Babama veya abime calismak istiyorum bir erkeğe muhtaç olmak istemiyorum deyince tripli gibi davranıyorlar
Günümüz erkeklerine bakarsak ülke sere. fsiz doldu.
Yabancı damatta istemiyorlar illa türk
Babama veya abime calismak istiyorum bir erkeğe muhtaç olmak istemiyorum deyince tripli gibi davranıyorlar
Günümüz erkeklerine bakarsak ülke sere. fsiz doldu.
Yabancı damatta istemiyorlar illa türk
iş yerinde birisinden etkilenen evliler çok fazla var, sonra buraya gelip yazıyorlar ondan etkileniyorum diye. yapmam ben öyle değilim diyebilirsin şu an. ama öyle olmuyor işte iş yerinde dip dibe olunca o kişiyle artık çekim oluyor. e bide evli olduğundan dolayı yasak olması da ilgi çekici olduğundan çoğu kadın eşini aldatıyor. ve bunu kadınlar daha fazla yapıyor.
Ev işi çok zor ve yorucu
Ayrıca maaş almıyorsun
Sosyal hayatın kısıtlanıyor
sosyal hayatın neden kısıtlansın? yine yakın arkadaşların ile gezip dolaşırsın.
zaten sen de öyle birisini bulacaksın ki sana iki kuruşu laf etmeyecek, edecekse de çalışmana laf etmeyecek.
Annemden görüyorum
Tamam babam paranın lafını yapmıyor ama her erkek öyle mi? Ben güvenemem
Ayrıca pazar günü evde kaldığım için sırtım belim ağrıyor moralim bozuluyor
Sabahtan akşama kadar temizlik çamaşır bulaşık yemek 🤧
ben öyle değilim, eşime her alanda özgürlük sunacağıma eminim ya, hiç bir konuda kısıta koyamam bir insana asla. başımın üstünde tac ederim hatta. seni de anlıyorum tabi her evde olduğu gibi evin kızlarına fazla ev işi yükleniyor doğrudur.
Cevap
5Cevap
Cubku ddisrda cok kotuluk var bi yandan haklilar ama kendi ayaklarimiz uzerinde durmamiz lazim evledigimiz kisi kapi disari ederse ayagina kapanmamak icin kendi meslegin olmasi gerekiyo
Aynen öyle
Ayrıca ev işleri çok zor
Ne maaş var ne bir şey sabahtan akşama kadar çalış dur
Uzun yıllar çalışmaktayim kadın çalışması özel sektörde iyi değil ihtiyaç durumu yoksa ya da okumuş bir yere gelmemişse çalışmaması daha iyi
Niye sizce
Ev işleri çok zor
O bende kalsın ama evde durmanız daha iyi ailenden seni korumak istiyor
İşyerinde sadece başıma bir olay geldi
Oda saplantılı aşık derler ya
İyi davrandım yüz verdim diye bana teklif etti. Bende reddedince tehdit edildim kavga oldu o sıkıntı yaşandı sadece okadr
Bak en basit olay anllattin
Daha neler neler kadın suçu yok aslında erkeklerde şeref yoksunu
Evet ve mesela işyerinde sadece 6 bayan varız 2 si baya olgun anaları yaşında kalan 50 55 kişi erkek
Bu da kötü
Yani durumun kötü değilse çalışma
Kötü değil babam abim calisiyor ama kendi maasimi almak istiyorum bana mesafe koymaya başladılar
Ailenle durumu konuş istemiyorlarsalar aylık destek versinler sana
Benim itaatkar bir yapım yok bu yüzden sıkıntı yaşıyorum
Evlenip çalışmayan çok kız var kocalariyla gül gibi geçiniyorlar
Sıkıntı bende
Dua et hayırlısını iste
Geri kafalılık. Çalışan eş kendi işlerine de yarayacak, haberleri yok. 🙂
Ev işleri çok zor ya
Bebek yemek temizlik sosyal hayat yok
Aynen öyle
Çalışırken hevesin oluyor ne kadar zor da
kıskançlık, eşin para kazanınca daha fazla seçeneği olması vs.
Kiskanmasinin nedeni ne sizce
Ama ev işleri çok zoor
Hayır çalışıyorum hemde tekstilde sen düşün
Ama ev işleri daha zor
Ne maaş var ne bişey hafta sonun yok
Gelen gidene hizmet et dur
Bide iç Anadolu kültürü misafir o kadar çok kiii
Hiç anlamam onları.
Kadın calisiyorsa erkek te çalışır
Çocuk doğunca bilemem mecbur belli bir süre evde durması lazım
Bebek yemek ev iş güç ofs
İş daha kolay hemde maaş aliyorsun
Ev işleri illet
Değil mi ya. bravo.
Evde kaldığım gün işlerden bikiyorum
Sabah 8 de kalkıp direkt çamaşırları as veya indir
Makinayı boşalt
Makina at
Paspas çek
Toz al
Yemek yap
Bide çocuk dogursak 😱
Kadınlar çalışmalı bir şey demiyorum ama söylediğin şeyler çok zor değil. dışarıda bir sürü insanla uğraşırsın ama evde kendinin patronusun. kıyaslama yapmak için çalışman gerekiyor. çalıştıktan sonra karar ver ev işi kolay mı zor mu.
Çalışıyorum zaten hemde tekstilde
Ama maaş alıyorsun sosyal hayatın var kocana muhtaç olmuyorsun
Ev işini büyütmen anlamsız. kendi evin olmadığı için belki de sıkıntı yaşıyorsun.
Annemin kendi evi ama kadın 30 yıldır babamın resmen eşyasi gibi.
Ne derse onu yapar hizmet eder bir hayatı yok
Ama ne hikmetse kocam canım kocam deyip dediklerini ikiletmiyor anlayamiyorum annemde olsa 🙂
Huzur itaatte o zaman:)
Eşim yorulmasın
🙂
Kendinizi eşinize muhtaç hissetmeyi bırakın eşiniz zaten size bakmakla mükellef bu minneti yapılabilecek bir şey değil
Ev işleri çok zor ama
Sabah kalkıp akşama kadar yemek temizlik derken duramiyorsun
Ve gerçekten sosyal hayatın olmuyor tek gördüğün erkek kocan
Yalnız yaşıyorum, bana o kadar zor gelmiyo
Benim gözüm eşimden başkasını aramaz
Zenginler heralde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?