Evlilik oranlarının düşmesi erkeklerin mi evlenmekten vazgeçmesiyle belirleniyor yoksa kadınlar mı artık evlenmeyi düşünmüyor, neden yaş ilerledi
2 ay
Prenses erkek dedikleri erkekler aslında şudur, erkeğin kendisine saygı göstermesiyle yaşamın zamanın ne kadar kıymetli olduğunu fark eden erkektir. O yüzden sokakta daha önce hiç görmemiş birine hadi gel malıma mülküme ortak olalım demek kumar gibidir resmen kumardır. Erkekler vazgeçti artık bu işlerden sıkıldı. Ekonomi de vurdu zaten insanları nasıl vurdu dersen bir erkeğin kendi özgürlük alanına ayırdığı maddiyat evliliğe yetmiyor. Bide toplumsal kültür de değişti. Eskiden erkek olmak bir zorunluluktu, kadının da erkekle evlenmesi zorunluluktu maddiyatı için. Artık bu devirde kadın parasını kazanabiliyor, erkekte evlenmek zorunda kaldığı bir geleneğe eyvallah demiyor çünkü eskidendi o gelenek. Erkek her zaman evlenmek evini geçindirmek zorundaydı aile baskısı ile. Kızlar da evlendiriliyordu. O devir bitti. Şimdi erkek olmakta tercih meselesi kadın olmakta. Dün haber sayfalarında 2 tane genç kızın öpüştüğü videoları ortaya çıktı parkta. Ortalık bozuldu güvenilir insan kalmadı. Bir erkeğin bir kadına gel benim malıma ortak ol demesi de beklenemez kadının da. Artık insanlar bireyselleşti. Gelenek görenek diye bir şey yok. Eskiden zorunluluktu, şimdi ise yalnızlık ve duygusal boşluğu kapatmak için evlilikler var.
Çok alakası yok bence. Hayat şartları değişti 20-30 yıl öncesi gibi bile değil. Benim mesela param var işim var gücüm var evlerim var. Yemeğimi kendim yapıyorum, çamaşırlarımı kendim ayarlıyorum, sağlık sorunum vs yok kendi kendime yetiyorum. Canım kadınlarla muhabbet etmek isterse internetten bisürü buluyorum sohbetimi ediyorum. Canım çok cinsellik isterse sanal yapıyorum, video izliyorum veya çok azmışsam eski kırıklarımdan birisiyle buluşuyorum veya yenisini buluyorum internetten. Çocuk falan da istemiyorum. Telefonla, bilgisayarla ve oyunla geçiyor vaktimin çoğu ve bu özgürlükten memnunum. İnternet çağında diğer insanlara çok ihtiyacı yok insanın. Şimdi ben neden evleneyim?
Ben basit bir örneğim. Bisürü kadının erkeğin benzer durumu var. Özgürlüğümüzü ve konfor alanımızı terk etmek istemiyoruz.
Acınası bir hayat olduğunu 10 yıl sonra anlarsın
İşte bakış açıları farklı. Bu vaziyetin benzeri olan bisürü erkek tanıyorum reel veya sanal
Ben de seninle aynı durumdayım o yüzden söyledim içindeki buhranı zaman geçtikçe kazındıkça anlarsın
Kadınlarda olur o erkeklerde ya olmaz ya çok az olur. Kadın erkek psikolojisi ve ruhu bambaşka.
Evet. Bakire olduğum için o işte yok oh be erko olmak varmış yapıştır geç Sonrada prenses olup ağlarlar
Ben hiç ağlamadım kadın konusunda. Kadınlara bir gıcıklığım da yok. Devrin problemlerini de kadınların üstüne atamam. Burada hepimiz yoldan zıvanadan çıkmış durumdayız kadını erkeği yok
Evet. Bir şey tatmin etmiyor para yemek cinsellik yaşamadım da tatmin edeceğini düşünmüyorum hatta tam tersi daha da boşluğa düşer çünkü zinaya giriyor yani Allahın yasakladığı bir şeyi sana sürekli yapmış oluyorsun
Ben dindar birisiyim hemde çok dindarım. Dinime de vakit ayırıyorum. Zina dışında günahım da yok ona da engel olamıyorum artık kabullendim. Yapmazsam daha çok günaha girecek pozisyonda oluyorum.
İkisi bir arada olmuyo dahada katlanıyo
Farkındayım. Evlenmem gerekirdi ama onda da çekincelerim olduğu için uzun yıllar önce vazgeçtim.
Kötü ameller de iyi ameller de tartıya koyulacak ve umarım iyi amellerim üstün gelir. Bu konuda böyle düşünüyorum. Namazım tam, orucum tam, zekâtımı fazla fazla veririm, kimseye zararım yok. Zina için bağışlanma talep edecek yüzüm var Allah'a karşı.
Umarım doğru yolu buluruz 👍
Doğru yol ortada. Uyan uyar uymayan bedelini öder😁
Mevcut ekonomik zorluklardan dolayı erkekler olarak evlilikten soğuduk. Birde dünya kadar masraf edip mutlu olamayınca boşanmak için ekstra masraf ediyoruz. Böyle olunca çok daha ucuza çok daha güzel kızlarla ilişki yaşıyoruz. Kızlar verince ne diye evlenelim ki?
Günübirlik fort escırt dion yani 😝
Hayır eskort demiyorum, reel hayata veya sosyal medya yoluyla bir çok kız buldum.
Ona ne dendiğini sen daha iyi bilirsin
Bir çok kız buldum ama hepsiyle cinsel ilişki yaşamadım. Şimdiye kadar bir elin parmaklarından daha az kızla birlikte oldum ve ciddi ilişkiydi hepsi yani uzun lafın kısası eskort, orspuu vs vs işim olmaz.
He ona lafım yok
Zaten her ilişkiye giren de o. Olmuyor
Namus bacak arasında değil beyindedir.
1 - beklentiler arşa çıktı
2- Zina bedava ve daha serbest hale geldi
3- insanların insanlara tahammülü kalmadı
4-Yıllardır insanlara " herşeyden herkesten önce kendini düşün, önce Sen" bencilliği aşılandı
daha saymalı mıyım bilmiyorum 😳
Bide kadınlarda adamlaştı iş yüklenince kadınlık yapmaz yapacak Halide kalmaz. Ya inan bak KPSS çalışıyorum kız kardeşim hemşire devlet hastanesi nde evde yemektir genelde ben yaparım böyle ağır yemekler de yaparım inan bir gün işim bitmiyor diyorum ki hani ben çalışmış olsam bu şekilde nasıl yaparım bilmiyorumYa da benim mi enerjim yok bilmiyorum ama inan bana yapılacak gibi değil yani
Vallahi zaten benim de bildiğim kocaya bir şey yaptırılmaz babam yapmaz da hani adam köpek gibi çalışırdı ama evde yumurta kırmayı bilmez zaten böyle olması gerekiyor ama şunu söylüyorum yani sonuçta hiçbirimiz herkül gibi değiliz bir kadının hem ırgat gibi çalışıp hem de evde yemek yapması veya inan bana temizlikte bitmiyor zaten o şekilde ben temiz oturamazdım bildiğin evi bok götürürdü bir de kadından öyle şeyler bekliyorlar ki mehir konusunu açtım hani dedim sen oğlunu evlendir sen ne verirsin bir tane bilezik bile takamam dedi pardon dedim bir de ekliyim bakire kız arıyorlar canım dedim bakire arıyorsan o zaman bir de bu özellikleri arıyorsan söyle de ben alayım onu dedim yani Benim erkek arkadaşımın durumu iyi 600 gr mehir istedim sonuçta ben boşuboşuna bu yaşıma kadar beklemedim ama ben kadının da çalışması gerektiği taraftarıyım ama güzel bir işi olursa sonuçta gerçekten hayat müşterek sadece insanların biraz aklı kıt maalesef
He bide 10 yaş büyüktü😂
Evet evet âmin bak çok kötü haberler görüyoruz karısını öldürüyorlar kezzap dökyolar Allah korusun öyle birisi zengin olsa ne yapayım ilk önce iyi ahlaklı olsun
Amin 😌
Evlilik oranlarının düşmesi tek taraflı değil canım 😊 Hem kadınlar hem erkekler farklı nedenlerle evliliğe mesafeli. Kadınlar artık ekonomik olarak daha güçlü 🧠 özgürlüklerini bırakmak istemiyor. Erkekler de sorumluluk ve maddi yükten kaçabiliyor 💸 Yaş ilerledikçe insanlar daha seçici oluyor ve sorunlu evliliktense yalnızlığı tercih ediyor ❤️🔥
Cevap
6Cevap
Tamamen maddiyat artık bir düğün neredeyse 7,5 milyara mal oluyor o da evi yoksa tamamen sıkıntı O yüzden evlilik oranları düşüyor
Yok devenin bale papucu max 2,5 tusun altın ve mehirle babanda ev verir se tamam O sonuçta sen de Adriana Lima almıyorsun
😂bende şaşırdım
E üniversite bitiriliyor iş bulma derken 23 zaten evlenme yaşı 25 şanslıysan. Yani erken evlilik iyi değil zaten
Aynen 28 im düşünmüyorum
İsteyenler var hem ağır işlerde çalışmanı bekliyorlar hem de tipsiz oğlanlarına kadınlık yapacaksın baya uyanıklar maddi durumlarıda çoğunun 0
Evet sonra da ben uyanık çıkınca çıkarcı ilan ediliyorum bildiğin cennet mahallesindeki rüştü tarzında maymun var diye bir tane unuttum tövbe tövbe onun gibi bir şeyler bir de ortaya çıkmışlar seni robot süpürge yapacaklar hadicim hadi dedim 😂
Kadınlar evlenmek istiyor ama yuvayı kurmak için çaba göster miyor
Aldatan ve erkeğine değer vermeyen kadınlar yüzünden
Erkekler aldatıyor olmasın
Kimse kadınlar kadar aldatamaz
Doğru cepte tutmak lazım böyle erkolara böyle karı😇
Ok
Evlenecek kadın çok az kaldı
Ekonomiden
Erkek de para kalmadi
Kadınlar düzgün erkek bulamıyor bence
Asıl biz düzgün kadın bulamıyoruz
Gül ozamaan
Erkeklerden ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?