Evliliklerin azalmasının sebebi nedir?

Boşanmalarda yüksek bence kadınlar artık çalışıyor ve zorunluluktan dolayı evlenmiyorlar bu yüzden artık herkese 1 kişi düşmüyor eğer ki 10 üzerinden 10 bir erkek iseniz size birçok kadın düşüyor diyebilirim.
Evliliklerin azalmasının sebebi nedir?
Cevapla