Evlilikte geleneksel rolleri isteyince mal mı oluyoruz?

Benim evlilik anlayışımda koca kadından hizmet bekleyebilir, kadın da kocasının parasını yiyebilir (kadın çalışsa bile böyledir) ama bunu savununca kendini mal yerine mi koyuyorsun diyorlar.

E ben şimdi kendi paramı kendim kazanırım ama erkeğe yemek yapmam, benimle beraber ev işi yapmak zorunda desem o zaman da senin gibi feminist kadınla evlenilmez diyecekler.

Böyle işe başlarım, şimdi evlenmiyorum o zaman deyince de kedi annesi mi olacaksın diyorlar.

Evlilikte geleneksel rolleri isteyince mal mı oluyoruz?
Cevapla