli erkek elbette ki hayatım boyunca görmedim. Kayınpederim emekli malatyalı köy kökenli bir adam. Karısı da emekli ve en az karısı kadar çalışıyor evde. Çay servisine kadar pek çok şeyi yapıyor. Hem de karısının ailenin ekonomisine katkısı kendisinden çok çok daha az olmasına rağmen...
      Aynı şekilde yeğenimin eşi evde gayet de iş yapar hem de yeğenim işi bırakmış olmasına rağmen.
      Aile içinde al ver dengesinde kadının erkeği sömğrmediği neredeyse hiçbir aile görmedim

      Yorumla
    • Valeriyax
      Valeriyax
      1 yıl

      Üslubunuza dikkat edin kafayı mı yedin ne demek. Karşınızda arkadaşınız yok. Böyle seviyesiz biriyle konuşmaya devam etmeyeceğim kadını kullanmaya devam edin siz hem çalıştırın hem evde oturun bana da yorum yazmayın.

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      @Valeriyax ben size yorum yazmadım. Siz gelip yazdınız. Kalkıp da bemi yalancılıkla suçlayıp sonra da kafayı mı yedin lafına takılmak kaçış bahanesinden başka bir şey değil

      Yorumla
    • _RuleMaker_
      _RuleMaker_
      1 yıl

      Tartışmadan kaçış şekli haykırttı hahahahah
      Dostum tartışıp ikna edebildiğin kadın oldu mu? Boşa yoruyorsun kendini.

      Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      @_RuleMaker_ benim ikna etmeye çalıştığım bu feminaziler değil; kadınlar bile değil... bunları haklı bulan gerixekalı çok hemcinsim var. Belki bir tanesi kurtulur diye yazıyorum

      Yorumla
  • DİYKAT
    DİYKAT Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Buradaki çoğu beyinsiz acaba ömründe beş dk kulağının dibinde zırlayan çocuğa bakmış mı ya da dip bucak temizlik yapıp, her gün en az üç öğün yemek hazırlamış mı ahir ömründe bir kere acaba? Görende bana hepsi Kadir Ezildi mübarek. Lafa gelince mükemmeller hepsi, icraata gelince nanay. Neymiş "kadınsan eşek gibi oturup evinde yapacakmışsın" lafa bak, bal kabağı suratlı seni. Bu tipler böyle canım. Hiçbir haltı bilmezler ama sallamayı çok severler. Ellerinden hiçbir iş gelmez bunların.

    2
    2 Yorumla
    • Mert41419345
      Mert41419345
      1 yıl

      Tamam kanka o zaman siz çalışın tamam mı ben ev işini yaparım sıkıntı yok

      Yorumla
    • Mert41419345
      Mert41419345
      1 yıl

      Burada milletle uğraşacağımı evde gider yemek yaparım ev temizlerim daha iyi rolleri değişelim

      Yorumla
  • XAmigdalax
    XAmigdalax Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 97%
    1 yıl

    Hizmetçi muameles yapmak başka, ev işi yapmamak başka. O benimle birlikte beton kırmaya gelirse bende onunla birlikte ev işi yaparım neden olmasın. Gece aşağıdan sesler geldiğinde ben erkeğim diye canımı ortaya koyduğumda bir sonrakinde oda koyuyorsa bende çamaşır yıkarım.

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne alakası var ya? Onlar nadiren olan şeyler. Ev işleri her gün saatler alıyor.

      Yorumla
    • XAmigdalax
      XAmigdalax
      1 yıl

      Tamam işte sen ayda yılda bir olan şeylere ortak ol , adamda ev işlerine.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tamam olurum ben zaten babamla yapıyorum onları sorun yok. Ev isi yapmayan insanla evlenmem.

