Ciddi olmak ülkemizde çok yanlış anlaşılıyor. Suratsız olmak ciddi olmak değildir. İnsan şaka espride yapabilir , ciddi bir mesela hakkında saatlerce de konuşabilir. Ama hiç ciddi konuşamayan sürekli makara peşinde biriysen tansiyonun düşük olduğu için olabilir. Bir baktır
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılDerdin makara yapmaksa kale almazlar. Ciddi ilişki ve evlilik düşincesinde olursan kale alınırsın. Makara yaparak sad6senin yaşın geçmesine rağmen 20 yaşlarında makara yapan çocuklara makara olursun sadece
06 Yorumla
Soran11 ayYorum için yorum ama sende haklısındır
- 11 ay
Yorum için yorum değil. Ben sana gerçekleri söylüyorum ama senin yine de aklın makara olduğu için sana öylesine yorum olarak geliyor
Soran11 ayÖylesine gelseydi haklı olabilirsin diye eklemezdim.
- 11 ay
Haklı olduğumu düşünüyorsun ama yine de sana boş geliyor
Soran11 ayOrası beni ilgilendirir hani yaşı gecmiş insanlarız ya saygı duyup uzatmayalım
- 11 ay
Elbette ☺️
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılEn iyisini yapıyorsun. Hayatı çok da ciddiye alma. Ne bakıyorsun çevrendekilere, yaşıtlarına? Sorsan onların içinde de evlenmiş olmaktan pişman olan, sana özenenler mutlaka vardır.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
O kadar içten anlatmışsın ki kaldı mı böyle insanlar dedim! 😊 Hayat herkes için farklı akıyor. Yaşıtların evlendi diye senin daha geriden geldiğin anlamına gelmez. Bazen insanlar önce eğlenmeyi seçerler bazısı ise çok erken evlenir. Kendin olmaktan vazgeçme. Doğru insanlar seni olduğun gibi kabul eder. Hiç endişe etme, kendinle barışık ol. Kim bilir belki asıl kıymetli adamlar senin gibi doğal, eğlenceli biriyle birlikte olmak ister. Hayatın tadını çıkarırken biriyle karşılaşırsan çok daha güzel olur. 💃💫
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılevlenmek zorunda değilsiniz
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılYanlış anlama kardeşim ama bir kadın olarak eleştirmek istiyorum tavsiyeler de vererek. Yaşıtlarının evlenmesi matah bir durum değil, bu örneğin altında ezilmen, ezik hissetmen de çok yanlış. Doğru insan vakti zamanı geldiğinde hayatına girdiğinde gerekli kararları karşılıklı alırsınız. Fakat eleştireceğim konu şu, bu çağın gençlerini aşırı derecede makarna, fastfood gibi yemekler ile bünyelerini, ciltlerini, yemek asmr videoları gibi gereksiz, sağlıklısız şeyler ile meşgul etmeleri. Bak bence kendini keşfedip faydalır uğraşlar ile meşgul olup gelişmelisin. Spor yap, işine okulun varsa okuluna bak. Aktivitelerin olsun, kitap oku, doğada zaman geçir. Bunlar çok boş işler. Makarnaymış, evlilikmiş bunlar sorun mu gerçekten. Kendine değer vermeyene kimse değer vermiyor. Makarnayı her öğün yiyip şişen, yüzü sivilce tarlasına, iç organları çöplüğe dönmüş tembel ve hantal bir gençlik görüyorum dışarda. Yaşım 34 ama yanımda nenem gibi duruyorlar. Yapmayın kendinize bunu.
531 Yorumla- 1 yıl
100% doğru bende 25 yaşındayım çoğu yaşıtlarım evli ama yan yana geldiğimizde benim annem gibi duruyorlar üstelik mutsuzlar yani mesele evlilik değil asıl mesele doğru düzgün bir erkek adam bulmak bunu artık anlayın kızlar
- 1 yıl
bir araştırmaya göre yeni jeneresyonun daha hızlı yaşlandığı saptanmış zaten. söylediklerin bunu destekliyor.
