Yavaş Yavaş Bir Güney Amerika Ülkesi Gibi Mi Oluyoruz?

Bence durum tamamen onu gösteriyor. Son 25 yılda gerçekten ne hale geldik, ortada
Yavaş Yavaş Bir Güney Amerika Ülkesi Gibi Mi Oluyoruz?
Cevapla