30 yaş üstü olup da görücüye kalan birine neden hiçbir kız yüz vermez? Hani tanımak da mı istemez nedir bu ön yargı
2 ay
30 yaş üstü olup da görücüye kalan birine neden hiçbir kız yüz vermez? Hani tanımak da mı istemez nedir bu ön yargı
Cevap
2Cevap
yanii kızın yaşı da o civardaysa çok da garip bişey değil aslında
Yaş ne farkeder
Farzet ki 20 21 ne farkedecek
şöyle diyim o kız o erkeğin evde kaldığını düşünecek muhtemelen kimse istememiş almamış ben niye alıyım ki gibisinden
ama yaşları benzerse böyle sorun olacağını sanmıyorum
Peki bu dediğin duruma maruz kalmamak için kaç yaşına kadar görücü halledebilirim
Neden bu kadar ön yargılı oluyorlar bir kere tanışsalar dimi
öncelikle ben görücü usulünu çok iyi bakmayan biriyim🫠 hani eskiden okey ama şimdi insanlara ulaşmanın kolay olduğu bir zamanda görücü usulüne kadar düşmüş birisi evde kalmış gibidir fikrimce
ama başka birinin penceresiyle düşününce sanırım erkek için 26 yaşa kadar okeydir
Hadi be geç kaldık desene peki 30 yaşına gelmiş biri için sistemin dışında kalmamak için bir çıkış yolu var mı sence yoksa ömrünün sonuna kadar yalnızlığa mahkum mu kalacak o kişi
Şöyle benim bu yaşıma kadar sadece uzaktan ilişkim oldu yüzyüze karşılaşma şansım da olmadı ne yazık ki
peki yuzyuze olmama sebebi var mı ve sanaldan ciddi ilişki de yapabilirsin aslında öyle düşünen bir sürü insan var
yalnızlığa falan mahkum değilsin bu senin elinde sosyalleşmen lazım illa sanaldan bulmayadabilirsin çık dışarı
Nerelere bakmam lazım
ya abi bilmiyorum valla vardır illa ki biseyler
tanışma uygulamaları falan varrr
Oraları da denedim çıkmadı bir de ben hani kendim gibi ilişki deneyimi olmamış birini de istiyorum
belki sorun sendedir ne dersin belki iticisindir
Ne bakımdan yani böyle birini bulmak için sahip olmam gereken çekici özellikler nedir ki ben böyle birini bulayım
ilk başta yakışıklı olmalısın boyunu bilmiyorum ama genelde çok kısa sevmezler
sonra sohbetin sarmalı mantıklı konuşmalısın özgüvenli olmalısın
en son da karaktere bakılır 😊
Boyum 179 yakışıklı mıyım başkasına göre yakışıklı mıyım değil miyim bilemem ama kendimi yakışıklı buluyorum sohbet kısmı düşündürücü biraz özgüvenden kastın nedir karakterden kastın nedir
Peki hala ilişkisi geçmişi olmamış bir kız bulabilir miyim milletin 10 - 14 yaşlarında bile sevgilisi oluyor artık
İlişki geçmişinden bile vazgeçtim hiç dudağı öpülmemiş birini bulabilir miyim onu bile geçtim keser mi onları anlatabildim mi
yani şöyle diyim öyle erkek bulmak da zor sadece senin karşı cinsin değil özellikle böyle bir kriterin varsa muhtemelen bulamayacaksın çünkü her el değmemiş insanın iyi biri olmadığı gibi el değmiş insanlar da iyi olabilir
kendinden emin ve ne istedigini biliyor olmalısın demek istedim
karakterden kastımı anlaman lazım aslında...
ama evet arayan devasını da bulur belasını da demişler
diksiyon dersi almanı öneririm
Diksiyon mu ne alaka
Bir de şunu merak ediyorum kızlar first kiss ini ne bileyim ilk deneyimini erkeklerle mi yaşıyor
Karakterden kastın keko mu istiyorsunuz
Yaşım da geçti benim dimi hani🥺
yani şöyle diyim öyle erkek bulmak da zor sadece senin karşı cinsin değil özellikle böyle bir kriterin varsa muhtemelen bulamayacaksın çünkü her el değmemiş insanın iyi biri olmadığı gibi el değmiş insanlar da iyi olabilir
ama evet arayan devasını da bulur belasını da demişler
İkisi de çok örtülü bir cevap oldu her şeyi net anlamamı bekleme
ben first kissimi henüz kimseye vermedim de snairim erkeğe gider lez değilim kızlarla opusmem. karakterden kastım insanın ahlaki değerleri, tutarlı davranışı, zor durumdaki tepkisi, nezaket, dürüstlük vs. keko erkeklerin psikolojisinin normal olmadığını düşünüyorum
sen de her şeyi net anlatmamı bekleme sana burada destan yazamam fmdbfkenfmd
diksiyon çok önemli bir faktör
Yaş kaç senin
Hayat seni çabuk olgunlaştırmış vibe i verdin bana
yok yav büyük biri değilim ben 18im daha dur bi fnfbgmndkfd
Tanışmak istiyorum takipleşip konuşalım mı
olur gizli profilsiniz Şu an
Gizliden çıkma durumun var mı 1 saat içerisinde
Sonra yine gizlenirsin
var ekle
Kitabın son sayfası deriz
Kaç kişi geldi ki hiç birisi bakmadı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
30 yaş üstü görücüye kalmak utanılacak bir şey değil 💐 Toplumda “30’u geçtiyse kesin sorun vardır” diye saçma bir önyargı var maalesef 🙄 Birçok kadın baskıdan, risk almaktan ve mutsuz evlilik korkusundan dolayı mesafeli davranıyor.
Senin değerin yaşınla değil karakterinle belli olur. Kendini suçlama, doğru insan için erken ya da geç yok 💛✨