- 1 yıl
@acayipadamm O zaman ben neden yaşımı göstermiyorum demek yanlış evlilik yüzünden çoğu kadın çöküyormuş
- 1 yıl
@günes121212 yaşam tarzından kaynaklıdır mutlaka bilinmeyen bişey vardır seni istisnaya sokan. termodinamik kanunları şaşmaz. vücudun biyolojik yapısı herkeste aynı değil . kendin de diyosun zaten yaşıtlarının yanında annen gibi durdugunu.
- 1 yıl
@acayipadamm Erkeklerde kadın seçiminde kötü nerede paragöz ve ucuz varoş varsa onu seçiyorlar genelde daha bir yumurta bile kıramayan kız alırsanız buda düzgün kadınların değil kendi suçunuz kimse kusura bakmasın beyler
- 1 yıl
Alakası yok kendi kuzenlerime bakıyorum hepsi çökmüş halde ve kocalarından şikayetçi çünkü bir şey beceremiyorlar aksine erkekler sadece dert ve tasa getiriyor acı gerçek bu
- 1 yıl
@günes121212 hangi burçsun
Cevap sahibi1 yıl@acayipadamm Bu vücudun biyolojik yaşı ile alakalı değil. Siz doğarken biyolojik yaşınız belli olmuyor, bunu belirleyen sizler, yaşam biçiminiz ve beslenme alışkanlığınız oluyor. Tercihleriniz sebebi ile hayatınıza çektiğini stres faktörleri belirliyor. Ben 34 yaşındayım, şimdi berbat beslenip, berbat tercihler ile hayatımı yaşıyorsam bana bunun geri dönüşümünü biyolojik yaşıma bağlamak züğürt tesellisi olur. Kabul edelim ki yeni nesil maalesef berbat beslenme alışkanlıkları, erkeklerin onayını almak, evlenmek, akşama yemek yapmak, sürekli bilinçli yapılan kötü tercihler ve demarolize bir yaşam biçimi, bakış açısı sebebi ile çoğu hemcinsimden çok ama çok kötü hayatlara ve cilt, vücut yapılarına sahip oluyorlar. Beni haklı çıkaran tezim de avm nin üst katında ki yemekhanelere, restaurantlara gidin bakın hak vereceksiniz. özellikle sosyal medya kanalları bu beslenme alışkanlıkları, ahlaki çöküşe sebep olan sayfalarda ve kanallarda uçuşan gençler ile kaynıyor. Gerçekten kendisini seven, saygı duyan kadınların önünde saygı duruşuna geçerim. saygılar
Cevap sahibi1 yılArkadaşlar yorumumun altına yorum yaptığınız için konuya açıklık getireyim. Biyolojik yaş dediğiniz şey siz doğarken belli olmuyor. Sizler bunu tercihleriniz, yaşam biçiminiz ve beslenme alışkanlıklarınız ile belirliyorsunuz. Belli bir uyku düzeni olan, güzel beslenen, aktiviteleri olan, insan seçen bireylerin refah seviyeleri araştırmalara göre birçok genç kuşaktan çok çok kaliteli ve cilt yaşları çok çok daha genç. Özellikle bakıyorum yeni nesil gençlerin çoğunluğu birçok 90 lar çağında ki kişilerden çok çok aşağı seviyelerde gösteriyor. Bunu neden söylüyorum gerçekten üzüldüğüm için söylüyorum. İnsanlar kendi oluşturdukları kara deliğin içine bilinçsizce atlayıp savrulmakta maalesef. Ben evimde tv izlemeden kitap okuyarak ya da araştırmalar yaparak, belgesel izleyerek, kamp yaparak ya da doğada zaman geçirip arkadaşlarımı seçerek hayatımı yaşarken şimdi ki gençlik birçok berbat mekanda popo sürtüp erkekleri avlamak, sürekli kötü beslenme ve berbat alışkanlıklar, berbat arkadaşlıklar ile uyuşup mutsuzluğun dibini farkında olmadan vurmaktadırlar. Herkes bana hak vermek zorunda değil ama saygı duymak zorunda. Zaten haklı olduğumu son zamanlarda yemekler ve mide ameliyatları ile vefat eden insan sayısından anlayacaksınız. Avm ler ve gıda marketleri indirim kuyruklarında saatlerce bekleyen uyuşmuş insanlar ile dolu, dubai çikolatası çılgınlığında bozuk psikolojisini tatmin etmek için deliren insanlar ile dolu. Saymak isteyeceğim çok şey var lakin saymam mümkün değil çünkü ülkenin insanlarında ki aşırı pürüz bitmek tükenmek bilmeyen bir hal aldı maalesef.
