Herkese merhabalar sizden bana yardımcı olmanızı istiyorum sanırım benim erkeklerden yana hiç yüzüm gülmedi hayatta çok iyi kalpli herkesi kendim gibi sanan birisi olduğum için 3 evlilik yaptım ilk ikisini sevmeyerek ailemin bana uyguladığı psikolojik şiddetten kaçmak için yaptım o zamanlar yaşım küçüktü ve şiddetten dolayı boşandım ilki 2 ay, 2. si 5 ay sürdü.. 3. evliliğimi severek yaptım 8 ay önce evlendim 8 ay boyunca sürekli sinirli öfkeli asabi kavgalarımızda sürekli üstüme yürüyen birisi oldu (kayınvalidemle oturuyorum) ben onun hatalarında hep alttan alıp orta yolu bulmaya çalıştım evliliğim düzelsin dedim ailemi her şeyimi bırakıp sırf onun için hiç bilmediğim bir şehire taşındım ona sığındım ama kendisi beni hep yalnız bıraktı evliyim ama yalnızdım.. Ben şimdi hata yaptım diye kendisi benim bu evliliğe inancım kalmadı diyor.. Bir kadın olarak her şeyi düşünüyorum tek istediğim mutlu olayım bir düzenim olsun evladım olsun istedim.. Şu an bu evliliğimden boşanırsam yıllar sonra hayatıma birisi girdiğinde benim bu anlattıklarımı 3 kere evlenip bunları yaşadığımı kabul eder mi çocuğum yok 27 yaşında insanım.. Kadın olarak her şeyi en ince detayına kadar düşünüyorum. Erkek kardeşlerim bana erkek kafasıyla bu konu hakkında düşüncelerinizi söylerseniz çok sevinirim şimdiden sonsuz teşekkürler
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer