Eşim telefonunda biriyle konuşuyor gibi, inkar ediyor; ailemin yanına gitmek doğru karar mı?

Sürekli telefon falan ve biriyle konuşuyor gibi, bunu defalarca dile getirdim, inkar ediyor falan. Pazar akşamına bilet aldım, gideceğim, boşan diyeceksiniz. Bunu eşime defalarca dedim de kabul etmedi, etmiyor da. Valizimi hazırladım, beni arayıp istersen git çarşıya gez dolaş diyor. Bir de Ankara sonuçlarımı göstermek için de gidecektim. Bana diyor ki iş yoğunluğum bitsin öyle git. Siz nasıl bir karar verirsiniz, gider misiniz yoksa eşinizi dinleyip karar mı alırsınız? Eşime kırgınım.

Eşim telefonunda biriyle konuşuyor gibi, inkar ediyor; ailemin yanına gitmek doğru karar mı?
Cevapla