Cevap sahibi1 yıl@endmuhh Kimse kimseyi hizaya çekmeye çalışmıyor. Hanımefendi sormuş ve seviyeli şekilde fikirlerini ve tecrübelerini belirten bir kişinin yorumuna böyle kelalaka bir yorum yapmanız enteresan. Hizaya çekmeye çalışan kişilerin yorumuna yapmanız yerinde olurdu. Kim kime teklif ediyorsa etsin, ben olması gerekeni yazdım. Makarna yiyip kocaaramasını mı onaylıyorsunuz. Enteresan
Cevap sahibi1 yıl@acayipadamm Kesinlikle.
- 1 yıl
- 1 yıl
@KarizmaGenç1 bende öyle yazdım ya zaten:)
Soran11 ay@endmuhh @karizmagenc1 makara yapmayı makarna algılayan o kadar çok yorum var ki 😅 ilk başta anlamadım he okuyom okuyom alla alla makarna tarifi araya girmiş kendi sorumun yabancısı oldum ama sonradan çözdüm mevzuyu
Soran11 ayTamam en genç ve çıtır hasarlı bağyan sensiniz. Yorum sahibi anladık bı tavsiyen doğru olur hakkın vardır da kendini cilalama bu kadar. Ve yaşın 34 olmasına rağmen bı göz doktoruna uğra belkide gözlük yaşın gelmiştir
Cevap sahibi11 ayŞimdi gördüm saydırıp giydirmişsin klavye mortu seni. Ulan belki gözüm bozuk yanlış görmüş olabilirim, belki çok çalıştım gözüm seyirdi oda olabilir, insanların yaptığı saygı çerçevesinde yorumlara sen böyle mi cevap sallıyorsun mort ke.. vaşe. Sen sanalda böyle sallayarak o totonu sağlama alıyor olabilirsin ama göze almıyorsan eleştiriyi o zaman sormayacaksın. Ben zaten nişanlıyım kimseye yaşımı ve bedenimi reklam etme gibi bir derdim yok. O kadar işsizsin ki işsiz olduğun başlıkta bile bas bas bağırıyor insanların yanlış gördüğü belki yorgunluktan yanlış okuduğu başlığa göre yaptığı yoruma sana yakışır şekilde terbiyesizce saldırıyorsun. İşsizliğine ve boş teneke oluşuna veriyorum ki sende söylüyorsun beni kaale almaz mı makara derdindeyim demişsin. Sen makara yapıp milletin yorumuna saldırmaya devam et işsiz sen bu kafa ile köşe başında 1 tl ye dert dinlenirler ile eşdeğersin. Kaybol şimdi, yorum hakkı verdiğin insanlara saldırmayacak kapasiteye gel sonra tartışırız, çobanlarını da al git şimdi yorumdan.
