İyi giden evlilikte bile kadın erkeği neden evde görmek istemez?
Sürekli evde olan erkek neden dışlanır 😂
Sürekli evde olan erkek neden dışlanır 😂
Evde erkek ayak bağı oluyor çünkü , ve erkeğin hiç istekleri bitmez oyuzden evde erkeğin olmasını kimse istemez sabah gidip akşam gelsin istenir
Haha 🤣 çok doğru isyan ama , evde erkek çekilmez
Kadın vücut bakım ve arkadaşları ile sohbeti ya da kafasını dinleme terapi adına hep erkeği evde görmek istemez çünkü özlem olmaz sürekli bi servis istek ilgi vs beklentiler vardır eli de dilide bedeni de rahat durmaz her anlamda işte 😂🤭
Gülme bunlar gerçek ufacık işler içinde koca çamaşır makinesi açılmaz elinde çitilesin veya azıcık gezmeye gitsin 🥳🥰😂🤭
Ayyy hep gül musmutlu ol inşallah sevgi pıtırcığım 🤗🧚♀️☕
Pek minik değilim ama hadi öyle olsun bakalım sezen aksu gibi hissediyorum şu an kendimi tek fark güneş sarısı 🤗🤗❣️❣️
Çok teşekkür ederim canım sağol ☕🧚♀️
✨✨❤💃
Adamın işi erken bitiyirsa. benim işim öğlen bitiyor ne yapm nereye gidm ilerde evlensm
Kaç gibi başlıyor işin
Sabah 7 max öğlen bir de bitiyor
Ne güzel
Zor iş pisliği var öyle söyleyeyim
Ne işin
Çöpçüyüm belediye
Allah yardımcınız olsun bu kötü bir şey değil
Sonra erkeğin gözü neden dışarıda diyorlar
Bazı kadınlar için sürekli evde olan erkek demek biraz “hevesi kaçmış ilişki” hissi yaratabiliyor 😂 Evde çok olan erkeği tembel ya da amaçsız sanabiliyorlar. Oysa mesele evde olmak değil üretken olmak 💪 Hem sosyal hayatın olsun hem evde sevgiyle var olursan kimse seni dışlamaz 😉❤️
Cevap
19Cevap
Kadınları anlamak zor iş gadası 🙃
😅
sevmiyordur ondan
Şunu çok iyi görüyorum ve yaşıyorum.
Memnun olan ve olmak isteyen her koşulda , her zaman , her koşulda olur.
İsterseniz sürekli dışarda gezin , isterseniz zamanında istenen zamanda eve gelin , isterseniz 7 - 24 evde yaşayın bir şeye niyeti yoksa (ister kadın , ister erkek olsun.) yinede bir şey bulur sizi suçlu ilan eder.
Arka sıradakiler not alın lütfen.
“Surete aldanan , hakikati ıskalar.”
Kadın için ev ayrı bir dünya bence. Tamamen kontrolü kadın eline alıyor ev ile ilgili. O yüzden sürekli kocası da olsa evde olsun istemez 😂
İki taraf birbirini çabuk tüketir de o yüzden.
İki taraf belirli zaman yalnız kalacak ki tüketecek bir şeyler olsun birikim yapmak adına
Acaba acaba aynı yemeğği yemekten sıkıldılarmı erkek içinde durum bundan ibaret
Sürekli gelir getiriyor ve evde olması istenmiyorsa, erkek cehennemi yaşıyordur.
Tabii canım 7/24 ne yani öyle muç muç muç muç çok saçma arada bir ikisi de uzaklaşmalı hatta kadın ağzına gidip bir hafta gelmemeli
Bazısı eve birini atmak isteye bilir. Duyduk cok kez..
Kadınlara yaranılmaz da ondan
Sana sormak lazım ne istiyorsunuz
Ahahahaa🤣😂 yazık değil mi bize bir hafta sonumuz var 2 hafta evde kaldık anamız gözümüz içine bakıyoe
Evde kalmayın nereye giderseniz gidin der sanki ne yapıyoruz 🤣
Dimi 🤣😂 el kızı bakar bize 👯
Güzel olur her şey bana bakmayacak neye bakacak yani
Ben teşekkür ederim güzel sohbetin için istek kabul etmiyormusunu merak ettimde
Kadınlar ne istediğini bilmez
Bu bilmeme kıyafet yemek eş konu fark etmez
Çıksa dert kalsa dert 😃
sıkıcı olur yaw :) kadın haklı
İnsan yapısına ters
Erkeğin yeri ev değil
O da garipmmis bak
Bendede tam tersi
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?