      Yorumla
    • XAmigdalax
      XAmigdalax
      1 yıl

      Harika.. Sen erkeğin işlerine yardımcı olursan oda tabiki ev işlerine yardımcı olur.
      Mesela tatil dönüşü bavullar taşınacak eşit bölerseniz taşımak için. Tadlat yapılacak alır eline balyozu sende sallarsan. Evin güvenliği için mesela hırsız mı girdi sende dalarsan. Oda ev işlerinde sana yardım etmesi gerekir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Onları zaten adam çağırıp yaptırıyorsun erkekler de yapmiyor. Ben az çok tadilat yaparım mühendisim. Erkek günlük ev islerine yapmalı onlar saatler sürüyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ayrıca erkek daha güçlüyse temizliği zaten o yapmalı temizlik güç gerektiriyor.

      Yorumla
    • XAmigdalax
      XAmigdalax
      1 yıl

      Temizliği ve yemeği sen yapacaksın. Çocuklara sen bakacaksın. Erkek seni koruyacak gerekirse hayatını tehlikeye atacak. Para kazanacak. Sen evinin kadını, oda erkeği olacak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kadinlar da çalışıyor artık

      Yorumla
    • XAmigdalax
      XAmigdalax
      1 yıl

      Benim kadınım çalışabilir. Kazandığı parayı biriktrsin. Çocuklarımıza ve kendine yatırım yapsın. O para onun tasarrufunda. Evin ekonomik sorumluluğu bana aittir.
      Ondan tek istediğimsadakatla bana bağlı olsun. Çocuklarımızı büyütsün. Evimizi aşsız bırakmasın. Temz tutsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sevdiği kadin yorgunken yardım etmeyen erkeğin sevgisine inanmam.

      Yorumla
  • Belin35
    Belin35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Ne alaka kızım kadın tabi iş yapacak erkek sana değer verıyor saygı duyuyor sevgı gösteriyo her dedıgını yapıyorsa bi zahmet yemegını de yap temızlıgıde ama tabıkı gün gelır sen hasta olursun adam sana yemek yapmak evi toparlamak süpürmek zorunda

    1
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Buna iki türlü cevap verebilirim.

    1. Yani üşeniyorsa, ya izabel beni karıştırma yapmayı sevmiyorum falan derse ayrılmam istemiyor, zorla yaptıracak değilim

    2. Temizlik senin işin, buna mecbursun falan derse varrrr yaaaa. Deliririm boşarım

    0
    0 Yorumla
  • Kuşadali88
    Kuşadali88 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Kesinlikle boşanılmalı. Şen dul dolsun her taraf. Evlilik kurumu kapatılsın. Herkes evinde mutlu oh mis. Yemek yapamayan evine yuvasına sahip çıkamayan kadından eş de olmaz anne de. Kadın çalışıyorsa ve yetişemiyorsa erkek yardım etsin ya da yardımcı tutsun tamam da kadın çalışmıyorsa ya da işi yorucu değilse vs. bir zahmwt mutfağa girsin. Boşanın arkadaş mümkünse çocuk da yapmayın yazık o çocuklara.

    0
    0 Yorumla
  • LuuLuu
    LuuLuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    İkisi de çalışıyosa ortaklaşa yapılır. Ama kadın evde adam yorgun argın geliyosa kadın yapmalı bence. Adam evde olduğu zamanlarda da yanı çalışmadığı günler yine ortak yapılır. Ama çalışana dayatmak çok da uygun değil bence. İsterse yapar içinden gelirse

    0
    0 Yorumla
  • gizemgizo1
    gizemgizo1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 101%
    1 yıl

    Elbette hayır. Erkek ev işi yapmaz. Eğer içinden gelip yaparsa ne güzel. En basitinden ben erkek arkadaşım yemekleri yapıyor diye hep mahcup oluyordum. Ama bu onun içinden geliyordu. Erkeğin içinden gelmiyorsa onun işi yemek yapmak, temizlik yapmak değil ki

    0
    2 Yorumla
    • GülÖzkan6
      GülÖzkan6
      1 yıl

      Ne alaka ya. Kadınlar biraz akillansin kendini köle olarak görmesin bu kadar. Ben çalışıyorum ve çok yoruluyorum. Eşimde çalışıyor. O da yoruluyor. Eve gelince hiç halim olmuyor. Şimdi sadece ben ev işi yapsam ben ne anladım böyle işten ya. Bosanirim giderim. En azından sanki eli ayağı yokmuş gibi, bakılmaya muhtaçmis gibi birine hizmetçilik yapmam

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Seni çok iyi anlıyorum canım benim. Ama bu bazı erkeklerin içinden gelmeli. Eğer bir erkeğin içinden gelmiyorsa zorla ona iş yaptıramazsın. Çok ciddi söylüyorum, benim erkek arkadaşım kendisi seviyordu iş yapmayı, bana çok yardımcı oluyordu. Ama herkes böyle değil maalesef. İsterseniz bir terapist yanına gidin, iyi gelir diye düşünüyorum. Hemen kolaya kaçmak iyi bir şey değil kuşum. Eşini ikna et, bir terapist yanına gidin, çok iyi gelecek emin ol kuzum. İlişkinizi ve evliliğinizi kurtarmayı tavsiye ederim. Umarım boşanmazsın. 🥰

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kadınlar demiyor mu erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek, zengin olup hesabı ödeyecek diye. 1.80 den kısa erkek koruyamaz güven veremez o yüzden sevgili olunmaz demiyorlar mı? Ve 1.80 den kısa erkekleri reddetmiyorlarmı? O zaman eve ekmek getirip evdekileri korumak erkeğin görevi ise mantıken ev işi yapmakta kadının görevidir.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne saçma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yooo gayette mantıklı, erkek en az 1.80 olup kadını koruyup kollayacak, kadına güven verecek ise

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Guven karakterle olur boyla posta değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sizin gözünüzde erkeğin boyu ve postayla olur ancak. Erkek 1.80 üzeri ise size güven verir ve sevgili olursunuz, 1.80 den kısaysa güven vermez ve direkt reddedersiniz. En kısa sevgilin 1.80 olmuştur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Boşanmak O kadar kolay değil sadece ev işi yapmıyor diye boşanılmaz insanların yüz tane görevi vardır bunların 90'ını 95'ini yapıyorsa o insan zaten yapıyor demektir ev işi yapmıyordur ama dışarı alışverişini yapar böyle değerlendirmek lazım bence bu kadar basit değil bu kadar basit olmamalı bu işler...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sadece bu sebepten boşanılmaz...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Hayat müşterek, eğer her iki tarafta çalışıyorsa herkes sorumluluklarını ske ske yerine getirecek yoksa bas tekmeyi gitsin, neden kadın hem işte çalışıp yorulsun bi de gelip ev işleriyle uğraşsın erkek yan gelip yatsın ki? sen onun annesi değilsin annesi prenses oğluna bir şey öğretemediyse ömür boyu da bakmaya beslemeye devam etsin

    1
    0 Yorumla
  • Hızır-K
    Hızır-K Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Kadın ev işi yapmalı, zaten yapmayacaksa evlenilmez o kadınla. Bak annelerimize nasıl düzgün ve karakterliler, tam anlamıyla Türk kadınları, sen zaten boşanmahı kafaya koymuşsun. Ev işi de bahane senin için.

    0
    10 Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Annene sor bı mutlu mu hayatından

      Yorumla
    • Hızır-K
      Hızır-K
      1 yıl

      Merak edip sordum ve gayet mutlu olduğunu söyledi. Mutlu olduğu zaten hareketlerine ve bize olan davranışlarından da anlaşılıyor. Babam ve ben evin dış işlerinden, para kaynağından sorumluyuz. Annem ise evin prensesi ve bize bakan kişi, yemek, temizlik işlerini yapıyor. İş dağılımı ve dayanışma var ailemizde. Sizde sanırım yok böyle bir durum. Aile kurmanın mentalitesi de budur bence. Yoksa evlenmeden de erkek arkadaş edinip takılabilirsin. Haklı mıyım?

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Benim annemde babamda görevli çalışan insanlar benimde okulum var haftada 2,3 defa 2 saatliğine falan hep birlikte genel temizlik yapıyoruz yemeği de ya annem ya babam yapıyor yorgunluklarına göre değişiyor. Senin annen ev hanımıysa normal olabilir fakat her şeyi kadından beklemeyin yardımcı olun o sizi sevdiği için katlanıyor fakat o da insan yoruluyordur fakat belli etmiyordur kolay mı akşama kadar onu yap onu yap.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @wearekılinay kadin çalışıyorsa mecbur yapacaksınız bencil insan çekilmiyor

      Yorumla
    • Hızır-K
      Hızır-K
      1 yıl

      Çalışan insansa tabi ki yardım ederim. Neden etmeyeyim. Ben öyle acımasız bir insan değilim. Lafım sana değil buradaki feminist kadınlara inatla israrla elimi sürmem diyen kadınlara. Zaten kadınlığını bilen düzgün bir eş'e anlayışla yaklaşıp yardımcı olurum ben de. Ama yok onu yapmam buna elimi sürmem falan diyorsa zorla da yaptırmasını bilirim. Ya da başlıktaki hanfendi gibi boşanır olur biter. 1 kuruş da nafaka vermem.

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Evlilik demek sorumluluk demek her iki tarafa da iş düşüyor her iki tarafta birbirlerine yardım etmeli 😂 onu yapmam bunu yapmam diyen varsa pes yani ahahaha

      Yorumla
    • Hızır-K
      Hızır-K
      1 yıl

      Öyle tabi ki. Herkesin bir görevi olmalı. İş yapmaktan gocunmamak lazım.

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Ama şunu unutma kadınlar 9 ay karnında çocuk taşıyor bu zaten başlı başına bir görev ve aşırı zor bir şey 🤔 mesela ben bunu kaldırabileceğime inanmıyorum o yüzden asla asla anne olamam yapamam çünkü erkek doğurmuyor 9 ay karnında taşımıyor kendi bedeninden beslemiyor bebeği, geceleri uyanmiyor yani kadınlar için evlilik zaten zor bir şey bu süreçte kadın hiçbir iş yapmamalı mesela eşine iş yaptıran varsa onun soyunu sopunu..

      Yorumla
    • Hızır-K
      Hızır-K
      1 yıl

      Takip etme imkanınız olur mu?

      Yorumla
    • wearekılinay
      wearekılinay
      1 yıl

      Mesaja bakabilirsin

      Yorumla
  • Bayanpırıltı
    Bayanpırıltı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Eğer siz de çalışıyorsanız bu haklı bir isyandır. Fakat evdeyseniz ve çalışmıyorsanız eşinize karşı böyle bir beklentiye girmek zulümdür. Ha hastasinizdir bebeginiz vardir elbette destek istemekte hakkiniz.

    1
    0 Yorumla
  • Morjinal
    Morjinal Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Evlenmeden önce ev işi yapar mısın diye sordunuz mu? Büyük ihtimalle bekarsınız. Bizde bir söz vardır bekara karı boşaması kolay gelir diye. Değer vermeyen erkekleri özenle seçip ev işi yaptırmaya kalkmak anlamsız

    0
    0 Yorumla
  • Siyahaşkına_
    Siyahaşkına_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Hayat ortaktır tabi ki, herkes birbirine destek olmalı. Ama şunu yapmazsa boşarım gibi sert cümlelerde evliliği yıpratır ve sevgiyi azaltır. Güzel ve tatlı dille hayatı paylaşmayı denemek en mantıklısı.

    0
    0 Yorumla
  • Gldn207208
    Gldn207208 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 441 cevap paylaştı.

    Çalışıyorsa kadın da yardımcı olur zaten. Olmuyorsa art niyet aranır. Ama kadın evdeyse asıl o köle olarak kullanıyordur erkeği. Bir de birbirini severek evlenen iki insan arasında böyle konular olabiliyorsa bence zaten sevgi yoktur.

    0
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Yani yardım etse güzel olur ama herşeyi de yapsın istemezdim ben ben kendi düzenimi yapmayı severim ama yardım edecekse neden olmasın birde hızlı olması gerek yoksa direk sinirlenip yapma derim😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Erkek kadına ev işlerinde yardımcı olmak zorundadır. Bunun hukuki bir tarafı bile var bildiğim kadarıyla. Yani boşanma sebebi bile sayılabilir. Avukata gittiğinizde size söyleyeceği şey hayat müşterektir. avukatlar daha iyi bilir tabi:)

    0
    0 Yorumla
  • Taban
    Taban Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 758 cevap paylaştı.