- 11 ay
sakin olun ne bu şiddete bu celal 😅
Cevap sahibi11 ayARKADAŞLAR BÜYÜK HARFLERLER YAZIYORUM YORUM SAHİBİ BENİM, BU KADIN BELKİDE YORGUNLUKTAN YANLIŞ GÖRDÜĞÜM BAŞLIĞA GÖRE YAPTIĞIM SAYGI ÇERÇEVESİNDE Kİ YORUMA SALDIRMIŞ, İNSAN GİBİ TAVSİYELERDE BULUNMUŞUM BANA YAZDIĞI YORUMA BAKIN. BÖYLE İŞSİZ MAKARA DERDİNDE OLDUĞUNU SÖYLEYİP KAALE ALINMADIĞINI BELİRTEN İNSANLARIN BİRDE TUTUP AŞAĞILIK KOMPLEKSLERİNİ İNSANLARIN ÜZERİNDEN TATMİN ETMEYE ÇALIŞMALARI NE KADAR UCUZ OLDUKLARINI GÖSTERİYOR. YORUMUMA BAKARSANIZ TOPLUM İLE ALAKALI GÜZEL YORUM VE TAVSİYELER DE BULUNMUŞUM AMA KİŞİ ÜSTÜNE ALINMIŞ VE ÖNCE OKUMAYI ÖĞREN DİYE YANLIŞ OKUMAK İLE İTHAM ETMİŞ BENİ. BU TERBİYESİZ VE SAYGISIZ TENEKELERİN MEMLEKET DE OY KULLANMASI YASAKLANMALI. EVET BEN SABAH AKŞAM BİLGİSAYAR DA EŞ-----ŞEK GİBİ ÇALIŞMAKTAN GÖZ YORGUNLUĞU SEBEBİ İLE BAŞLIĞI YANLIŞ OKUMUŞ OLABİLİRİM AMA BU MAKARA DERDİNDE OLDUĞUNU SÖYLEYİP KAALE ALINMADIĞINI BELİRTEN İŞSİZ VE SALDIRGAN AŞAĞILIK KOMPLEKSİ OLAN İNSANIN İNSANLARA YORUM HAKKI TANIYIP SONRADA KÖR OLMAKLA,34 YAŞINDASIN ANLADIK VS VS GİBİ KENDİMİ REKLAM ETMEKLE İTHAM ETMESİ KENDİSİNİN NE KADAR KALİTESİZ BAYAĞI BİRİSİ OLDUĞUNU GÖSTERİYOR ZATEN. :))) MAKARAYA DEVAM ET ŞİMDİ SEN, SENİ ALACAK ADAMIN DA ALLAH YARDIMCISI OLSUN, AĞZINDAN ÇIKAN KELİMEYİ YANLIŞ ANLADIĞINDA ONU ZORBALAYIP DÜNYAYI DAR EDECEĞİNDEN O KADAR EMİNİM Kİ BU KAPASİTE VE KAFA, SALDIRGANLIK İLE SENİ KİM CİDDİYE ALSIN. :)) BU SANA YETER... ÇAV
Soran11 ayBelli ki büyük kuyruk acılı elleşmeyelim:) sabırlar diliyorum evlenirken davetiye gonderde damat bey adına çelenk yollayalım
Cevap sahibi11 ay@acayipadamm Sakin sakin zaten yorumumu yapmışım bak en üstte kardeşim yanlış anlama diye de güzel güzel şeyler yazmışım kadın bana hakaret etmiş yok körsün gözlük al,34 yaşındasın kendinimi gösteriyorsun, gözlük yaşın geçmiş iyi oku demiş ::)) Yorgunluktan başlıkta ki makarayı makarna olarak okumuşum insanlık hali olabilir. Kadın aşağılık kompleksini kusmuş resmen. Hakikaten de kaale alınmayacak işsiz makara derdinde birisi. Bir insan neden saldırır durduk yere insan gibi yorum yapan birisini, ya ruh hastasıdır ya da gerçekten işsiz ve kaale alınmayacak kadar makara derdinde olan bir mort dur. Bunlar sağda solda insanım diye dolaşıyor. Şiddet cellalik durum yok ben gerek cevabı yazdım haddini bilsin. Gözlük de takabilirim ayrıca sağlık hastalık bu, en azından kendisi gibi kapasitem ve zekamda bir problemim yok, hasta
Cevap sahibi11 ayKızım sen hala sidik yarışındasın kuyruk acısı diyorsun. Hastasın tedavi ol bence:)) Sen sana kardeşim diye insan gibi toplum ile alakalı bir yorum yapan, yanlış anlasada insan gibi yazan birisine saldıracak kadar ucuz ve kapasitesizsin. Sen karşımda olsan böyle g... tünden gülüp sallayamazsın. Senin gibiler sanal klavye ke.. vaşesi olur ancak. Bende en azından damat var, çok şükür 5 yıldır da huzurumuz yerinde, sende oda yok. Sen sana insan gibi yaklaşanları kaçırtıp saldırıyorsan kuduz aşın gelmiştir, erkekleri düşünemiyorum bile, sende oda yok bak sen demişsin kaale almaz mı adamlar demişsin, ne b... ok olduğunu kendin demişsin... hahahah kev.. aşe seni :)=))
Cevap sahibi11 ayGit aşını yaptır kaybol :))) Seninle tartışmıycam o kapasiyete gel yaşıtların ile tartışırsın işsiz makaracı kaale alınmaz çizgi romanı. :)) çav
- 11 ay
cevap sahibi burcun ne senin merak ettim
Cevap sahibi11 ay@endmuhh Mal deyneği sallayan ben değilim, ben bana saldırana cevap verdim. Sen sana saldıranlara ananı ikram edersin o zaman klavye delikanlısı. Gömerim seni bak. Hayırdır verişiyormusunuz sosyal medyadan. avukatı mısın sen
Cevap sahibi11 ay@acayipadamm AKREP
Soran11 ay@endmuhh Beyefendi aşınızı yaptırdınız mi kızgınlık döneminde duruyor saldırgan biraz:Dd
Kendini gizliye aldıktan sonra klavyeye büyük harflerle basmaya başladı övündüğü olmayan saygısını da sergiledi vatandaş
Gizli Üye(30-35)1 yılSenin sitede görünen yaş aralığına bakarsak hali vakti yerinde dediğin kişilerin de aklı başında amacı sadece aile kurmak olduğunu düşündügümüzde ve bizim toplumun dna larına işlemiş kadın erkekten küçük olmalıdır saçmalığını da hesaba katarsak 26-27 yaşlarına gelmiş birileri eğer çok fazla detaycı değil ise seninle aile kurmayı mantıklı olarak görüyor ama yaş takıntısı olan 40 lı yaşlardaki kişiler biraz zor onların artık düşünce biçimleri körleşmeye başladığı için seni tercih etmezler ama kafana aşırı takacak bir şey kendine odaklan bu arada neden halen bekarsın zor olmuyor mu
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. senin gibi kızları da arayan erkekler vardır. biri ben misal. eğlenceli hayatı yasayan. dısarıya öyle gözüken diyim ya da . tatlı şirin icindeki denc kızı oldurmemiş. ama her erkek istemez tabi. kimisi olgun aklı basında kız isityor
20 Yorumla
1 yılher seyi akisina birak cidden baski cok kotu bisi. baski yapilmiyorsa akisina birakman en sagliklisi benim kuzenim var 23 yasinda baski yuzunden kendinden yasca buyuk bir adamla nisanlandi evlenmesin diye hala cabaliyorum da bosuna sanirim
30 Yorumla
1 yılAnladığım kadarıyla neşeli ve hayat dolu birisin.
Ve yaşında kesinlikle böyle olmana engel değil. Elbette seninde ruhuna, kalbine ve zihnine denk biri vardır ve karşına çıkacaktır.20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 336 cevap paylaştı.
1 yılher şey gönlunce olsun ne diyelim 😉 herşeyi makaraya alıyorsan neşeli güler yüzlü birisin sanırım yüzünden gülücükler eksik olmasin neşen daim olsun☺️
10 Yorumla
1 yılPeki o evlenen kızlar mutlu mu sanıyorsun? vallah çoğu yaşıtlarım çöktü genç yaşında ve mutsuz yüzlerinden belli bu her ne kadar rol yapsalar da o halde takma sende canım
10 YorumlaGenç arkadaşlar bekarlık sultanlık diyorlar arkadaşların tek tek evlendiğinde büyüklerini toprağa gördüğünde koca evde tek başına kaldığında fikirleri değişiyor insanin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 916 cevap paylaştı.
1 yılKendini kendinle kıyasla, elalemle değil. Herkesin farklı konularda farklı hızları vardır. Başkalarının ne yaptığına bakmaktansa kendinde gelişme ve olgunlaşma var mı diye bakmalı herkes.
00 Yorumla
1 yılCıks.. Yani boşandım ben evlenmek istiyorum zaten tekrar ama birincisi ben zengin değilim öyle desigin gibi ikincisi artık yaşça benden ufak yavrularımı bebeklerimi istiyorum ben
00 Yorumla
1 yılboş ver ya birdahamı gelicez dünyaya evlenip hayatını maffediceğini makara yapıp hayatını yaşa en iyisi 😘👌🏻
12 Yorumla- 1 yıl
Halla halla senin yorumun baya dolu buraya sadece bana laf yetiştirmeye mı geldin kıyamam işsizlikte birinci noktadasın tatlım 😏
1 yılDevir değişti bilşyosun. artık kızlar erkeği kapmak zorunda
20 Yorumla
1 yılgüzel uzun bir kadınsan seni evlenmek için arayan çok olur. kısa veya șișman veya çirkinsen biraz daha umutsuz tiplere kalırsın ve zmaan alır.
