Bir şey diyim mi bir erkeğin düşeceği en kötü durum bence istemsiz bekar olmak. Katılıyor musunuz?

Bir şey diyim mi bir erkeğin düşeceği en kötü durum bence istemsiz bekar olmak. Katılıyor musunuz?
Cevapla