Yolda altıma işedim, komşular görmüş müdür, bu rezillikle nasıl başa çıkarım?

Metrodan indim koşa koşa eve gidiyorum, yolda akmaya başladı taytımdan. Kapının önünde anahtarlarımı ararken de hepsini yapıvermişim. Komşular görmüş müdür, çok utandım

Yolda altıma işedim, komşular görmüş müdür, bu rezillikle nasıl başa çıkarım?
Cevapla