00 YorumlaKız niye öyle diosun makara iyidir al kolani cekirdegini yap dedikodunu boş ver evlenince de aynı şeyi yapcan
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEvlenme boş ver evlılık akıl işi değil ben aşık olarak sevdıgım kqdınla evlendım 2 sene sonra ayrıldım yürümüyor sevgı aşk boş iş cınsellık bır yere kadar evlilik bence ınsan doğasına sabır sınırına ters bır kurum
00 Yorumla
1 yılNasıl bir makara ! Yaş geçtikten sonra evlenmek de zor oluyor çünkü çevrende bekar kalmıyor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.
1 yılHerkes gibi bende makarna anladım oda tamamen görsel ve yazı bağdaştırma ile alakalı
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 853 cevap paylaştı.
1 yılHkhjh makarna ne alaka diyorum bende gece gece acıktım mı ne
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNe alaka var. Şöyle ki önce egitmini tamamlaman gerekir. Sonra meslek edinmen gerekir. Sonra 5 yıl çalış en sonunda evlenirsin 😃😃😃gahahjdkslxsa Kocayı her zaman bulursun hdjdjf
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılBence, hiç evlenme hayatını yaşa. Evlilik tehlikeli şeyler, başına bela açma..
10 Yorumla Makarayı bırakırsan evlenirsin az ciddi ol yaşına göre davran.
00 Yorumla
1 yılHali vakti yerinde olanlar? Anlamadım siz ne arıyorsunuz?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılCiddi bakanları çok geç fark ediyor galiba insanoğlu.
00 Yorumla
1 yılAlmazlar azıcık ciddi ol, toplumun biçtiği kadın rolüne gir yoksa böyle ortada kalırsın 😃🤣
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBen de makara kikiri derdindeyim sıkıntı yok denk gelir biri
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNeden makara derdindesin bizde yandım yandım evlenecek birisi arıyoruz herkes hovardalik etmenin derdinde kimse evlenmeyi düşünmüyorum diyor teklif etmediğim kadın kalmadı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılTürk erkeklerinden umudunu kes knk bulabiliyorsan Hristiyan bi erkek bul keyfine bak, çocuk da önemli değil adamların çoğu kafa dengi çocuk istemeyen tipler
00 Yorumla
1 yılBizde bekarız lakin öyle düşünmenin alemi yok, faydalı insan olma düşüncesiyle yaşa derim.
00 Yorumla
1 yılSeni alan böyleyken alsın bırak almayanlar almasın şekerim hshs
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 970 cevap paylaştı. Kale alırlarmı bilmem ama makara için seni kullanır bırakırlar bilgi vereyim istedim.
00 YorumlaSorunun görselinde neden makarna yiyen kadın var 😂
00 Yorumla
1 yılNiye bazıları makarayı makarna diye anlamış🤣😂😂. Millet aç aç ekonomi sağolsun.
09 Yorumla- 1 yıl
Bende kendimle çeliştim jsjsjsjsjs acaba yanlış mı okudum diye😂😂sağ olasın
- 1 yıl
😂😂rica ederim
- 1 yıl
Milkshake olurdun sen insan olmasaydin jsjsjsksks
- 1 yıl
Hadlajdj bayılırım milkshakeye
- 1 yıl
Hele ki bu sıcak hava da iyi giderdi jsjsjsjsj sen nerdensin😀
- 1 yıl
boş ver
- 1 yıl
Öyle bi yer yok ama zjjsjsjs bölge neresi peki😀
- 1 yıl
Nüfusuna mı alcan
- 1 yıl
Evt
1 yılBen de burger ve bira derdindeyim ya kapışalım mı hahaha
01 Yorumla- 1 yıl
Ya makarna okumuşum hahaha
Gizli Üye(30-35)1 yılYaşınız kaç ki u yaşa kadar nasıl dayandın hiç boşluk olmuyor
12 Yorumla
Soran1 yılBoşlukları bulmaca çözerek dolduruyorum
Cevap sahibi1 yılO bulmaca içinde her yaş çıkabilir gözün her yaşa kayar
Gizli Üye(30-35)1 yılHâl ve vakit kriterleriniz nedir hanımefendiciğim?
