Evlilik gerekli bir şey mi yoksa boşa geçen zaman mı? Sonuçta ihtiyaç karşıladıktan sonra evliliğe gerek var mı?

Eskiden evli olmayı falan çok isterdim çocuğum olsun İşte ailem yuvam olsun sıcak bir çay mı olsun falan hani Bunlar çok isteyen bir insandım ama hani ben belirli bir yaşa geldikten sonra ki yaşım 37 oldu Bu saatten sonra ne kadına ne evlendiğini başka bir şeyini çocuğa ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Hani bu yaştan sonra nasıl olsa ben bir kadın buluyorum her şekilde genç olsun yaşlı olsun Ondan sonra olgun olsun veya para karşılığı yatıyorum zaten çoğalmaktan başka bir şey değil evlilik ben evdeki istemiyorum Sizce normal mi düşünüyorum? Bir de 38 yaşına kadar yanında olmayan bir insanın 38 yaşından sonra yanında niye olmasına gerek ihtiyaç var ki?

Evlilik gerekli bir şey mi yoksa boşa geçen zaman mı? Sonuçta ihtiyaç karşıladıktan sonra evliliğe gerek var mı?
Cevapla