Müdahaleleri hiç sevmiyorum, özellikle temizlik konusunda. Sizler böyle bir şeyi eşinize söyler miydiniz?

Müdahaleleri hiç sevmiyorum, özellikle temizlik konusunda. Sizler böyle bir şeyi eşinize söyler miydiniz?

Keşke sadece temizliğe etselerdi ben onada razı olurdum yaptığına , yediğine ictigine oğluna nasıl davranman gerektiğine kadar hepsine karışırdı ne hikmetse zaten oğlanları evlenince kıymete biniyor bu annelerin seni oğluna yakıştırmiyor yaptığını ettiğini beğenmiyor benim oğlum onu yemez benim oğlum öyle sevmez ben böyle yapardım ben böyle ederdim vss birde seni hep aşagilar gibi konuşması da cabası , ben zamanında bunların hepsini bizzat yaşadım ve tecrübe ettim esimede söyledim bırak bir çözüm aramayi hep susturuldum dinlemedi bile oysaki tek istediğim şey beni dinleyip anlamasıydı bir saçımı oksamasıydı seni anlıyorum demesiydi tek istediğim şey buydu onu bile görmedim bazı anneler evlatlarına bir şey yaparken zarar verdiklerinin farkında olmuyor o evlenmiş artık Birak karısı yapsın etsin karar versin ama onlar herşeye müdahale etmekten geri kalmıyorlar , o artık evlenmiş bir ailesi özeli var düşüncesi olmuyor. Bu her anne için geçerli olmasada genel olarak durum bu böyle ilişkilerde ya tartışmalara ya da yuvanın yıkılmasına sebeb oluyor
O kadar haklısın ki sitemlerinde.
Aman gülüm boş ver geldi , geçti hepsi biz önümüze bakalım hem haklı olsan ne olucak haklısın diye kimse sana madalya vermiyor merak etme
Yinede teşekkür ederim 🙏 anlayışın icin 🙏
Ben teşekkür ederim güzel yorumun için 💜
Rica ederim güzel bayan ne demek sevgiyle kalın 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
Kocama annesiyle ilgili seyler soylemem. Cok canımı sıkıyorsa görüşmem. Cunku erkeklere annesini şikayet edince, annelerini savunuyorlar genelde. Sen hakli olsan bile. Oglan anneyi savunuyor anne oglani savunuyor. Sen kadin olarak tek kalıyorsun otomatikmen. O yüzden bu işe girismeme durumu daha iyi.
Cok canimi sıkarsa ve sık bulusuyorsak bulusmalari azaltirim. Oglu gitsin, bulussun annesiyle. Bende arada sirada aile yemeklerine katılırım. Yani saygi duyana cok hürmet ederim ama duymayana da yapacak bir sey yok.
Sikayet ettikce anne de kiymete biniyor, ogul da. Kendi hatalarini zerre görmüyorlar zaten. O yuzden bu gelinler icin kadinlar icin bosa kurek cekmek oluyor. Kendimizi yordugumuzla, canımızın sıkılmasiyla kalıyor.
Ben boyle sikayetler edip surekli annesini savunan bir koca görürsem karşımda o evliligi yürütemem. O yuzden mumkun oldugunca bu toplara girmemek evliligimiz açısından daha hayırlı.
Yani bizim ulkede mi boyle bilmiyorum ama evlenmeden once erkekler kari kiz pesinde kosuyor, kadin hastasi oluyor. Annelerini gordukleri pek olmuyor. Anneleri de oglum artik evlense de gitse, elin kizi seni cekse, yoruldum modunda oluyor.
Ama oglan ne zaman evlense daha once kari kiz pesinde kosmaktan annesine pek vakit ayirmayan adam birden anneci oluyor. Annesi o kadar kiz begeniyor ogluna, evlendirmeye çalışıyor, oglunun evde basinin etini yiyor seni ne yapacagiz diye. Ama evlenince anne icin de oglumda oglum oluyor. Yani boyle olacaksaniz kadinlarin suçu ne? Bize zulüm olsun diye mi boyle yapiliyor anlamiyorum.
Kadın kadın çatışması her daim var maalesef sanıyorum ki sebebi kadın kadın çatışması.
Erkeklerde aradaki dengeyi uzlasmayi saglayayim demiyorlar hic. Biraz da erkekten de kaynakli oluyor bu. Evet ortada kadinlar arasinda bir çatışma var ama yatistir bari. Iki tarafinda gönlünü yap, iki tarafin ya arasini yap ya da pek bir araya getirme.
Ama erkek kisisi cikip 10 tane kadin bulurum ama 1 tane annemden bulamam diyerek eşini hice sayıyor. E senin karinda senin çocuklarının bir tanecik annesi. Bunu dusunuyorlar mi? Hayır.
Sonra da işte kadinla erkek arasinda tartışma, kavga oluyor, bazen kadinlar al anneni basina çal yeter artik diyerek olay yuva yıkılmasına kadar gidiyor.
Yani en basta evlat ve eş olarak erkekler araya girse, buzlari eritmeye calissa, kimseye sen haklisin, haksizsin demeden, o benim annem triplerini yapmasa, tatli dille bir seyleri cozme yoluna gitseler boyle olmayacak. Ama gelip gidip tek tarafli savunma yapmak, surekli tek tarafi savunup diger tarafi ezip gecmekevlilikle ilgili olumsuz kararlar alinmasina neden oluyor.
Cevap
21Cevap
Selam gadası 🙃
Genelde Kaynanalar gelinlerini pek sevmezler. Gelinlerin yaptığı her işte bir kusur bulmaya gayret ederler. Bu durumda gelin bu konuda akıllı olmalıdır. Herşeyi olduğu gibi eşine aktarmalı ve eşinin annesine bir şey demesini beklemelidir.
Beyfendi nasıl olucak o siz bişey diyene kadar onlar bizi ezmiş sizin hayatınızdan temizlenmiş hale getiriyorlar ki herkes anasına laf edip kıyamıyor bu arada bak Sen ben onla konuşurum diye sus payı veriyor sadece bizlere
@nordun_gadası gülüm bayan haklı senin söylediğin şey filmlerde oluyor sadece gerçek hayatta olmuyor ben bunu bizzat tecrübe ettim yıllarca ve yuvam yıkıldı sonunda biz eşimize yaşadıklarımızı anlattığımız da bırak birşeyler yapmayı birde susturulduk hep ya idare et napiyim gidip annemi mi dövüyüm dendi ya da akşam akşam başladın yine diyip susturulduk ya da başka odalara kaçışını izledik oysaki ben ondan hiç bir zaman böyle bir şey istemezdim zaten gidip annesine saygısızlık yapsın ya da dövsün benim istediğim tek şey o esnada beni dinlemesi ve anlamasiydi bir saçımı oksamasıydı tm karıcığım haklısın seni anlıyorum ama annedir idare edelim görmezden gel vss deseydi ben zaten unuturdum ama o beni hep susturdu derdimi anlatmama bile fırsat vermedi ben o zaman anladım ki benim arkamda duran bana sahip çıkacak bir kocam yok var ama yok insan kendini nasıl değersiz hissediyor biliyirmusun bu duyguyu nasıl kötü birseydir. Nitekim annesi de başardı zaten yuvam yıkıldı istediği de buydu zaten onu becerdi ben mağlup oldum onun karşısında onları ana oğul başbaşa bıraktım umarım mutlu olmuştur. Oyuzden demem oki erkekler annelerine laf söyletmiyir evinin her şeyine annelerini dahil ediyorlar bir ozeliniz bile olmuyor ağız tadıyla bir kavga bile edemiyirsunuz
Erkekler ne hikmetse evlenince analarının göz bebegi oluyor anasi seni oğluna layık görmüyor , her yaptığı da kusur buluyor herseyine karışıyor benim oğlum onu yemez benim oğlum bu böyle sevmez ben ona şöyle yapardım vss oyuzden de bu da evlilik te tartışmalara ya da evliliğin yıkılmasına sebeb oluyor 😔
@yanlızkalpler çok haklısın gülüm ama Bir kadının ne yaşadığını ne çektiğini ya da ne hissettiğini ancak kadın anlar bir erkegin bunu anlamasıni bekleme çünkü o onun annesi bağırsada sövsede ona iltifat gibi gelir et tırnaktan ayrılır mı hiç ama bizim için öyle olmuyor maalesef onu birtek yaşayan bilir kimse bilemez
@r_engarenkyollar sizin evlendiğiniz kişi görücü usulü mü sevdiğiniz miydi?
Bir de anne çok söz hakkına sahip nasıl dayandınız, evlenirken falan anne kuzusu olduğu belli değil miydi?
Görücü usulü evlendim ben ilk tanidigim da öyle değillerdi zaten oğlu evlenince kıymete bindi mecbur dayanıyorsun gülüm çoluk çocuğun oluyor yuvan yıkılmasın istiyorsun ben 10 yıl sabrettim. En son yaşadığım olay evliliği bitirme sebebim oldu ve boşandım. Hayatımda verdiğim en doğru karar da buydu geç oldu biraz ama bir kadın olarak mücadele ettim ama olmadı nasipten öte yol yok derler
@yanlızkalplerr öyle deme insan bir çeker iki çeker hemen deyiverir
@r_engarenkyollar haklısın
@nordun_ gadasi teşekkür ederim gülüm anlayışın icin birde bu yazdıklarımı yanlış anlama sakın senin şahsına yazılmış şeyler değil ben genel olarak yaşadığım şeyleri erkekler ve anaların ilişkilerini yazdım her erkek farklıdır her annede aynı değildir zaten ama genel olarak durum bundan ibaret
@r_engarenkyollar çok doğru diyorsun böylesi durumu yaşayan çok kadın var. her şey istediğin gibi olmuyor dediğin gibi erkeklere anneleri evlenince daha düşkün oluyorlar
Aynen öyle oluyor gülüm ya düşkün olsunlar zaten onda bir sıkıntı yok annelerini sevsinler saygıda kusur etmesinler fakat annelerde oğullarının büyüdüğünü artık yuvasının olduğunu bilsinler yeter gerekli yerlerde tabiki karışsinlar yanlışımız olursa düzeltsinler bilmediğimiz bir şey olursa öğretsinler. Ben bundan mutluluk duyardım ama öyle yapmıyorlar işte seni sürekli asağılar gibi konuşuyorlar eleştiriyorlar yerden yere vuruyorlar sanki sen benim oğluma kayık degilsin benim oğlum daha iyilerine layık tarzında söylemler olunca ister istemez durum da değişiyor haliyle yoksaki anneler her zaman baş tacıdır ona lafım yok ki ben aileme çok düşkünümdür kaç yaşında kadınım iki çocuk annesiyim annem benim bir hatamı görünce bile sesimi cikartmam sözünü dinlerim
Biz böyle gördük böyle yetiştirildik oyuzden büyüğümüze saygısızlık yapmayız
Her kayınvalide ddğil benim kayınvalidem beni çok seviyor🤗
@gerçekçikız3400 canim ben zaten bütün kaynanalar ya da erkekler aynı değildir herkes farklıdır diye belirttim farkındaysan sen şanslıymışsın iyi bir kaynanaya denk gelmişsin ne güzel işte bunun kıymetini bil mutluluğun daim olsun inşallah 🙏🙏 ama Türkiye'de kaçtane birbirini seven gelin kaynana vardır peki parmakla sayılacak kadar azdır biz burada genellemeyi söyledik zaten ve örnek gösterdik
Tamam canım
@gercekçikız3400 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌿🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
💕🌼
Kayınvalidem olmadığı için bilmiyorum.
