Boşandıktan sonra nafaka almak konusunda ne düşünüyorsunuz?

Çocuklar varsa iştirak nafakası olması gerektiğini düşünüyorum, sonuçta çocuklar ortak. Ben eski eşin aldığı nafakadan bahsediyorum.
Boşandıktan sonra nafaka almak konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla