Ülkemiz ne üretebiliyor? Bu kadar aciz bir ülke miyiz gerçekten?

Güya Yahudilere boykot yapmak istiyoruz ama kullandığımız giyecek yiyecek ürünlerinin önemli bir kısmı onlarınmış zaten. Teknolojik aletleri üretemesek hadi neyse anlarım da yiyecek giyecek temizlik ürünlerini bile ithal mi ediyoruz biz? Hem de Yahudilerden mi? Ülkemiz ne üretiyor? Bu kadar mı aciziz?
Ülkemiz ne üretebiliyor? Bu kadar aciz bir ülke miyiz gerçekten?
Cevapla