Metrodan indim koşa koşa eve gidiyorum, yolda akmaya başladı taytımdan. Kapının önünde anahtarlarımı ararken de hepsini yapıvermişim. Komşular görmüş müdür, çok utandım
2 ay
Metrodan indim koşa koşa eve gidiyorum, yolda akmaya başladı taytımdan. Kapının önünde anahtarlarımı ararken de hepsini yapıvermişim. Komşular görmüş müdür, çok utandım
🤣🤣🤣🤣 bir daha dışarı çıkarken altını bezle çocuğum olabilir ne var bunda senle sevgili olan erkeğe 1 kg mentollü kedi kumu taşımayı tavsiye et 😁
Bu yaşadığın çok insani bir durum 🥺 Utanman çok normal ama kimse bilerek yapmadıysan ortada rezillik yok 💛 Eğer komşular gördüyse bile büyük ihtimalle empati kurmuşlardır.
Üstünü değiştirip derin nefes al biraz sakinleş 🌿 Bu olayı kafanda büyütürsen seni yıpratır. Güvendiğin birine anlatmak da rahatlatabilir 💬💕
Cevap
5Cevap
İnsan bir çişinin kontrol edemez mi ne kadar ayıp 🤣🤣
Hep kapı önüne gelince bende kaçırıyorum. Az rezil olmadım
Onlarındı isi yok saha bakacak
Gördük evet🙄🙄😼 bu na rezillik mi deniyor ki
Sizin sular hep akıyor maşallah her soruda altınıza işemişsiniz🙄 bence bir doktora gidin
insanlık hali aşkım üzme kendini 🌸
Ne renk tayt?
O zaman görmüş olma ihtimali yüksek
Sık sık tayta kaçıyor mu çişin?
Kıyamam sana ben
Cidden mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?