Maaşıyla Evi Geçindiremeyecek Erkeğin Evlenmesi Doğru Mu?

Çocuk olana kadar kadın daha rahat çalışıyor. Fakat doğumdan sonra hem ev hem iş hem de çocuk kadın çok yıpranıyor. Çoğu kadın işi bıraksa geçinemeyeceği için perişan oluyor. Burada bir kadın olarak soruyorum maaşıyla evini geçindiremeyecek, çocuğuna bakamayacak bir erkeğin evlenmesi ne kadar doğru? Çoğu kadın çalışmadığında evde maddi sıkıntı olacak diye psikolojik baskı görüyor. Bunun doğru olmadığını düşünüyorum.

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Maaşıyla Evi Geçindiremeyecek Erkeğin Evlenmesi Doğru Mu?
Cevapla