İslamda kadın gerçekten değerli mi, yoksa kurallar ve imtihanlar kadınları değersiz mi kılıyor?

Valla yazın sıcağında kapanmayı emretmek hiç de değerli olmadığım anlamına gelir, müzik söylemen yasak, değersizlik, mutlu olacağımız ne varsa yasak, artı olarak erkekler güçlü bu da bizi değersiz kılıyor, istediğini yapabiliyorlar, artı erkeklerin sürekli her kadına sapıklık yapması bu da değersiz olduğumuz anlamına gelir, bana göre imtihan adı altında kadının taciz veya tecavüze girmesi demek cehenneme girmekten daha kötü bir şey, bu imtihan olmasın yaa cidden

İslamda kadın gerçekten değerli mi, yoksa kurallar ve imtihanlar kadınları değersiz mi kılıyor?
Cevapla