Uc kez evlenip bosanmak erkek gozuyle sorun mu, ilerde beni ve gecmisimi kabul ederler mi?

Herkese merhabalar sizden bana yardımcı olmanızı istiyorum sanırım benim erkeklerden yana hiç yüzüm gülmedi hayatta çok iyi kalpli herkesi kendim gibi sanan birisi olduğum için 3 evlilik yaptım ilk ikisini sevmeyerek ailemin bana uyguladığı psikolojik şiddetten kaçmak için yaptım o zamanlar yaşım küçüktü ve şiddetten dolayı boşandım ilki 2 ay, 2. si 5 ay sürdü.. 3. evliliğimi severek yaptım 8 ay önce evlendim 8 ay boyunca sürekli sinirli öfkeli asabi kavgalarımızda sürekli üstüme yürüyen birisi oldu (kayınvalidemle oturuyorum) ben onun hatalarında hep alttan alıp orta yolu bulmaya çalıştım evliliğim düzelsin dedim ailemi her şeyimi bırakıp sırf onun için hiç bilmediğim bir şehire taşındım ona sığındım ama kendisi beni hep yalnız bıraktı evliyim ama yalnızdım.. Ben şimdi hata yaptım diye kendisi benim bu evliliğe inancım kalmadı diyor.. Bir kadın olarak her şeyi düşünüyorum tek istediğim mutlu olayım bir düzenim olsun evladım olsun istedim.. Şu an bu evliliğimden boşanırsam yıllar sonra hayatıma birisi girdiğinde benim bu anlattıklarımı 3 kere evlenip bunları yaşadığımı kabul eder mi çocuğum yok 27 yaşında insanım.. Kadın olarak her şeyi en ince detayına kadar düşünüyorum. Erkek kardeşlerim bana erkek kafasıyla bu konu hakkında düşüncelerinizi söylerseniz çok sevinirim şimdiden sonsuz teşekkürler
Uc kez evlenip bosanmak erkek gozuyle sorun mu, ilerde beni ve gecmisimi kabul ederler mi?
Cevapla