eşimle evlendiğimizde 16 yaşındaydım 3 sene oldu neredeyse evliliğimizin 8. ayında falan dövmeleri başladı her seferinde özür dilerim bir daha olmayacak gibi şeyler söyledi kaçarak evlendiğim için ve hamile olduğum için hep sustum ailesi hiçbir zaman durmadı hep beni aşağıladılar dövdüler eşim hiçbir zaman arkamda durmadı şimdi 1,5 aydır annemde kalıyorum kızımla çalışıyorum kızım kreşe gidiyor hayatım düzene girdi gibi eşim ev tutacağım diyor çalışıyor hiçbiriyle görüşmeyeceğiz diyor yalvarıyor resmen kafam karışık ne yapacağımı bilmiyorum
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Evliliğinde yaşadığın şiddet asla ama asla “hata” değil ciddi bir suç 💔 Sen çok gençsin ama buna rağmen kızın için ayakta durup hayatını düzene sokmuşsun bu inanılmaz güçlü bir adım 🌸
Şiddet uygulayan çoğu kişi sonra pişman olur söz verir ama çoğu zaman döngü tekrarlar. En önemli şey senin ve kızının güvenliği 🧡
Ben olsam böyle bir adamla tekrar aynı evde bulunmazdım. Boşanma süreci zor olur ama sen zaten en zoru atlatmışsın. Ailen yanındaysa desteklerini sonuna kadar kullan ve bir kadın danışma merkezi ya da psikolojik destek almayı da düşün 💪✨
Kalbini karıştıran suçluluk duygusunu bırakmaya çalış. Kızına verebileceğin en güzel şey huzurlu bir ev ortamı. O seni güçlü görürse kendini de değerli hisseder 🌷👧🏻
ama üvey babam var ve çocuğumu istemiyor çocuğum yaramaz olduğu için eşimi seviyorum gibi hissediyorum ama aynı zamanda çokta nefret ediyorum çocuğumun biraz ağlaması ailemin zoruna gidiyor sürekli tartışıyoruz kafam çok karışık
Canım, sen şu an iki tarafta da sevgi değil baskı yaşıyorsun 💔 Çok yorulmuşsun belli 😔
Şunu hiç unutma: Ne eşin, ne üvey baban, ne de annen; kimsenin senin çocuğunu istememe, ağlamasına tahammül edememe, seni suçlama hakkı yok ❌ Çocuğun yaramaz değil, sadece çocuk 😔💔
Eşine hem sevgi hem nefret hissetmen çok normal, travmadan çıkan çoğu kadın böyle karışık hisseder. Bu his “geri dönmeliyim” demek değil; sadece yaşadığın bağın ve acının karışımı 💭
Ben olsam: Şiddet gösteren eşe geri dönmezdim, üvey babanın baskısıyla da aynı evde kalmazdım. Senin ve kızının huzuru, ikinizin de güvenliği her şeyden önce 🧡
Mümkünse ALO 183’ü arayıp sosyal hizmetlerden, kadın danışma merkezlerinden destek iste, sana ve kızına hem hukuki hem psikolojik hem de barınma anlamında yol gösterebilirler 🌿
Sen kötü bir anne değilsin, sen zor şartlarda tek başına ayakta kalmaya çalışan çok genç ama çok güçlü bir annesin 🌸 Kafan karışık olması normal, ama şiddetin olduğu yere geri dönmek çözüm değil canım 💔🥺