    Hiç evlenilmemesi gereken bi tip

    Ama madem evlilik yapıldı boğazından kalın bi zincirle tuvalete kilitleyin karanlıkta kalsın bi kaç gün düzelmezse boşanırsınız

    1
    0 Yorumla
  • Blue-world
    Blue-world Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Ev işlerine yardım etmeyen erkekle evlenilmez ki. Kadın da erkek de ev işlerine yardım etmeli. Hayat müşterek.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • huysuzzvirjin
    huysuzzvirjin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl

    Küçük çocuklar bile ev işi yapıyo kazık kadar adam yapmıyorsa sıkıntı kendini ezdirme bu ayıya kardeşim

    2
    0 Yorumla
  • Öylebi_İçimdengeldi
    Öylebi_İçimdengeldi Takip Et
    Guru Yaş: 92 , eic 100%
    1 yıl

    Erkek çalışıyor, kadın çalışmıyorsa boşanılmaz. Hem çalışıp hem eve gelip ev işi yapacak değil. İki tarafta çalışıyorsa ortak yapılmalı o zaman.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Ben yapmıyorum evlenince de yapmıyacagım şu an bir ablamız var saolsun hafta da iki kere geliyor. Evlenirsemde eşim isterse yine gelir temizliği halleder. Sofra toplamak vb işler zaten rutin onlar yapılır.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Niye illa yapmamak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sevmiyorum karşımda ki yapmaya mecbur değil imkan meselesi biraz da

      Yorumla
  • Eskiblablacı
    Eskiblablacı Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 749 cevap paylaştı.

    Erkek fıtratı kadın fıtratı diye konuşan biriyle evlenilmez... bu benim işim değil kadın aileisne hizmet etmelidir diyen birine bir şey anlatamazsin...

    0
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Yapan çıkar merak buyurmayalım.
    Fakat merak ettiğim şey bu insanlar evlenmeden hiç mi görünmüyor.
    İnsanoğlu bunu düşünecek duruma kadar geliyorken.

    0
    0 Yorumla
  • meinschicksal
    meinschicksal Takip Et
    Master Yaş: 39
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Ben biyere misafirlige gittigimde bile biseylere yardim ettigimde garip karşılanıyor. Aynen yardim etmeyen erkekle ugrasmayin

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Erkekler ev işi yapmaz ki niye yapmalıymış gibi algı yaratılıp normalleştirilmeye çalışılıyor anlamıyorum, yani bir kadına şu mağaraya gir kömür çıkar denmesi ne kadar saçma ve mantıksızsa bir erkeğe ev işi yap demekte bir o kadar mantıksız ve saçma.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Aynen ütü de yapsın mı regl felan da olsun hazır eli değmiş :))

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      kimse arkanızı toplamak zorunda değil

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      artık bi etkiniz kalmadı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @GatoLigero artık kömür taşımak yok dogalgaz var bu zamanda böyle.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yoo maden de çalışan arkadaşlarım var ve evet kömürlü ev de oturanlar da var dünyayı pembe gözlüklerle görmek iyimiş :) ve evet erkek olmazsa dünya biter, biz sizinle olmak zorundayız siz de bizimle olmak zorundasınız bunu inkar etmek bir şeyleri düzeltmez 😀🫡

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bosanma davasi açılır

      Yorumla
  • Tatlıı_Kızz
    Tatlıı_Kızz Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Eğer kadında çalışıyorsa erkek mutlaka yardım etmelidir. Ama eğer kadın çalışmıyorsa yine yardım eder ama erkeğin dinlenmesine daha çok müsade edebilir.

    0
    0 Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Kadın çalışıyorsa yardım etmek zorunda. Bunu istemeyen ya temizlikçi tutacak ya da karısını çalıştırmayacak. Kadın çalışmıyorsa da en azından kendi ardını toplasın

    0
    0 Yorumla
  • tontinimontini
    tontinimontini Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Boşanmaya bahane mi arıyorsunuz? Eğer çalışmıyorsan adam eve gelince temizlik mi yapacak bide ev işi ne kadar zor olabilir abi nasıl büyütüyorsunuz gözünüzde

    0
    0 Yorumla
  • Titizzz
    Titizzz Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 364 cevap paylaştı.

