Saygı duyuluyorsa belki bir ihtimal, yoksa sıkıntı bence...
2 ay
Evlenmem. Ben evlendiğim kişi ile birlikte ibadetlerimi yerine getirmek isterim. Bir ömür yanlız iftar yapmak istemiyorum, birlikte umreye gitmek istiyorum.
Onuda üzmek istemem , en iyisi kendine göre birini bulsun.
Müslüman bir adama aşık oldum. o biraz dindardı aşırı degil ama namaz falan kılardı. Onun dışında biraz serseriydi tabii. Ben agnostiktim ve dinlerle ilgilenmiyordum. ama onu öyle bir sevdim ki...2 sene boyunca aşırı aşıktım. Bana bir gün dedi ki "sen Müslüman bile değilsin". Bu lafından etkilendim ve Müslüman oldum. Evlilik konusuna gelirsek benim aklımda evlilik yoktu hiçkimseyle. benim aklıma o soktu. O evlenelim dedi , sonra vazgeçti. Sonra ben evlenme teklifi ettim ona. Ailem , çevrem seni istemeyecek ama ben seni ezdirmem , sevgime saygı çıkarım , ailemde kabullenir dedim. sende bana olan sevgini gösterirsen saygı duyarlar dedim. bana "siz kraliyet ailesi misiniz" diyip sinirlenmişti, ayrılmıştık jfjjfjj sonra tekrar barıştık ama evlilik konuşmadım, o da konuşmadı öyle devam ettik. Ama sonra bir şey oldu o beni bir konuda yalnız bıraktı, sessiz kaldı. Bende onu bıraktım. o aşık olduğum adam gözümde bitti. Günlerce üzüldüm, ağladım evet ama sildim , gitmesini bildim. Tek onunla gerçekten evlenmek istedim, düşündüm. Şimdi ise kimseyle evlenmek, sevgili olmak, flört etmek bile istemiyorum... Dinle alakalı değil yani. Birini seversem yani hangi dinde ya da hangi ırkta olduğu umrumda olmuyordu...
Üzücü ama geçmişe bakmıyorum, geçti en azından. Aynen öyle benim çabamla yürüyecek bir şey değil tabii. Aynen öyle vardır bir hayır, vardır Allah'ın bildiği tabii. Teşekkür ederim. Umarım sende hep mutlu olursun 😊🌸
Teşekkür ederim 😊🌸
Sanmıyorum
Önyargım olduğundan değil
Sorun; çocuk olurda o hangi din
İşte hangisine karar verirse o olsun falan denilecek bir konu da değil bu
Farklı dine mensup biriyle evlilikte en kritik nokta tam da söylediğin şey: saygı 💯 Eğer inancına karışmıyor, baskı yapmıyor ve ortak bir yol bulunabiliyorsa neden olmasın 😊 Ama en ufak saygısızlık varsa ileride büyük yaralara dönüşür 💔 Benim için de saygı yoksa o ilişki yürümez 🚫✨
Cevap
36Cevap
evlenirim evet dini önemli değil.
Herhangi bir dine mensup değilim eşimin de tercihen öyle olmasını isterim ama öyle de değilse dindar yobaz biri değilse olur
Dindar veya yobaz demek istedim aşkım zaten rahat ol
Musluman biri hariç herkesle evlenebilirim tercihen ateist olsun ama
Eğer inançlı biriysen kadının müslüman olmayan biriyle evlenmesi caiz değil.
başın kapalı bunu biliyorsunda kadının gayrimüslim ile evlenmesinin caiz olmadıgını mı bilmiyorsun.
bunun adı yargılama değil çelişki kişiden kişiye değişirde dinde olan bir şey değişmez. bilmem anlatabildimmi
Saygı duyuluyorsa belki bir ihtimal, yoksa sıkıntı bence... bu cümleyi sen yazdın ve bu cümleye göre cevap veriyorum. başkasının dine uyup uymamasına göre din yaşanmaz.
eğer çocuğumuz olmuyacaksa ve birbirimzşin şnancına saygı ruyacaksak ailelerimiz bize karışmıyacaksa evet
Müslüman bir kadın evlenmez diye biliyorum müslüman erkek evlenir ama onu da dinimize göre müslüman yapmak şart ile diye biliyorum...
İsterim ama belki o beni istemeyecek, Belki sünnetli olmam onun için sorun olacak 🙄😔
Saygı duyuluyorsa bir ihtimal demişsin, Aynı şekilde o da sünnetsiz olacak, Peki bu senin için sorun olmaz mı 🙄
Ben kendi fikrimi dedim evlenirim demedim
Ben yinede herşeye rağmen kendi dilimi konuşan bir kadınla evlenmek isterdim çünkü hiçbir yabancı sizi yüzde yüz anlayamaz
Kendi dilimi konuşup farklı dinde olan yok mu
İlla yabancı mı oluyor?
Haa o şekilde olur, Onda sorun yok
Büyük konuşmak istemiyorum kesin başıma gelir ama kattiyyyen hayır
Dine mensup biri ile evlenmem ( Budizm ve doğu felsefeleri hariç)
Dini çok önemli değil ben türk olup olmamasına Atatürk'ü sevip sevmemesine bakarım
Kesnlikle hayir onlar çok rahat oluyorlar koca varmiş çokta umrunda
Her koyun kendi bacağından diye boşa dememişler, insanlığına bakarım ben.
Hayır Müslüman olmayam bir erkekle evlenmem dinimce de nikah düşmez.
Evlenemem nikahım geçerli olmaz ama zaten istemem de.
Ben öyle yaptım. Kesinlikle bütün hem cinslerime tavsiye ederim. Çok mutlu oluyorsunuz.
Kapalı kadının evlenmesi caiz degil erkek evlenebiliyor
hayır yinede olmaz.. birbirine saygı duyuyor olmak yetmez
Hanım yarım müslüman, ben ateist. sıkıntı olmadı.
çok istisna bi ilişki samimiyetimiz olması lazım çok zor
Din, dil, ırk, meshep önemli değil önemli olan insanlığı
İmam nikahı düşmüyor o yüzden istemem
Hayır evlenmem.
Evlenemem anlaşamayız
müslümanla evlilik daha guzel
Dinen yasak sanırım
Sıcak bakmam, dinsiz olsun mümkünse
Evliyim ama kendi dinimden biriyle
Evlenmem zaten dinime göre de evlenilmez
Din sahibi insanları tercih etmiyorum
Müslüman bir kadın evlenemez zaten dinen
Evlenirim neden olmasın
Hayır
Hayır
hersey saygi
Evlenmemm
Kısmet bu işler
Olabilir
Hayır
Evet olabilir
Evlenirim
Hayır
evet
Seversem evlenirim.
evet neden olmasın
Hayır
Yok.
Hayır.
Yokkk
Evet.
Hayir bence evelenmem ben
Neden olmasın ki
Olabilirdi
Ben evlenirim
hiç umursamam
Nasara dışında olmaz
Elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?