Eli maşalı bir kayınvaliden olurmuş :)
Evlenmeyi düşünmediğimden muhtelemen olmayacak
Eşime de kayınvalideme de söylerdim
Bu şeffaflık
Yani güzel bir şey mi abla
Elbette dürüstlük demek
Teşekkür ederim abla sende öylesin 🤗🌸
Ben de öyleyim evet içimdekini uygun dille söylerim. 💜❤️
Hayır söylemem. Sıra arkadaşını öğretmenine şikayet etmeye benzemez bu işler )) kayinvalidemle konuşurum, anne benim yaptığım işe karışma ben böyle biliyorum böyle doğru buluyorum ekleyeceğin bir bilgi varsa buyur söyle öğret ama yaptığıma müdahaleci olma derim. Anlayışla karşılayacağını düşünüyorum. Aramızda hallederiz yani
Ama x kuşağı biraz dediğim dedik, yani dediği olmazsa hastayım falan diyor mırın kırın ediyor bilirsin.
Ben bu konularda şöyle düşünüyorum, annem bana bir eleştiri yaptığında onun nasıl bunu benim iyiliğim için dediğini biliyorsam aynı şekilde kaynanamda o niyetle diyordur. Çünkü o da artık benim annem ve büyüğüm olarak bana bir şeyler deme hakkına sahip. Gelinler bu durumu kıskançlık gibi yorumlayıp rekabet oluşturuyor sonra arada kin ve kavga baş gösteriyor. KV. de bunu saygısızlık olarak görüyor algılıyor çünkü... Annemle nasıl konuşup uzlaşiyorsam kaynanamla da aynısı olacak , inşallah
Annem annayışlıdır, Babannem ise daha bir anlayışlı şanslısın şanslı kdkkd karışmaz onlar. Yoruldun diye kahve yapıp fal bile bakarlar. d
@DoluRakıŞişesi oh ne güzel 😇
@Bahtıgüzel00 eyvallah bacım. Sağolasın
@DoluRakıŞişesi karşılıklı şanslıyız 😌
@pilly_bhebek birbirimizi bulduğumuz için hem de ailelerden. Daha ne olsun. d
bana gecenlerde böyle birsey söyledi nişanlımın ailesi fazla yavasmısım bende işimi kötü yapıp hızlı olmaktansa iyi yapıp yavas olmayı tercıh ederım dedım hızlı olunca ne oluyor anlamıyorum çok sinir bozucu bır durum üstelık kendı evını temızlerken söyledı bunu ki temızlemek zorundada değilim.
İşte yapmayınca anlarlar kıymetini
anlayacaklarını sanmıyorum inan el kızı oldugumuzu iliklerimize kadar hıssettırıyorlar
Evet öyle
Söylerdim. Ben bildiğim gibi yaparım temizliğimi. Herkes kendi evinin temizliğiyle ilgilensin. Sevmiyorum her şeye maydanoz olan insanları. Herkesin m doğrusu, yapış tarzı kendine. Ben belki temizliğimi o şekilde yapmaktan daha keyif alıyorum. Kime ne...
Katılıyorum kime ne
Kayınvalidemle olan şeyler onunla benim aramda eşime söylemem.
Eşimle olanlarda eşimle benim aramda ailelere söylemem.
Zaten Kayınvalidenm temizlik yapıp kendimi yormama kıyamaz, bulaşıklar olmasın gerisi normal temizlik olsada yeterli onun için.
Böyle sorular görünce ne dertler var diyorum 😄tuhaf geliyor bana.
Ama her kayınvalide bir değil ki. Hepsi seninki gibi anlayışlı değil neler neler okuyoruz :(
Haklısın benim Kayınvalidem biraz bizi hoş tutma derdinde.
Ama etrafımda gelininin açığını ayıbını arayan çok kaynana var.
Zor bir evlilik olur öylesi.
Kesinlikle zor olur, şans meselesi
Bak sen ne yap biliyor musun 😄
Temizliği yap yap yap eşin yanına davet etsede olmaz aşkım annem şu şöyle yap dedi bunu böyle yap dedi de hem şikayet etmemiş olursun hemde söylemiş olursun. 😄
Kendi evimin temizliğine müdahale etmeye çalışıyorsa izin vermem net.
Onun evini temizledigim halde şikayetciysee ver parasını temizlettir der kenara çekilirim kimse kusura bakmasın ben vaktiimi emeğimi harcıyorsam saygı duymalı duymuyorsa bendende fedakarlık beklemesin.
Akrabalıkların en zoru.
Ben olsam eşime falan anlatıp adamı da ortada ne yapacağını bilmez bir şekilde bırakmazdım. Annesiyle eşi arasında kalmak kişi için zordur.
Tamam diyerek bildiğimi okuma yoluna giderdim.
Kesinlikle öyle en zoru
Eşime söylemem temizlik nasıl olurmuş kayınvaliedeme şekil 1A'dan gösteririm zira temizlik takıntım olmasa haftasonu sabahın 7sinde kalkıp tüm odaları temizlemezdim arada bana geliyolar böyle 🤭
Bana da geliyorlar ara ara
Öyle bir şey hiçbir şekilde mümkün değil ki... benden çekinir bir şey söyleyemez. Hayalini bile kuramadım bak şimdi 😄
Hadi etti diyelim eşime söylemeye gerek kalmaz.
Bazı kadınlar çok fena bazı erkekler de olgun değil evlilik için
Haklısın
İşime karışan kayınvalideye , ben hiç yapamıyorum sen yapar mısın annecim derim.
Derim diyorum yine derim.. Herkes kendi işine bakmayı öğrensin
En güzeli hak eder bu cevabı
Etsin ne olacak. Annem şu an müdahale ediyor bir şey demiyorum. Oda annem olacak. Benim baş tacım olur. Benden tecrübeli sonuçta yani varsa eksiğim, yapamadığım etsin müdahale..
Çok anlayışlısın bu konuda
:):)
Eşimi müdahale etmem kavgamiza direk fmkendim solerm bn böyle temizlik yapiyorm begenmiyorsan buyur sn yap bn oturim senin temizligni de gorim derim direk
Aslında en doğrusu
Kayınvalidem temizliğime müdahale etse oh ne güzel az da oralarda bir şeyler vardı derdim. Eşime söyleyip kıskandırmak istemezdim. Diyeceklerim bu kadar :D
Bu nasıl davranış 🤣🤣
Söylenmemeli o davayı açık ara kayınvalide kazanır. Anlayışsız bir eş ise sonuç büyük kavgalara dönüşür belki şiddet bile olabilir. *Söylenmemeli*
Erkekler hep annesini tutuyor değil mi
Ben söylemiştim zamanında. Saygısızlık yapmamak için. Oğlu nasıl yaklaşacağını en bilir hesabı. Ama eşim annesine hak vermişti.
Bu çok kötü olmuş, politik de olmak lazım demek ki. :(
Söylemem ciddi durum olmadıkca bu bnmle kaynana arasnda kendim hall ederim sorunu
Aslında daha mantıklı bir çözüm
Gelinlerine bir zahmet karışmasınlar 2023 e giricez artık hala aynı kafa
Harikasın senden bi kaç tane bassalar ya fotokopi çok iyi olurdu ya
Maalesef ki öyle hala gelinlere karışıyorlar
Çok abartı değilse söylemem. Kişiler arasında halledilmeli
Bence de6
Bunu bi başkası yapsa yine sinir olurum, eşime söylemem kendim hallederim
Çok kırıcı zaten
Sorun edilecek bir konu değil, her şeyi de eşime anlatmam.
Bazen anlatmamak gerek
eşime kalmaz ben kendim söylerim hadsizliğe gelemem !
Ben de dayanamam belki
ben bir kere tencereden yemeğin tadına bakmaya yeltendim kepçe ile
annem bana yeme öyle kepçe dilli kaynanan olur dedi
bende dedim ki çokta fifi benim dilim daha kepçe dedim öyle söyliyim 😂😂yani normal zamanlarda lokum gibiyimdir ama damarıma basılırsa ejderha gibiyimdir
Sen çok tatlı sohbet ediyorsun ne zaman denk gelsem. Ben öyle olduğunu düşünmüyorum senden kepçe dişli olmaz ki 😇
öncelikle teşekkür ediyorum bebikim o senin tatlı bakışın :) evet ben normalde hep tatlışım ama gerçekten haksızlık yapılıp damarıma basılan hallerde çingene gibi eli maşalıyım 😀
Hiç bekleyeceğim bir tepki değildi inan ki 😬 rica ederim ❤️❤️
😘😘
Hayır kayınvalideme münasip dille ev benim der kulak asmam
En güzeli ama o dili bulmak zor
Zor bi soru
Söylemem galiba ama eşimin söylemesini isterim
Ben de bunu yapardım muhtemelen
hayir kavgaya gerek yok kardeslik birlik beraberlik yardimseverlik insanlik
Katılıyorum
Sinirleneceğim bir şekilde müdahale ederse bu durumu eşciğime söyleyebilirim
Genelde sinir ederler hep
Benim kaynanam değil de annem karışıyor kızdım ben de sürekli evin düzenini değiştiriyor
O da kötü bence
Daha kötü bence kızınca vicdan azabı çekiyorum kaynanam yapsa laf söyler geçerim umrumda da olmazdı 😅
Eşime söylemek yerine kayınvalidemle konuşurum müdahele edilmesinden hiç hoşlanmam
Ben de öyle
Kayınvalidemin yaptığım temizliği sevmemesine imkan yok 😏
O kadar iyisin temizlikte yani ne güzel
Miz mız biri değilim kaynanama söylerim begenmiyorsan sen yap iki iş olmasın derim
En güzeli
Eşime söylemek yerine onunla konuşurum kaynanacigim kendi işine bak diye
Çok tatlı bir tarzda söyleyiş oldu bu
Alttan al boş ver kendi evinse anne ben böyle yaparım de onunkiyse hiç uğraşma tamam de. Ben geçen mutfak dolabını sildim dip bucak kaynanamn azcık çamaşır suyu koydu. Yag bu temizlemez dedim yok yok yaptı amaaan banane dedim sıvadım çıktım kendi istedi.
Onların da elbet bildiği var ama çok müdahale ediyorlar
Yok yok Ayşe bunu kullanıyor yok Fatma şunla mutfağı siliyor. Yav ben deterjan uzmanıyım diyorum bana sen bilmezsin muamelesi. Bende onun tarzında temizledim gelenlere dedim bana deterjan kullandirtmiyor anca bu kadar temizlenir bu şekilde diye herkes sal yaşlı dedi zaten.
Ki yapmak zorunda da değilsin, sen iyilik etmişsin hatta
Hic te bile o dolaplara yağ çözücü sıkmadan nasl. temizlenecek bide bir bez getirmiş 100 liraya aldm diyor. kurutmaya gerek yok iz yapmaz dedi dolaplar hep leke leke kaldı kurutmaya izin vermedi. Bir b.. k bildikleri yok
Eline sağlık dedi elin çok hızlı diğer gelinleri ya da görümcem olsa 2 gün mutfaktan cikmayacaklarmiş bunu da dedi övdü ama beni sagolsun ama keşke bıraksa dört dörtlük yapzaydm
İşte kendihatası yüzünden yarım bir temizlik olmuş
Evet ama sen yarım yapmşsn demedi o önemli 😂😂biliyor kendi suçu
Bu gizli bir itiraf onun için 🤣🤣
😂😂aman banane birinden duysam beni kötüledi cizerim büyük demem
Elbette söylemen lazım çünkü ileride daha da büyük sorunlara yol açabilir Ama eşine de şunu söyle ya deme ama ileride sorun olur diye söylüyorum sana git annene söyle diye söylemiyorum lütfen de
Gelin kaynana kesinlikle birbirinin işine burun sokmamalı bence. Buna erkekler en baştan izin vermemeli.
Arada böyle karışıp huzuru bozanıda anında haber verin ki adam olup orta yolu bulsunlar
Sadece kayınvalidemin değil genel olarak birileri yaptığım temizliğe müdahale etse çok sinir oluyorum. Ayrıca eşime söylemek yerine bunu kayınvalideme kendim söylerim
Keşke düğünde de karıştırmasaydın masrafların çoğunu ben alırım takı da istemem müdahaleyi sevmem deseydin
Evet en temizi
söylesem bu neyi çözecek ki şikayet etmem kaynanama da biz yapmayalım kadın gelsin derim kahve yapar içerim
Ilerde esime annesiyle aramda eger kötü birsey gecerse söylemem. Kendim hallederim sonucta o kadin esimin annesi hakli olsam bile alttan almam gerekir
Hayır söylemem.
Kendim halletmeye çalışırım.
Zor hallolur bu konu
Çok şükür benim kayınvalidem öylr değil asla konuşmaz ve üstüne üstelik ben otururm yatarım geç saatlere kada bir kalkarım kayınvalidem evi pırıl pırıl yapmış aslada konuşmaz şükür allaha 👌🙏🏾🤗
Ne kadar da şanslısın
Teşekkür ederim canım benim allh herkese nasip etsin kayınvalidemin kızı olmadığı için beni 2 oğlundan daha çok seviyor
Söylemem. Ama begenmiyorsa artık hiç yapmam ya da normal yapar özen göstermem. Sonuç zaten beğenmiyor onu memnun etmek için çaba göstermem artık.
Kayinvalidemi kenara çekip yumuşak bir üslupla hafif oksayaraktan uyarirdim
Ben anlatırım... Eşim görsün hesabını muhatap olmam
Söylerdim tabikide oda anasıyla konuşsun ayağını denk alsın
Hayır söylemem bildiğim şekilde yapar çıkarım.
Ben kimse olmadığı zaman yaparım temizligi tek daha güzel
Evet öyle
Kendisine cevabını verirdim önce eşim sonra ki iş 😀
Olayı kökten çözmeli 🤣
evet söylerim başta zaten kayınvalidemle aynı evde yaşamam
Bazen kalmaya geliyorlar ya
mecbur katlanmak gerek o zaman
Habire müdahele ederse al sen yap derim en sonunda
🤣🤣
😂😂
Müdahele sevmediğim için söylerim
Ben de öyle
Bı ses çıkarmam iki ses çıkarmam üçüncüsünde yaninda temizlik etmem şikayet etmemm ama ona derim aracı maşşa kullanmamm
Güzelce uyarmasıni isterim
Üslup önemli
kayınvaldem olmayacak
Neden evlilik mi düşünmüyorsun
aynen aşk düşünmedim ki evlilik düşüneyim
Söylerim anan beni beğenmiyor aşkım derim 😂
Ben de öyle derim 🤣🤣🤣🤣🤣
Benim moralimi bozmaz böyle şeyler ya bazı insanlar yapılan şeyleri beğenmez benim ablam mesela asla beğenmez kendisi yapmalı ben de dalga geçerim öyleyim yani 😂
Ben müdahale kısmına bozuluyorum daha çok saygısızlık gibi geliyor hiçe sayma gibi geliyor
Söylerim ondan önce kaynananın ağzına da ederim
Tövbe nasıl laf öyle
Müdahale edebilir hatta kendisine bırakırdım 🤣
Çok akıllıca
☺️☺️
Söylemem toptan temizlik yaparım 😅
En güzeli düşününce 🤣🤣
Annesine kıyımıyor baksen ben onla konuşurum diye sus payı veriyor bende kendi işimi kendim görür toplu temizlik oh mis napim en güzeli
Elbette en güzeli. Temizliğe epey yakınsın galiba
Evet başak burcuyum takıntı derecesinde temizliği severim
söylemem, eşimi arada bırakmaya gerek yok kayınvalidemle konuşur orta yolu bulmaya çalışırım
Söylemezdim gereksiz uzaklığa gerek yok eşimle beğenmiyorsa kendisi yapabilir
Çok çirkin bir hareket karışmaya hakkı yok
Kesinlikle yok.
Yani yardım edebilir ama karisamaz
Çok müdahale eden oluyor kadınlarda sinir bozucu
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?