    Erkek ev işi niye yapsin hayatim erkek eve işi yapacagi zamanlar mecburiyet gerektiren zamanlardir hastalikda, dogumda vs

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Her gun mecburiyet var. Hizmetçi mi arıyorsunuz?

      Yorumla
    • Titizzz
      Titizzz
      1 yıl

      Ya bi git adam seni niye aldi bedlemek içinmi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yemek temizlik biliyor musun

      Yorumla
    • Titizzz
      Titizzz
      1 yıl

      Tenizlik yaparim hatta benim evim ev hanimiyim fiye gecinen bayanlardan daha temizdir erkek halimle yemek tercubem fazla yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Erkek de yapmak zorunda

      Yorumla
  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Boşanılmaz. Ama iki kişi çalışıyorsa bir şekilde bir şeylere yardım etmesi istenebilir. Yani bu çalışan kadınlar için büyük bir sorun

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Erkek de her şeyi yapmak zorunda

      Yorumla
    • TOKAREV
      TOKAREV
      1 yıl

      Yani ben yardımcı olma taraftarıyım ama boşanma sebebide olmamalı sanki.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bencil insanla evli kalınmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Siz biliyor musunuz ev isi

      Yorumla
    • TOKAREV
      TOKAREV
      1 yıl

      Tabiki biliyorum. Ben kendi işimi kendim yapıyorum.

      Yorumla
  • 1yenimesaj
    1yenimesaj Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Evet bosanilir.
    Bahsettikleri kadr kolaysa kendisi de yapsn nie yapmiomus

    3
    9 Yorumla
    • Çapkınkurt34
      Çapkınkurt34
      1 yıl

      @1yenimesaj
      Çok ön yargılısın dışarda çalışmak evde çalışmaktan daha zor
      Not kadın çalışmıyorsa

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      nah zor çalışmak daha kolay

      Yorumla
    • Çapkınkurt34
      Çapkınkurt34
      1 yıl

      @GatoLigero
      Nesi zor
      Bulaşığı makineye at
      Çamaşırı makineye at
      Evi makine süpürsün
      Yemek ütü yat aşağı

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      süpürken bile insanın beli başı ağrıyor söylemesi kolay o zaman işte çalışmanın nesi varmış çoğu iş masabaşı zaten aç bilgisayarı otur çalış işte

      Yorumla
    • Çapkınkurt34
      Çapkınkurt34
      1 yıl

      @GatoLigero patronu mutlu edecek
      İş arkadaşını mutlu edecek
      Müşteriyi mutlu edecek
      Altında çalışan elaman varsa onun tüm sorunları işe dolayısıyla sana yansır
      Sen evrak ve telefon işçisisin sanırım 🤣🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      soytarı değil sonuçta memnun etmekte zor bi iş değil

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      bi zahmet onuda yapsın

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      grafik tasarım , bilgisayar mühendisi tasarımcı, animasyon

      Yorumla
    • 1yenimesaj
      1yenimesaj
      1 yıl

      @Çapkınkurt34 bahsettgn kadr kolaysa çalışıyor olsan bile sende yapabilrsn demekki işiniz arkanızı toplayacak bı uşak bulmak

      Yorumla
  • 1by_efendi
    1by_efendi Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Afam dışarıda eşek gibi çalışıyorsa sen çalışmıyorsan ev işinide sen yapıver yok 2 nizde çalışıyorsanız evi beraber çekiceksiniz

    1
    1 Yorumla
    • noperva1975
      noperva1975
      1 yıl

      Böyle kadınlardan boşanmayan canım erkekler yüzünden doğuyor bu beklentiler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Erkek ev işi mi yapar yaaa iyice çığırından çıktınız. Adam gibi adam kalmadı sizin yuzunuzden. Ev işi benim işim. Ev işine ortak birini arasaydim evlilik yapmazdım kız arkadaşımla ev tutup otururdum erkeğe lüzum kalmazdı.

