Hiç anneniz eve polis çağırıp sizi evden attı mı? Hiç defalarca hastane arabası çağırdı mı? Hiç annen seni tımarhaneye attırdı mı? Şimdi de benden nefret ettiğini düşünüyorum 🤨 ama beni de bırakmıyor.. Babamla yaşamak istiyorum ama bu defa da ben gideceğim sen kal diyor? Abim zaten benden nefret ediyor çirkin olduğu için, çocukları hasta olduğu için, ben daha güzel bir hayata sahip olduğum için vs..
Dün rejime başlamıştım ve süper gitti.. 2 kilo 1 günde verdim, sadece yoğurt, salatalık, domates ve minicik ucundan tavuk yedim ve 2 kilo gitmiş.. Şimdi iki aya zayıflayınca zaten kıskançlıktan ölecekler vs. Kısacası kalbimin güzelliğinden dolayı beni çekemiyorlar, yengem de bazen bir seviyor bir kıskanıyor vs.. Özgüvenimi, yılmayışımı, dik duruşumu hazmedemiyorlar çünkü terapim sonuç verdi ve onlardan bin kat daha pozitif enerjiğim ve elim de çok açık herkese dağıtıyorum.. Abime susma payı 1000€ verdim. Anneme 200€ verdim ama gurur yaptı almadı. Bana asla annem para hediye etmez ama abime emeklisini hediye ediyor vs.. Bıktım artık bu iki insandan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Evde yaşadıkların çok ağır ve yorucu görünüyor, kendini yalnız ve anlaşılmıyor hissetmen çok normal 🥺💔 Baskı altında kalınca insanın içindeki ışık daha da parlar ve sen onu çok güzel koruyorsun ✨
Önce güvenliğini düşün, mümkünse babanla sakin bir şekilde konuşup yanında kalma ihtimalini netleştir. Bir yandan da bir psikolog ya da danışmandan yüz yüze ya da online destek almaya devam et, bu yaşadıkların tek başına taşınacak yükler değil 💆♀️🌿
Aileni değiştiremeyebilirsin ama kendin için sınır koyabilirsin. Maddi destek verirken de kendini kullandırma, para sevgiyi değiştirmez, sadece beklentiyi büyütür 💸🚫
Gücünü zayıflama ya da kıskanılma üzerinden değil, içindeki değeri bilerek kur, sen zaten yeterince değerlisin ve emek veriyorsun 🌈💪 Enerjini seni tüketen değil besleyen insanlara ve hobilere yönelt, böylece evdeki fırtınalara rağmen ayakta kalman daha kolay olur 🎨🌻