Neden birçok erkek kendi eşinin kadınsı olmasını, mutlu olmasını istemiyor?

Giyiminden tut gezmesine kadar karışıyorlar. Neden bu kadar özgüvensizler? Bunu çoğu defa sordum ama hep aynı cevabı veriyorlar "dışardaki erkekler için" ama nedense kendileri de başkasının eşine, kızına o "dışardaki erkek" modeli gibi davranıyorlar?
Neden birçok erkek kendi eşinin kadınsı olmasını, mutlu olmasını istemiyor?
Cevapla