    0
    1 Yorumla
    • yeniisfikri
      yeniisfikri
      1 yıl

      Kadın çalışmıyorsa ev işi kadında olmalı, iş hayatı erkekte olmalı. Ama iki taraf da çalışıyorsa ev işleri bölüşülmeli. İkisi de çalışıp sadece kadın ev işinin hepsini yapıyorsa saçmalık ve köle tutmaktan başka bir şey değil. Mantık, vicdan ve eşitlik ile yaklaşıyorum

      Yorumla
  • Zorunne388
    Zorunne388 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl

    Boşanmak kolay gibi görünse de zor. Kişiyi degistirmeye ona sorumlulukları hatırlatmayı daha kolay görüyorum ben.

    0
    0 Yorumla
  • niyeVarizkibizler
    niyeVarizkibizler Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Ben de şöyle düşünüyorum mesela bir kadın ürün mü? Değil! O zaman o kadar düğün masrafı niye var?

    0
    0 Yorumla
  • Catutigernos
    Catutigernos Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 85%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Ev işi yapinca erkek hizmetçi olmuyor mu bu durumda 🤔

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Beraber yapılmalı

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      1 yıl

      bu dediğin duruma göre değişir. Erkek çalışıyor kadın çalışmıyorsa ve ev işini beraber yapalım derse özel bir durum olmadığı sürece bu kadının sorumluluğunda olmalı ama kadın da erkek de ikisi de çalışıyorsa evet dediğin gibi beraber yapılmalı.

      Yorumla
  • verwindung
    verwindung Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 94%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Şahsen temizliğe önem veririm seve seve de yaparım vaktim olmaz orası başka ama diğer türlüsü ben daha çok dikkat ederim zaten bu konuya

    0
    0 Yorumla
  • ruhumunışığı
    ruhumunışığı Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Tek sebep bu olmamalı. Yeterli gibi görünüyor ama buna ek olarak merhametsiz ve duyarsızsa bu karara değer

    0
    0 Yorumla
  • Blustar98
    Blustar98 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 101%
    1 yıl

    Tabi ki evlendigi kadına deger vermeyen ev işlerine yardım etmeyen erkek gitsin annesiyle yaşamaya devam etsin. Hadi yürüsün gitsin !

    0
    0 Yorumla
  • aklımdadelısorular12
    aklımdadelısorular12 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 719 cevap paylaştı.

    Boşanmak zor iş yaa 😏😏
    Eğer uğraşacak potansiyeli görüyorsan boşanacaksın tabii en mantıklısı o..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Benimki şimdi yemek hazırlıyor bende uzandım oğlum uyudu TV izliyorum geçen de de evi temizledi ortak mesela bende yaparım oda yardım eder sağolsun bosallnilir mi yani bir tartisma olur da boşanmayı bilemedim

    0
    0 Yorumla
  • udeniz22
    udeniz22 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 36%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 717 cevap paylaştı.

    Yanliz bir arastima var ev isi yapan erkeklere karilari pek arzu duymuyormus sonra adami aldatma

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok saçma ben daha çok arzu duyarım

      Yorumla
    • udeniz22
      udeniz22
      1 yıl

      O oyle olmuyor pek kanitlar oyle soylemiyor erkekleri feminen gosteriyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      O kadar saçma ki hicbir ise yaramayan insanı kim ne yapsın

      Yorumla
  • Sanal_Adam
    Sanal_Adam Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 31%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Kadın çalışıyorsa evin işi ortak yapılır. Kadın çalışmıyor ise bir zahmet g. tunu kaldırsın da bari evinin işini yapsın 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Wolfg
    Wolfg Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 605 cevap paylaştı.

    ev işi yapmak 1 saatlik iş. kendi pisliğini bile temizleyemeyen bir insanla neden evli kalasın ki daha evrimini tamamlayamamıştır o

    0
    0 Yorumla
  • ruhhastası50
    ruhhastası50 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    aamk ev işini kadın yapar erkek değil yapmıcaksanız evlenmeyin baştan

    1
    0 Yorumla
  • bunetantuni
    bunetantuni Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 101%
    1 yıl

    Benden niye boşanıldı şimdi acık pisim diye ya asdjkxjkcxzjkxzcja

    1
    0 Yorumla
  • TheGirlTakingRedPill
    TheGirlTakingRedPill Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 426 cevap paylaştı.