13 Yorumla
Soran1 yılEvine vakitlice gidip haline şükür eden beyefendi
Cevap sahibi1 yılBu kadarcık olamaz.
Soran1 yılPremses olmasın yeter
1 yılBende evliyim ama mutsuzum keşke bekar hayatıma geri dönsem diyorum hep. O yüzden üzülme evlenmek istiyorsanda gerçekten Kafa yapına Uygun evlilik yap sonrada pişman olma derim..
23 Yorumla- 1 yıl
Yok ben evde kalırım korkusuyla asla depresyona girmezdim. Evlenmek istemiyordum çünkü
Kuzum nasipsinde varsa bulursun bende bekarım 30 yaşıma geldim nasip kısmet bu işler evliliğin iyi yanları da var kötü yanları da
24 Yorumla- 1 yıl
Nasıl birisi karşına çıksa mutlu olurdun klişe olmasın ama
- 1 yıl
@geribaksanbi bro çağırırsak sürekli hayata öyle bakarsak planlarsak gelmez. ansızın hiç beklemediğin anda gelir bence aşk.
- 1 yıl
1 yılHer insanın bir talibi kısmeti olduğuna inanıyorum, ama zaman geçtikçe seçme şansı azalıyor, yani 30 dan sonr ya 2. Evlilik ya da çocuklu bir partnere kalıyorsun , her iki cins içinde☺️
00 Yorumla
1 yılYaşın 30 35 mi öyle yazıyor da evlenirsin de hayattan beklentin ve daha önemlisi evlilikten beklentin önemli
00 YorumlaYaşın 30'u geçtiyse bence evlenme bekarlık sultanlık
10 Yorumla
1 yılBence evlenmelisin mesela benle eheheh 30 yasimdayim😂😂
00 YorumlaMerhaba kaç yaşındasın evde kaldığını düşünüyorsun 40 yaşına girmiş kadın erkekler bile evleniyor
05 Yorumla- 1 yıl
senmi evlençen
- 1 yıl
nedenmiş
- 1 yıl
çapkınlığa devam
Yaş bence sadece sayıdan ibaret, dengine denk düşmen dileğiyle.
00 YorumlaAlırlar ilgileniyorsan tabiki dalga geçecek yaşı geçtiyse eyer
00 Yorumlaboş ver makarna iyidir 😂
32 Yorumla- 1 yıl
😂😂
1 yılbekarlık daha iyi zaten
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 877 cevap paylaştı.
1 yılEvlenemk zorunda degilsin
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKesin kapalisin seni tanıdım çok etkileniyorum senden
02 Yorumla
Soran1 yılTobe haşa çok günah azman lutfen
Cevap sahibi1 yılAma çok cekicisin
Hali vakti yerinde olan adamlarda evlenmiştir
06 Yorumla
Soran1 yılAl işte bütün büyüyü bozdun şimdi kendimi nasıl mağdur gostercem
Soran1 yılAhshs
Soran11 aySence bu soru niye bu kadar tuttu
Soran11 ayYorumları yeni okuyorum usengeclikten
1 yılBir gün büyüyünce evlenirsiniz
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılZor ataerkil bir toplum türkiye
10 Yorumla
1 yılEvlenince hayatı kararıyor hepsinin
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 498 cevap paylaştı. Sen evlenmek istemiyor gibisin
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 340 cevap paylaştı.
1 yılSanal da zor reelde dene
10 Yorumla
1 yılboş ver hayatını yaşa;)
10 Yorumla30 u geçmeden önce nerdeydin?
00 YorumlaSen ne vadediyorsun peki
00 YorumlaAlan olsa şimdiye alırdı zaten
10 YorumlaNeden evlenme derdindesin?
00 Yorumla- Devamını Gör (51)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer