dün bir kız canına kıymış o kadar üzüldüm ki insanlara umut verip yarı yolda bırakmayın erkekler olarak, sizi çok seven insanların canını neden yakıyorsunuz
2 ay
Yargılamak kimsenin haddine değil. İnsan psikolojisini anlamak herkesin harcı değil. Duyguları olan insana aynı şekilde duygusal olarak karşılık vermekte herkesin harcı değil. İşin arka planını bilmiyoruz uyuşturucu gibi madde bağımlısı mı yoksa aşırı derecede baskı altında depresyonda olan bir insan mıydı bunları bilmeden konuşmak bize sadece toplumsal kutuplaşma algısı yaratır.
şöyle birine umut verip yarı yolda bırakmak çok kötü bir şey ve karşındakinin kişi gerçekten seni seviyorsa sana aşıksa
sende ona karşılık verdiysen sonra çekip gitiysen o insan çok büyük bir depresyona giriyor
Evet tabikide. Bu devirde duygularla oynamak çocuk oyuncağı gibi bir şey oldu insanların elinde ve dilinde maalesef. Yani duygusal olmayan ve empati yoksunu olmayan insanlardan her türlü zararı görebilirsin. Ya yarabandı olarak kullanılır atılırsın ya da birinin duygusal boşluğuna dolduğun zamanla tükenen bir his olursun. Bu iki tür insan çok tehlikeli.
bazı insanlar için çocuk oyuncağı zaten birini seni seviyorum derken 100 kere düşünmek gerekiyor kafana göre birine seni seviyorum denmez
ben yaşadığım için duyguları normal olmadığını biliyorum insanın en güvendiği insanın onu yarı yolda bırakması bir daha kimseye güvenemiyorsun bir daha kimseyi sevemiyorsun dünyan kararıyor
gerçekten gönlü eğlendirmek için sevgili olan insanlar ciddi düşünmeyen insanlar bu acıları tabiki yaşmaz sevmek ile sevdiğini söylemek arasında dağlar kadar fark var
Aynen öyle güven ayna gibidir insan da öyle kırılınca eskisi gibi göstermiyor.
Bu konuda aile ve arkadaş çok önemli bende böyle süreçten geçtim intihar düşünceleri anlık geliyordu hemen arkadaşlarımı aramıştım destek olun diye annem arkadaşımın yanında ağlamıştı hiç unutmam ahım bir ömür sırtında yük olsun o insana da çok ağır şeyler yaşattılar ama çok sükür atlattım güçlendim şimdi atlatamayan kim varsa ilk ben destekçileri oluyorum.
aynı şeyi bende yaşadım bende ailemi uyardım düşünceler sürekli geliyordu ağlama krizleri ağlamak istemiyorum ağlıyorum bağıra bağıra vücudum ağrıyor yemek yiyemiyorum konuşamıyorum
sürekli o insanın sesi kulaklarımda geceleri uyuyamıyorum beni aldattığı kızla olan fotoğraflar gözümün önüne geliyor bana verdiği sözler
hastanelik oldum ben 1 hafta boyunca hiç yemek yemedim su içiyordum çay içiyordum yemek yiyemiyordum
Rüyalarımda bile sürekli onu görüyordum
yaşamayan insan çok basit zanediyor
Ben ayrıldım diye olmuştu sebep yoktu kendimi suçluyordum sonra sebep aldatılma olduğunu öğrenince değmez deyip kestirip atmıştım o dönem. Bir ay sürdü o acı sonra hafifledi ama hiç unutmadım yaşanılanları güven kaybım hep benimle beraber geldi sayesinde ama şunu diyim aldatan tekrar aldatıyor. Bize özel durum değil. Henüz zamanı gelmedi onların iyice elde edip alışsınlar boynuzları arşa değecek onların da ama gurursuz oldukları için bizim gibi belli etmeyecekler sindirip oturacaklar
benimde 1 ayda geçti ama ömründe ömür gitti 1 ayda hakkımı helal etmedim bende ne ona ne o kıza
Etme ama kes bağı bakma onlara senin yolun daha temiz kişilerle
kesinlikle
Bunu okuyunca senin canının ne kadar yandığını hissettim 💔 Böyle haberler herkesi sarsıyor haklısın. Ama unutma kimse kimsenin canından değerli değil. Bir insan gider başka bir insan gelir ama sen bir tanesin 💫
İnsanlar bazen duygusal sorumluluk almadan sevgi sözü veriyor ve bu çok yaralayıcı oluyor 😔 Ama onların olgunlaşmamışlığı senin değerini azaltmaz. Lütfen duygusal olarak zorlanıyorsan destek almaktan çekinme psikolojik yardım utanç değil güçtür 🌿
Kalbini koru sevmekten vazgeçme ama önce kendine sarıl 💗
Cevap
7Cevap
Sadece erkeğin motosikleti var diye sevgili olan kızlar gördüm, şahit oldum!
'Tipi boyu bosu karakteri önemli değil mi? " diye sordum." Hayır "dedi...
Bence nasihati erkeklere değil kadınlara ver
bak kardeşim ben sevdim başkası da sevdi
gözlerini sevmiştim iyi Bir insan olmasını merhametli olmasını
ne arabası ne motosikleti nede cebinde parsı vardı 5 yılımı verdim
ailem onu istemedi yine elinden tuttum
o ne yaptı araba aldıktan sonra ona bakan bir kızla beni aldattı sizin kendi secimleriniz
iyi kızları istemiyorsunuz
Sevgi parayla alakalı değil o çıkar anlıyormusun
Kardeşin değil abin ya da amcanım. Bir erkeği elinde tutamayan kadın eksiktir. Düzdür. Ya da o kadını çok seven erkeği umursamamış, onu aldatacak potansiyele sahip erkeği seve seve kabul etmiştir... Kendini savunma, yaptığın hataları düşün!
Sen ona aşıkken sana kim aşıktı? Kim seni masumca sevdi ve görmedin?
Hepiniz sizi kullanacak erkeği seçip, kullanınca İsyan etmiyor musunuz? Özeleştiri yap
hayatıma sadece onu aldım başka bir erkeğe Umut dahi vermedim
abimde yok benim
Bende o eşikten döndüm maalesef. O an mantıklı düşünemiyosun
bende döndüm
Bir insan için neinki canıma kıymak, tırnağımı bile kesmem
iyi yaparsın aşk insanı deli divane ediyor
Ah almayı kolay zannediyorlar bu dünyanın ahiretide var
çok zor
değmez şöyle kendimden bu acıyı yaşadım İnanki insan deliriyor ben aileme intihar etmek istemiyorum ama sürekli bu düşünceler kafamda beni yanlız bırakmayın dedim bırakmadılar iki hafta sonra normale döndüm. halen kendime inanamıyorum o benmiyim diyorum
5 yılık ilişkide bunu yaşadım kolay değildi ama çabuk unuttum tuhaf bir şekilde 1ayda unutum çünkü ben çok hastalandım hastanelik oldum canıma kıyamadım ama sürekli o insanın sesi kulaklarımdaydı sürekli kulaklarımı tutuyordum duymak istemediğim herşeyi görmek istemediğim görüntüleri 2 hafta boyunca duydum uyumak istiyorum onun sesi kulaklarımda gözümü kapatıyorum ihaneti geliyor gözlerimin önüne sürekli mide bulantısı kusma kalp çarpıntısı Allah'a canımı alması için yalvarmıştım öyle bir şey ki şu an nasıl atlatım anlamıyorum
öyle ona söyledim senin hakkın helal değil o helal Eti git mutlu ol aldattığın kızla dedim ama benden iyi dilekler bekleme hoşçakal diyip gönderdim beni görseydin bana acırdın ailem onu hiç istemiyordu demeki bir bildikleri varmış aileme onun için karşı çıkmıştm
teşekkürler İnşallah sizide
kesinlikle para hiç önemli değil para gelip geçici önemli olan insanlık
bendede güven sıfır birini sevebilecegime bile inanmıyorum duygusuz hissediyorum bende hissizleştim
bence doğru insan diye bir şey yok bak eminim ki seni de seven çok kişi olmuştur o insandada daha güzel daha iyi insanlar ama insan bir şey hissetmiyor
ben hissetmiyorum biri seni seviyorum dediğinde boşluk hissediyorum heyecan yok heves yok eskiden heyecandan utançtan yüzüm kızardı ne soylıyecegimi bilemezdim heyecandan
en iyisi yanlız kalmak başkasına Umut vermiş oluyorsun Bence deneyerek ondan sonra hayatıma kimseye almadım
hayatıma aldığım tek insandı
kesinlikle
sen daha iyisin emin ol o insan daha beter sadece kendini kandırıyor onu bu kadar sevmiş biri bir daha hayatında olmayacak
ama sen seni sevmeyen bir insandan kurtuldun
geri döner emin ol ama alma
Hata takma bile
kimsin falan de seni tanımıyorum de boş ver
acı çektiğini falanda asla söyleme
o seni sevdiğinden dönmüyor senin sevgini başkasından bulamadığından
biz ayrılmıştık hani o adamla adam tiktokta takipçisi beni aldattığı kız kucağına almış döndürüyor
herkeste şey yazmıştı kıza bu adam sana çok aşık ama kıza aşık falan değildi sevmiyordu hata
sadece bunlar gösteriydi insanların böyle çok mutluymuş gibi pozları yalan
öyle kesinlikle
evet gitme vakti geldi sanırım seni tanımıyorum ama kendine çok iyi bak herkesten herşeyden daha değerlisin seni para için seven insanlardan uzak dur herkes para için sevmez kendi anneni babanı düşün çünkü ben öyle düşünüyorum annemde babamda çalışır birlikte yerler aile olmak ele ele vermektir bir erkeğin parasına güvenmek değil
Allah'a emanet ol
Bir kadın için de buna değmez
Kadınlar daha çok yakıyor
Bir insan için kendini heba etmek çok slkça
Bunu yaşamadan bilemesin bencece canım ama sevmiş insanlar bunu yaşar seviyormuş gibi yapanlar bunları yaşamaz
Bu sevgi değil takıntılık psikolojik bir sorun
bak sen hiç sevmedin senin sevgin ile benim sevgim aynı değil
5 yılık ilişkiyi 1 ayda unuttum ben
çektiğim acılar normal acılar değildi yalvardım keşke ölseydim dedik öldüm dedim ayağa kalmadım yemek yiyemedim konuşamadım yarabbim dedim canımı al dedim öyle bir hiss intihar etmekten çok korkuyordum aileme beni yanlız bırakmayın kendime hakim olamam dedim
kız malmıs bu arada
kıza üzüldüm umut verip yarı yolda kalmış biri canına kıyar
çünkü sen hiç sevmedin hiç aşık olmadın gerçekten seven insan o insanı için canını verir Malik dediğin durma inşallah duşmesin
ya ml ml konuşma neyin ne oldugunu gördüm benim durumumdan haberin varmıki böyle boş boş konuşuyorsun neymiş hiç aşık olmamışım hiç sevmemişim güldürme beni fazla film seyrediyorsunuz aşk insanı öldürmez yaşatır ml ml insanları hayatınıza alıp hayatınızın merkezine koymayın ben diyorum millet evladını kaybediyor acısını yaşıyor alışıyor sen gelmiş burada aşk diyorsun güldürme beni
herkes o kadar güçlü değil anlamıyormusun sen güçlüsün ben güçlüyüm zayıf insanlar var
Değmez erkekler için
evet ta
Salamancalar kıymaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?