    Erkeğin esas görevi ev işi yapmak değildir. O yüzden boşanmam

    1
    0 Yorumla
  • Homo-Academicus
    Homo-Academicus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Ev işleri ortak olmalı. Sonuçta erkek de o ortamda yaşıyor.

    1
    0 Yorumla
  • sebepsizea
    sebepsizea Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 433 cevap paylaştı.

    Bu sebeple boşanılmaz. Yardım etmiyorsa, eve yardımcı alırım, parasını da o adama ödetirim.

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.

    Boşa gitsin kızım ne uğraşıyorsun yardimsever olmayan hanzoyla xddxd

    1
    0 Yorumla
  • juıpiter
    juıpiter Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır piskopat değilse hizmetçi gibi kullanamz zaten

    0
    0 Yorumla
  • jghigghihgb
    jghigghihgb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bence evlenmeden önce bu konular konuşulmalı ki sonradan boşanma durumları olmasın

    0
    0 Yorumla
  • kafkass31
    kafkass31 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Çalışıyorsa yoruluyordur
    Sadece cımbızla belli yeri alıp demek olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Çapkınkurt34
    Çapkınkurt34 Takip Et
    Yoda Yaş: 52 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 545 cevap paylaştı.

    Sen çalışıyorsan haklısın çalışmıyorsan oturda evinin işini yap

    0
    12 Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      cumartesi pazar ve mesai saati dışında iş yapmak zorunda değil o zaman

      Yorumla
    • Çapkınkurt34
      Çapkınkurt34
      1 yıl

      @GatoLigero 🤣🤣🤣🤣🤣
      Yok akşam yatakta da çalışmasın
      Messi bitti diye
      Evlilik beraber hayatı paylaşmaktır sen ben olmamalı herkes eşinin omzundaki yükü paylaşmslı kadın erkek farketmez

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      o zaman erkekte geç saatlere kadar çalışmalı eşitlik

      Yorumla
    • Çapkınkurt34
      Çapkınkurt34
      1 yıl

      @GatoLigero eşitlik diye bir kavrama karşıyım evlilikte ama herkes insan herkesin hakkı var
      Eşit olması için evdeki iki kişi ya bayan ya erkek olacak

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      bende üstünlükçüyüm zaten

      Yorumla
    • Çapkınkurt34
      Çapkınkurt34
      1 yıl

      @GatoLigero seni alan ayvayı yedi

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      beni kimse alamaz ben seçerim

      Yorumla
    • Çapkınkurt34
      Çapkınkurt34
      1 yıl

      @GatoLigero desene evde kaldınnnn

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      evlenen enayidir zaten eşinin işini yapsın

      Yorumla
    • Çapkınkurt34
      Çapkınkurt34
      1 yıl

      @GatoLigero inan istemesemde sana katılıyorum
      Evlenmeden seks yapmak günah olmasa evlenmedim bende 🤣🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • GatoLigero
      GatoLigero
      1 yıl

      ben günah falan takmıyorum

      Yorumla
    • Çapkınkurt34
      Çapkınkurt34
      1 yıl

      @GatoLigero günaydin

      Yorumla
  • Devamını Gör (94)
Devamını Gör(139)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Israrla ev işi yapmayan erkekten boşanılır mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ev işi yapmayan erkekten boşanılır mı? 10 cevap verildi
Ev işi yapmayan erkekten boşanmak mantıklı mı? 40 cevap verildi
Ev işi yapmayan erkekten boşanmak normal mı? 23 cevap verildi
Ev işi yapmayan kadına yardım etmeyen erkeği boşamak gerekir mi? 7 cevap verildi
Ev işi yapmayı bilmeyen erkekle evlenilir mi? 4 cevap verildi
Evli erkeğin düzenli bir şekilde çalışmaması boşanmak için sebep olabilir mi? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