Zengin çalışıyor, size bakar ama ev işi, temizlik sizde beyler, kabul mü
2 ay
Hayır. Onlara bakmam ki kadında bana ne parasından kendi param yeter evi çekip çeviremeyen iki kap yemek koyamayan kızdan ne olur. Ha parasını tırtıklayıp tekmeyi vurup aldığım parayı istediğim gibi bi eşle yemek eğlenceli olabilir.
Kadını hizmetçi olarak görüyorsun demek ki
Yoo alakası yok. Siz safların gerçeği duyunca arkasına saklandıpı kelimeler. Köle, hizmetçi, eşitlik, özgürlük, adalet. Hoşt. Feminen doktirin artık yavan be kızım. Kıymeti yok
Yeterki hizmetiniz tam olsun evett
Hayır... Genç buluruz zengin de kassak buluruz. Dolandırmayacam cevabım hayır. MAdem zengin tutsun bi temizlikçi derim. Ben zengin olsam tutarım onun için de olayın bugını karıştırmayacam şimdi :D
Jdjhdjjdjdjd
Bazı erkekler buna razı olur ama çoğu bir süre sonra “hizmetçi” rolünde hissetmeye başlar 🙃 Evdeki iş bölümü de emek sonuçta. Para ondan geliyorsa emek de sadece senden olmamalı. Karşılıklı saygı sevgi ve paylaşım yoksa o ilişki çok yorar 🧹💔
Benim oyum: Hayır 🚫
Cevap
6Cevap
Onun yerine ortaklaşa bir yöntem çok daha iyi olmaz mı?
Olur
birtakım işler paylaşılırsa iki taraf içinde daha az yorucu olur. :)
karakterime uygun değil zevkle yaparım ama depresyona sokar
Sürekli evde kalmak mı? Evet çok kötü bir şey
hayır çok rahat ve güzel bir hayatın olsa bile teorik olarak eşimin karısı olamam
Ben öyle bir es kadın istiyorum
Kabul eve gelince ayağını da yıkayıp öperim
O kadarına gerek yok da hani bir yatakta falan iyi olsa yeter
İyidir umarım :D
İyi iyi djjdjdjd
Oo var mı yoksa böyle biri peki o ne diyor bu işe
Destekliyor🙃
Mmmh ne güzel mutlu bir çift… Darısı başıma.
İyi olur valla
Kabul nerden bulcaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?